Резюме від 17 квітня 2024 Файл

Ірина

Операційний менеджер, project manager, бізнес-аналітик

Вік:
25 років
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЯРМОЛЮК ІРИНА
Project manager, керівник проектів,
адміністративний директор

КОНТАКТИ ПРОФІЛЬ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Стратегічна та результативна лідерка з досвідом управління проектами,
оптимізації робочих процесів та рекрутингу. Маю виражені навички
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
управління персоналом та розвитку корпоративної культури. Ефективно

м. Житомир впроваджую стратегічне планування та контроль, забезпечуючи високу
продуктивність та прозорість у фінансовому управлінні. Надійний лідер з
чіткими комунікаційними здібностями та здатністю до досягнення виняткових
ОСВІТА результатів.

Державний унівнрситет
“Житомирська політехніка” ДОСВІД РОБОТИ
2020 - 2021
Магістр економіки БІЗН Е С - А С ИСТЕНТ
Stetsyuk Development&Investment»
квітень 2021 - теперішній час
Ведення соц.мереж (2 сторінки Instagram i Facebook);
СЕРТИФІКАТИ
Позбавлення керівника від виконання рутинних задач (пошук інформації,
“1С: Бухгалтерія для УкраЇни” курс бронювання готелів/квитків, прийом дзвінків);

від Поліського національного Пошук та найм персоналу (різноробочі, дизайнери, SMM).
Організація з нуля та успішне очолювання відділу продажів, забезпечення
університету
високих показників та ефективного спілкування з клієнтами.
“Бізнес-англійська” курс від
Взаємодія з підрядниками, забезпечення дотримання термінів та
Prometheus
стандартів якості.
“Бізнес аналітик в ІТ” курс від Laba Ведення невеликих витрат та регулярних платежів, забезпечення
прозорості та точності фінансових операцій.
Останні півроку відповідала за ефективне спілкування між власником
НАВИЧКИ
бізнесу та СОО, а також за контроль виконання завдань та досягнення
Стратегічне управління цілей.

Оптимізація процесів АДМІ Н І С Т Р АТИВНИЙ ДИРЕКТОР
Рекрутинг
Soloway Decor LLC
Фінансове управління
березень 2023 - теперішній час
Комунікації Оптимізація робочих процесів: розробила та впровадила ефективну
Розвиток корпоративної структуру компанії в системі ClickUp для постановки, контролю та
культури планування завдань для кожного відділу.
Рекрутинг та управління персоналом: пошук, проведення інтервʼю та
онбординг різноманітних фахівців, включаючи топ-менеджерів.
Розвиток корпоративної культури: ініціювала перехід до більш здорової
корпоративної культури, подолуючи опір до змін і забезпечуючи баланс
між професійним та особистим життям співробітників.
Оптимізація стратегічного планування та контролю: розробила систему
деталізованих помісячних та понедільних планів та впровадила систему
щотижневих та щомісячних звітів для легкого аналізу результатів
Активна участь у регулярних конференц-дзвінках, гарантуючи фіксацію
ідей та завдань.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: