Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Ірина

Помічник керівника, юрисконсульт

Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Грищук-Сидоренко
Ірина Василівна

Вік:29 років
Місто:Київ
Контактна інформація:
Адреса:
м. Київ, вул. Закревського
Телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Соціальні мережі:
Facebook: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Instagram: @ i_rina_gs

Досвід роботи:
Юрисконсульт
(з 11.2020 по нині)
ТОВ «ГУД ЦЕЛЛС» (Медичний центр і біотехнологічна лабораторія)
• Юридичний супровід компанії(договірна діяльність, відповіді на запити працівників компанії та партнерів)
• Ведення процесу сертифікації товарів, робота з ISO-сертифікацією, підготовка документації для сертифікації;
• МОЗ: подання звітності, повідомлень про зміни до ліцензії;
• Участь у профільних івентах, участь в організації івентів, комунікація з підрядниками
• Робота з патентами та торговими марками: супровід отримання, підготовка документів, комунікація з патентоповіреним;
• Пошук, аналіз інформації та перевірка потенційних партнерів/покупців
• Робота з посадовими інструкціями, колективним договором
• Моніторинг та аналітика чинного законодавства в сфері медицини;
• Виконання доручень керівника(різнопланового характеру)

Юрисконсульт, помічник керівника групи компаній
(з 11.2017 по 11.2020 року)
ТОВ "ТРАНСМИР ЛТД" (LLC "TRANSMIR LTD"), Київ (будівництво інфраструктурних об’єктів та торгівля будівельними матеріалами, послуги транспорту та спецтехніки, вантажні та річкові перевезення, добування та продаж корисних копалин)
• Успішний досвід роботи в тендерних закупівлях(з 2017 року), впевнений користувач порталу "ProZorro", досвід підготовки процедури, участь у торгах, оскарження порушень процедури та результатів тендерних закупівель в АМКУ, взаємодія з Замовниками з приводу поставок
після перемоги у тендері: укладення договорів та контроль їх виконання.
• Підготовка господарських договорів та зовнішньоекономічних контрактів (імпорт
професійного обладнання у європейських виробників, спецтехніки, суден, експорт будівельних матеріалів). Співпраця з митними органами, організація процедур розмитнення та організація логістики.
• Організація переговорів з контрагентами, ділова переписка з іноземними партнерами, підготовка комерційних пропозицій, інвойсів.
• Організація корпоративних взаємовідносин компанії: внеcення змін до статутних документів, купівля-продаж корпоративних прав, зміна КВЕДів, місцезнаходження, директора компанії;
• Робота з банками: відкриття/закриття банківських рахунків, кредитні лінії, фінансовий лізинг, оформлення банківських гарантій.
• Підготовка претензій, скарг, клопотань;
• Досвід організації та супроводження отримання ліцензій та інших дозвільних докуметів, реєстрація/перереєстрація/зняття з обліку транспорту (ТСЦ) та спецтехніки (Держпраці), досвід роботи з податковими органами (проходження процедур податкових перевірок).
• Організація процедур забезпечення робочого процесу: пошук нових працівників, проведення співбесід, організація роботи юридичного відділу, бухгалтерії групи компаній (19 компаній та 2 ФОПи ).
• Виконання особистих доручень керівника, організація зустрічей та міжнародних поїздок;
• Делегування завдань між працівниками.

Помічник Адвоката
з 07.2016 по 09.2017 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Юридична компанія "АРЛЕКС", Київ (Надання юридичних послуг)
• Допомога в роботі з клієнтами, телефонні комунікації, складання звітів, організація зустрічей адвоката, робота з кореспонденцією, підтримання життєдіяльності офісу.

Уповноважений Верховної Ради України з прав людини
(з 09.2015 по 04.2016)
• Робота з запитами та документами

Адміністратор
з 02.2014 по 08.2014 (6 місяців)
РК "Shooters", Київ (Розважальний комплекс)
• Зустріч гостей, організація та координування роботи персоналу закладу, спілкування з гостями з ціллю забезпечення найвищого сервісу, вирішення конфліктних ситуацій, складання графіку роботи персоналу ресторану

Освіта:
Академія адвокатури України
Факультет загальної юридичної підготовки, Київ, Вища, з 09.2015 по 05.2018 (2 роки 8 міс.)

Національний університет "Києво-Могилянська академія"
Юридичний, Київ, Вища, з 09.2012 по 09.2015 (3 роки)

Додаткова освіта
Курси "Робочі стратегії перемоги в ProZorro", регулярний відвідувач бізнес-сніданків з Prozorro (6 місяців)

Професійні та інші навички
Навички роботи з комп’ютером
Рівень досвідченого користувача- програми пакету Microsoft Office, робота з будь-якою оргтехнікою, володіння навиками роботи з системами Internet, соцмережами.

Знання іноземних мов
Англійська ─ середній (B1)

Додаткова інформація
Ініціативна, організована, відповідальна, швидко орієнтуюсь в бізнес-ситуаціях, вмію
продуктивно організовувати роботу колективу, комунікабельна, швидко опановую нові для себе сфери роботи, цілеспрямована, наявність аналітичних та організаторських здібностей, уважна та педантична в роботі з документами.

Володіння мовами: українська, російська, англійська (Intermediate).
Посвідчення водія: кат.В
Наявність автомобіля: Tак
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: