Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Юлія

Адміністратор

Вік:
29 років
Місто проживання:
Немішаєве
Готовий працювати:
Буча, Дистанційно, Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Данильчук Юлія
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Відповідальна, чесна, енергійна, з орієнтацією на потрібний результат.
Багатозадачність властива в сенсі вміння тримати на контролі декілька процесів паралельно
проте займатися задачами згідно пріоритетності.

Вірю, вмію і практикую віртуозну силу слова через призму ділового етикету.

Ефективно засвоюю нову інформацію, маю гарну пам’ять, чую і розумію потреби конкретного
замовника послуг чи товарів, маю на меті бути соціально корисною та надавати сервіс до якого
хочеться повертатися.

Вболіваю за здорову позитивну атмосферу взаємин, Легко налагоджую контакт з різними
категоріями людей, зацікавлена у непересічних задачах, якісній взаємодії та відповідно гідній
оплаті власних ресурсів.

Досвід роботи:

Адміністратор салону краси, м. Ірпінь
лютий 2024 – н.ч.
• Контроль графіків та записів у СРМ системі
• Готівковий та безготівковий розрахунок гостей салону
• Консультування гостей щодо продукції та послуг
• Активні допродажі засобів для домашнього догляду
• Оптимізація робочого часу майстрів
• Вирішення конфліктних ситуацій
• Організація світських заходів
• Створення та просування контенту
• Облік та контроль розхідних матеріалів

Адміністратор торгового залу / ТОВ РУШ - EVA, лінія магазинів, роздрібна торгівля
грудень 2022 – липень 2023
• організовувала роботу персоналу в торговому залі
• координувала адміністративно-господарські питання
• консультувала покупців з питань товару
• працювала з касовим апаратом, готувала касову звітність
• проводила інвентаризацію товару
• організовувала процес навчання персоналу
Фахівець комерційного відділу(Аутсорсинг)/ ТОВ «ТТВК» - TUI туристичний оператор
липень 2021 – вересень 2022
• опрацьовувала вхідні заявки від агентів мережі в системі;
• домовлялася з туроператорами-партнерами про взаємовигідні умови для реалізації
продуктів, надання агентам мережі спецпропозицій, акцій;
• якісно обслуговувала агентів мережі, вчасно забезпечувала їх повною інформацією щодо
взаємодії між відділами та мережею партнерів;
• проводила навчання агентів мережі по користуванню системою розрахунків і бронювання;
• формувала звітну документацію: від 5 до 14 звітів впродовж дня, передавала дані згідно
встановленних термінів у відділ бухгалтерії;
• організовувала інформаційні сповіщення-листи щодо спецпропозицій, змін умов оплати,
нововведень.

Менеджер відділу бронювання /ТОВ «Альф туристичний оператор»
червень 2019 - квітень 2020
• займалася підбором пропозицій під запит клієнта;
• контролювала терміни оплат, видачу документів, зміни в умовах вартості послуг;
• домовлялася з іноземними компаніями - партнерами / авіакомпаніями про надання найбільш
вигідних для клієнтів тарифів та організацію послуг «під запит»;
• займалася вирішенням екстрених / нестандартних ситуацій.

Менеджер з туризму / Travel Professional Group, туристичний оператор
березень 2018 - березень 2019
• надавала вичерпні консультації по продуктам компанії партнерам з продажу;
• прораховувала кінцевцу вартість комплексу послуг згідно запитів клієнтів;
• формувала спецпропозиції в рамках бюджету і побажань/вимог клієнтів та бізнес груп;
• ефективно домовлялася з іноземними партнерами щодо організації послуг

Менеджер з продажу туристичних послуг / «Поїхали з нами», туристична агенція
листопад 2016 - грудень 2017
• займалася прямими продажами турпродуктів - від моменту звернення до отримання
зворотнього зв'язку від клієнта;
• встановлювала контакт з клієнтами, займалася виявленням потреб, аналізом інформації,
підбором відповідних варіантів послуг;
• надавала роз’яснення в процесі заключення договорів на туристичне обслуговування
• контролювала терміни оплат та надання послуг;
• успішно виконувала план продажів;

Освіта – вища/закінчена:

Київський національний університет культури і мистецтв
Рік закінчення: 2018
Факультет: Готельно-ресторанний і туристичний бізнес
Спеціальність: Туристичний бізнес/ Менеджмент міжнародного туризм

Володіння мовами:

Українська – вільно
Англійська –середній / intermediate+
Іспанська - базовий

Схожі кандидати

Administrator, Assistant Manager, Customer Service, Sales Representativee
Дистанційно

Администратор
Дистанційно

Адміністратор
Дистанційно

Адміністратор
20000 грн, Дистанційно, Київ

Адміністратор
Дистанційно, Київ

Адміністратор
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: