Резюме від 17 квітня 2024 Файл

Вікторія

Керівник відділу оренди, директор з розвитку

Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Вікторія Василівна Макаренкова
Керівник відділу оренди; Директор з розвитку

М. Київ

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Спеціаліст з нерухомості
11.23 — по теперішній час

- виконання повного спектра дій від замовлення на оренду або купівлю-продаж житлової або комерційної нерухомості до підписання відповідного Договору

Керівник відділу оренди
Retroville ТРЦ
02.23 — 10.23

- бюджетування та аналіз фінансових показників;
- складання та ведення звітності;
- розробка, впровадження та аналіз бізнес процесів з метою підвищення ефективності використання кожного квадратного метру;
- управління відділом оренди;
- контроль по підписанню та перепідписанню Договорів оренди, додаткових угод;
- виконання та перевиконання бюджету;
- контроль та мінімізація дебіторської заборгованості;
- контроль виконання ротацій;
- аналіз ринку комерційної нерухомості;
- покращення показників у всіх напрямках діяльності

Спеціаліст з оренди
Гулівер МФЦ
08.22 — 12.22

- взаємодія з діючими орендарями ТРЦ і БЦ, вирішення поточних питань;
- підготовка, узгодження і підписання Договорів оренди, додаткових угод, пролонгацій Договорів;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- контроль виконання обов’язків по Договорам оренди;
- складання та ведення звітності;
- виконання бюджету;
- аналіз ринку комерційної нерухомості;
- розробка пропозицій та презентацій для потенційних орендарів ТРЦ та БЦ;
- пошук нових орендарів згідно концепції компанії, ведення переговорів, формування бази;
- реалізація бізнес-плану по здачі в оренду вакантних площ;
- взаємодія з усіма департаментами компанії

Менеджер з оренди
Arricano Real Estate
10.20 — 07.22

- взаємодія з діючими орендарями ТЦ, вирішення поточних питань;
- підготовка, узгодження і підписання Договорів оренди, додаткових угод;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- контроль виконання обов’язків по Договорам оренди;
- складання та ведення звітності;
- виконання бюджету;
- розробка пропозицій та презентацій для потенційних орендарів ТРЦ;
- пошук нових орендарів згідно концепції компанії, ведення переговорів, формування бази;
- реалізація бізнес-плану по здачі в оренду вакантних площ;
- взаємодія з усіма департаментами компанії
Менеджер відділу оренди
Городок, ТЦ
03.20 — 09.20
- взаємодія з діючими орендарями ТЦ, вирішення поточних питань;
- підготовка, узгодження і підписання Договорів оренди, додаткових угод;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- контроль виконання обов’язків по Договорам оренди;
- виконання бюджету;
- розробка пропозицій та презентацій для потенційних орендарів ТРЦ та БЦ;
- пошук нових орендарів згідно концепції компанії, ведення переговорів, формування бази;
- реалізація бізнес-плану по здачі в оренду вакантних площ;
- взаємодія з усіма департаментами компанії

Менеджер відділу оренди
ТОВ МЕРЕЖА УКРЗОЛОТО
03.17 — 03.20

- управління 10 магазинами;
- пошук і проведення переговорів з потенційними орендарями;
- складання результативних комерційних пропозицій по вакантним площам;
- контроль платіжної дисципліни орендарів, виконання бюджету;
- планування та проведення ротацій орендарів;
- підписання Договорів оренди, суборенди та пролонгацій;
- робота з орендарями, розвиток позитивних відносин з ними та робота з претензіями;
- управління заявками на додаткові послуги від орендарів, дотримання термінів, оперативна взаємодія із задіяними відділами;
- відкриття нових супермаркетів «Укрзолото»

https://www.youtube.com/watch?v=fP8fO_MggnQ

Керівник проекту з розвитку мережі ДжастІн (Justin)
RDA
11.18 — 10.19

- пошук, аналіз і презентація приміщень під поштові відділення згідно вимогам компанії на території України;
- проведення переговорів з керівниками Торгівельних Центрів і власників приміщень;
- збір необхідних документів для підписання Договорів оренди та суборендина вигідних умовах для компанії;
- підписання Договорів оренди та суборенди;
- налагодження та розвиток відносин з орендодавцями

Приватний підприємець, операції з нерухомості
ФОП
03.07 — 02.14

- підбір об’єктів;
- перевірка наявності та правильності оформлення правовстановлюючих документів;
- підготовка документів для проведення угод;
- оформлення договорів оренди і купівлі-продажу житлової та комерційної нерухомості

Заступник директора з розвитку
ПО «Ломбард «Золотой Сундук»
07.11 — 01.14

- розробка планів розвитку мережі ломбарду;
- збір інформації та активний пошук об’єктів нерухомості, які відповідають вимогам розміщення ломбардного відділення (ЛВ);
- представлення інтересів компанії і проведення переговорів на всіх рівнях, що стосується оренди і відкриття ЛВ;
- проведення попередньої оцінки об’єктів комерційної нерухомості згідно концепції розвитку і вимогам бренду;
- вичитування Договорів оренди та їх узгодження;
- перевірка наявності та правильності оформлення документів;
- підписання Договорів оренди та суборенди

Директор
Агенція нерухомості «Город»
03.07 — 12.10

- організація роботи колективу (кількість співробітників у підпорядкуванні 20 осіб);
- проведення переговорів;
- оформлення та перевірка документів;
- контроль проведення угод;
- налагодження корисних контактів

Офіс-менеджер
Агенція нерухомості «Бульвар Гордона»
02.06 — 01.07

- відповідь на телефонні дзвінки;
- зустріч клієнтів;
- супровід документообігу компанії;
- формування та подача реклами об’єктів нерухомості;
- переговори з клієнтами

Спеціаліст з нерухомості
Агенція нерухомості «Мегаполіс»
01.05 — 02.06

- підбір варіантів нерухомості по запросу клієнтів;
- формування клієнтської бази та бази об’єктів нерухомості;
- проведення переговорів;
- організація і проведення показів об’єктів;
- консультування клієнтів компанії;
- супровід замовника на всіх етапах угоди;
- укладання Договорів оренди та Договорів купівлі-продажу

Ключова інформація
Практичні навички:
• професійне знання та досвід з управління та організації;
• вміння працювати в режимі багатозадачності;
• орієнтація на результат;
• вміння приймати рішення в складних умовах;
• Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook, Internet;
• водійське посвідчення категорії «В»

Особисті якості:
• цілеспрямованість;
• аналітичний склад розуму;
• організаційні здібності;
• вміння працювати в команді;
• комунікабельність;
• бажання працювати та розвиватись, здатність до саморозвитку і підвищенню професійного рівня;
• відповідальність, порядність, пунктуальність

Закінчила Національний університет харчових технологій
"Облік та аудит", ф-т "Економіка та менеджмент", магістр

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: