Резюме від 20 квітня 2024 Файл

Марина

Фахівець з казначейських операцій

Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Марина Єрмолаєва

Досвід роботи

Офіс-менеджер лют 2017 - січ 2018
Prom.ua, Київ
Особисті дані Зустріч гостей
Забезпечення офісу (замовлення води, чаю, кави та канцелярїї)
Пошук та первинна співбесіда кандидатів
Ім'я
Марина Єрмолаєва Взаємодія з відділом продажу та керівництвом
Організація тім‑білдингів
Адреса
Київ
Асистент керівника лют 2018 - сер 2018
Номер телефону
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Rangoli, Київ
Взаємодія з партнерами, контрагентами. Підтримка контактів, зворотній зв'язок, ведення
Email
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») кореспонденції, складання ділових листів та ведення ділового листування з партнерами,
контрагентами, органами управління у т.ч. англійською мовою
Дата народження
13-02-1994 Виконання адміністративних та особистих доручень керівника
Підготовка документів, участь, укладання договору у державних та комерційних тендерах
Місце народження
Київ Підбір, навчання персоналу

Стать
Жіноча Офіс-менеджер лис 2018 - гру 2019
АСТ, Київ
Мови забезпечення офісу канцтоварами та іншими товарно-матеріальними цінностями,
необхідними для роботи офісу;
прийняття кореспонденції, що надходить, передача її в структурні підрозділи або
Українська Рідна мова
конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
Англійська B1 забезпечення робочого місця нових співробітників необхідними засобами організаційної
техніки, канцелярським приладдям;
ведення реєстрації та облік вхідної та вихідної документації;
внесення в 1С рахунки на оплату та внутрішніх документів компанії на погодження.

Фахівець з документообігу гру 2019 - вер 2021
АСТ, Київ
Проведення в 1С вхідних документів (прибуткові накладні, акти, податкові накладні, тощо)
Робота з вхідними/вихідними договорами, листами, внутрішніми звітами, та іншою
документацією
Отримання та відправка кореспонденції (Укрпошта, Нова пошта)
Робота із вхідними документами
Звірка з контрагентами
Співпраця із працівниками інших відділів

Фахівець з казначейства вер 2021 - жов 2022
АСТ, Київ
Банківські платежі у великому обсязі в різних валютах (формування платіжних доручень в
клієнт банку, контроль списання грошових коштів з рахунків підприємства)
Перерахування зп, податків в клієнт‑банку
Проведення банківських виписок в 1с (вигрузка‑ загрузка, перевірка платіжних доручень в 1с
на коректність відображення в бухгалтерському і управлінському обліку програми)
Рознесення банківських виписок в 1с (управлінський облік)
Щоденний звіт про залишок коштів
Підготовка пакету документів для укладання та супроводу угод фінансування від банків та
фінансових установ
Підготовка та надання інформації щодо запитів керівництва, аудиторів, контролюючих
органів
Освіта і кваліфікації

Магістр вер 2011 - лют 2017
Національний університет харчових технологій, Київ
Спеціальність "Організація оптової та роздрібної торгівлі"

Навички

Excel, Word, Power Point,
1C

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: