Резюме від 11 травня 2024 Файл

Анна

Секретар

Вік:
26 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Клименко Ганна Віталіївна
Секретар, спеціаліст, менеджер, адмінітратор
також цікавлять інші вакансії з можливістю фінансового та
кар'єрного зростання.

20 000 грн.
Повна, неповна занятість.
Дата народження: 01.01.1998 (26 років)
вул. Рибінська, буд. 17 кв. 71
Дніпро, Україна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА:

Міжрегіональне вище професійне училище з поліграфії та інформаційних технологій
м. Дніпро
-Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення, категорія II, Секретар
керівника (організації, підприємства, установи) 2018-2019 р.
-Організатор діловодства, Діловодство: 2019-2020 р.

ДОСВІД РОБОТИ:

Страхова Компанія "КНЯЖА", Страховий агент - 2019-2020 р.

-Пошук нових клієнтів (страхувальників);
-Інформування клієнта про умови страхування;
-Оформлення та продовження страховок;
-Наповнення форм для страхового договору за клієнта;
-Передача посилання на оплату.

Аудиторська компанія "Audit-Invest", секретар, помічник керівника – 2021-2022 р.

-Забезпечення роботи офісу;
-Контроль роботи кур'єрів та технічного персоналу;
-Прийом та розбір кореспонденції, що надходить на офісну електронну поштову
скриньку та у друкованому варіанті;
-Формування бюджету видатків на оновлення офісної техніки та закупівлю витратних
матеріалів.

ТОВ “ОМЕГА” (VARUS), спеціаліст у відділі оренди – 2022-2024 р.

-Ведення ділової документації (робота з актами, рахунками, реєстрами) ;
-Формування заявок на оплату, контроль оплати оренди;
-Формування звітів, робота з бухгалтерією;
-Спілкування з контрагентами.
Професійні вміння:

Безконфліктність, навички спілкування з людьми.Вміння працювати з офісною
оргтехнікою, факс, принтер, ксерокс. Впевнений користувач ПК, комп'ютерних програм:
Microsoft Word, Excel, Adobe Photoshop, PowerPoint, M.E.Doc, Бітрікс24, 1С та інші
програми, робота з електронною поштою.

Знання мов:

-Російська ─ вільно
-Українська ─ вільно
-Англійська ─ початковий

Додаткова інформація:

Вмію займатися налагодженням робочого процесу, спілкуватися по вирішенню різних
питань наживо, так і по телефону/листуванням, працювати в команді та знаходити вихід з
різних робочих ситуацій, знаю як налагоджується хронометраж і ведеться звітність.
Впевнений користувач ПК, не боюся отримувати нові знання і хочу кар'єрно зростати,
прагнути нових можливостей та фінансової мотивації. Справедлива, пунктуальна,
позитивна, фізично-активна. Можу стати чудовою кандидатурою у вашій сфері діяльності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: