Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Юлия

Старший адміністратор

Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ПІБ: Гайдай Юлія Станіславівна
Дата народження: 17.02.1984 р.
Проживання: м. Київ, Солом'янський р-н

Контактна інформація:
Тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сторінка Facebook: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Особистісні якості:
креативність, комунікабельність, відповідальність, старанність, прагнення постійно навчатися та розвивати свої професійні навички, уміння швидко реагувати на ситуацію та приймати рішення.
Освіта:
09.2001 – 06.2006 р. Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного, м. Київ.
Факультет економіки транспорту, спеціальність: «Менеджмент організації», кваліфікація магістр.

Вивчення Транзактного Аналізу з 2020 року • Член Європейської Асоціації Транзактного Аналізу

Досвід роботи:

Медичний центр «CitySmile»
З 10.2021р. Адміністратор (за трудовою), на посаді старшого адміністратора
• Робота у програмі Cliniccards: запис пацієнтів, внесення послуг, зміна цін
• Контроль якості роботи адміністраторів, адаптація та навчання нових співробітників, допомога у підготовці до складання іспиту керівнику
• Контроль замовлення необхідних товарів для життєдіяльності клініки
• Складання графіків лікарів та адміністраторів
• Робота зі страховими компаніями
• Зустріч пацієнтів, координування та консультування їх щодо послуг клініки
• Розрахунок пацієнтів, ведення документації

Медичний центр «GarnoMedica», Київ
05.2020 – 09.2021 р. Адміністратор
• Консультування по послугам та цінам клініки, формування запису через Google Таблицю, робота з програмою Archimed+
• Написання рекомендацій щодо доглядових процедур для клієнтів клініки, згідно з вказівками головного лікаря
• Ведення, контроль бази даних клієнтів та постачальників
• Грошовий розрахунок клієнтів (робота в 1 С та з терміналами), ведення первинної звітності, інкасація
• Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та координування їх під час перебування у клініці
• Замовлення необхідної продукції, медикаментів задля забезпечення життєдіяльності клініки
• Прийом товару, проведення інвентаризації
• Формування цін на косметику та процедури, після вивчення ринку та рекомендованої ціни, внесення до Архімеду
• Створення атмосфери затишку та комфорту в клініці, догляд за фітостіною та іншими рослинами
• Допомога керівнику в веденні рекламної, маркетингової стратегії клініки

МЦ «Добробут», Київ
10.2018 – 05.2020 р. Адміністратор, спеціаліст по роботі з клієнтами
• Консультування пацієнтів щодо послуг та цін клініки, запис на прийом через програму Doctor Eleks
• Зустріч пацієнтів та їх координування відповідно до високих вимог клініки
• Внесення послуг у програму, видача рахунків на оплату
• Вирішення можливих конфліктних ситуацій ще до моменту їх виникнення
• Ведення внутрішньої документації, складання звітності
• Робота зі страховими компаніями

Інтернет-магазин "Fleur Plants", "I-Tea.Club", Київ
09.2016 – 08.2018 р. Помічник керівника інтернет-магазину (без запису у трудовій книзі)
• Планування збільшення продажів, контроль за їх виконанням
• Пошук потенційних партнерів щодо закупівлі товару, ведення перемовин для подальшої співпраці
• Розширення асортименту товарів
• Рекламування товарів компаній (публікації у Facebook, Twitter, Google+);
• Проведення та контроль цінової політики компанії
• Закупівля оптових партій товарів
• Контроль якості виконання роботи менеджерів та кур'єрів
• Звіряння звітності
• Навчання нових працівників

Інтернет-магазин "Флора Лайф", Київ
01.2015 - 04.2016 Адміністратор, менеджер з продажу (без запису у трудовій книзі)
• Пошук потенційних партнерів для закупівлі рослин; ведення переговорів для подальшої співпраці
• Рекламування товарів компанії (публікації у Facebook, проведення акцій)
• Розробка та контроль цінової політики компанії
• Контроль закупівлі оптових партій рослин
• Контроль за роботами фітоозеленення
• Консультація клієнтів щодо наявності рослин та супутніх товарів, відбір якісних рослин, прийом замовлень, формування замовлення та передача інформації кур'єру для здійснення доставки
• Консультація клієнтів щодо догляду за рослинами
• Звіряння кур'єрської звітності

ДП «Центр екологічного моніторингу України», Київ
09.2006 – 02.2007 Головний економіст
• Вивчення попиту на екологічні дослідження в Україні
• Розрахунки доцільності виконання конкретного проекту з урахуванням матеріальних, трудових та фінансових витрат
• Участь у переговорах із замовниками
• Контроль за процесом та строками виконання планових завдань
• Оформлення документації для укладання договорів
• Виконання окремих службових доручень керівника

ДП «Центр екологічного моніторингу України», Київ
01.2006 – 09.2006 Науковий співробітник
• Проведення наукових досліджень та розробка матеріалів за окремими розділами (етапами, завданнями) теми як відповідальний виконавець або спільно з іншими науковими співробітниками
• Збір, обробка, аналіз та узагальнення науково-технічної інформації передового вітчизняного та зарубіжного досвіду, результатів досліджень
• Складання звітів (розділів звітів) на тему або її розділ (етап, завдання)

ТОВ «Порив», Київ
06.2005 – 12.2005 Касир букмекерської контори
• Робота за касовим апаратом
• Інкасація грошей
• Ведення касового документообігу
• Робота з оргтехнікою
• Забезпечення швидкого та якісного обслуговування клієнтів
• Прийом ставок, виплата виграшів

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: