Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Михайло

Казначей, фахівець по роботі з банками, фін. установами, з фінансових питань

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Виконавчий директор / Керівник іпотечного центру

з 07.2023 по нині (9 місяців)
Іпотечна агенція нерухомості «ДоДому», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Комплексна організація роботи компанії та усіх підрозділів;
•Планування роботи;
•Вибудовування оргструктури та комунікаційних ліній усередині компанії;
•Контроль та покращення щоденного операційного циклу роботи компанії;
•Фінансове планування роботи компанії (у т.ч. казначейські функції);
•Розробка плану оптимізації бізнес процесів;
•Аналіз вивчення, виконання планових показників роботи підприємства;
•Аналіз ефективності роботи компанії, мотивації працівників;
•Робота з партнерами, проведення переговорів;
•Партнерська робота з агенціями нерухомості по державній програмі «єОселя»;
•Активна співпраця з акредитованими банками по державній програмі «єОселя»;
•Узгодження роботи фінансових моделей з девелоперськими компаніями;
•Аналіз іпотечних програм по державній програмі «єОселя»;
•Комплексний ризик-орієнтований підхід вивчення клієнтів (фінансова складова);
•Вивчення комплаєнс-ризиків компанії;
•Адаптація, навчання нового персоналу;
•Пошук, підбір перегляд, показ об'єктів нерухомого майна;
•Проведення та супровід іпотечних угод по державній програмі «єОселя» в банках партнерах;

Керівник кредитного департаменту, Керівник проекту

з 11.2021 по 06.2023 (1 рік 7 місяців)
Група компаній « DIM » девелопмент (забудовник)., Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Створення департаменту кредитування;
•Збільшення об’ємів продаж за рахунок значного збільшення кредитних угод;
•Організація роботи, оперативне управління департаментом кредитування;
•Координація роботи та ефективна взаємодія з усіма структурними підрозділами компанії;
•Ефективне управління командою, включаючи: набір, навчання, розвиток, мотивацію співробітників та вплив на результати роботи кредитного департаменту;
•Робота з відділами продажу ЖК (навчання, консультації, підготовка матеріалів для роботи, проведення тренінгів, атестація);
•Навчання співробітників call center, що до кредитних програм;
•Налагодження активних взаємовідносин з банківським сектором. Переговори з банками та фінансовими компаніями в площині кредитування фізичних осіб для купівлі об’єктів нерухомості;
•Розробка системних заходів, фінансових моделей спрямованих на збільшення кредитних угод;
•Організація та ведення усього процесу акредитації об’єктів будівництва компанії (більше 7 об’єктів);
•Розробка методики та фінансових моделей роботи та співпраці з банками;
•Розробка стратегії розвитку та контроль її виконання департаментом кредитування;
•Моніторинг та аналіз ринку кредитування нерухомості в Україні;
•Робота з питаннями що пов’язані з державним фінансовим моніторингом;
•Фінансова та інша звітність;

Заступник директор, керівник бек-офісом, керівник кред. департаменту

з 05.2020 по 11.2021 (1 рік 6 місяців)
ТОВ «Інвестмент Фінанс Груп»- Центр іпотечного кредитування, Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Керівництво, координація роботи – «Центр іпотечного кредитування»;
•Кредитування фізичних осіб, усіх жилих комплексів партнерів, для збільшення об’ємів продажу за рахунок кредитних угод;
•Налагодження взаємовідносин та активна робота з банківським сектором та фінансовими компаніями;
•Координація роботи та ефективна взаємодія усіх структурних підрозділів компанії;
•Робота з банками в площині отримання кредитів, для юридичних та фізичних осіб, для придбання об’єктів нерухомості;
•Робота з банками, що до кредитування підприємства, та обслуговування вже отриманих кредитів.
•Розробка, адаптація, впровадження кредитних програм;
•Розробка фінансових моделей діяльності підприємства пов’язаних з кредитуванням фізичних осіб;
•Організація роботи Іпотечного центру - кредитування фізичних та юридичних осіб для купівлі об’єктів нерухомості;
•Координація, контроль за проведенням кредитних угод з фізичними особами в рамках затверджених кредитних програм;
•Підбір, навчання та адаптація персоналу. Проведення навчання персоналу, питанням пов’язаним з державним фінансовим моніторингом;
•Управління проектами партнерських продаж через кредитування та активна робота з відділами продажу партнерських Жилих комплексів;
•Поточний контроль та аналіз проведення оплати клієнтами за наданими кредитами;
•Аналіз та робота з кредитним портфелем компанії, робота з відділом по дебіторській заборгованістю (фізичні особи за надані кредити);
•Проведення переговорів. Підписання кредитних угод; Проведення нотаріальних дій пов’язаних з угодами.
•Активна робота з агенціями нерухомості, що до залучення партнерів та клієнтів;
•Проведення фінансового моніторингу (сертифікат про проходження навчання, посада відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу);
•Контроль за виявленням операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
•Ідентифікації осіб, що здійснюють фінансові операції, робота з РЕР;
•Вивчення клієнтів, що проводять фінансові операції і збереження відповідних документів, з урахуванням ризик-орієнтованого підходу;

Заступник фінансового директора, координатор проекту

з 03.2019 по 11.2019 (8 місяців)
ТОВ "Олімпіас Груп", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

•Стратегічне управління проектом, координація роботи з підрозділами;
•Планування та аналіз роботи проекту. Аналіз результатів роботи проекту;
•Оперативний аналіз економічних факторів, що формують фінансовий результат;
•Розробка, узгодження фінансових моделей роботи. Проведення, структурування фінансових угод по проекту та підприємству;
•Участь у загальній плановій роботі, довгострокове і короткострокове фінансове планування;
•Робота з фінансовими потоками. Робота з платежами, проведення валютних угод;
•Взаємовідносини з фінансовими організаціями, банками, державними органами;
•Структурування ризиків, оптимізація витрат підприємства;
•Аналіз стану фінансових ринків, для залучення інвестицій;
•Робота з банками, проведення переговорів, що до отримання та обслуговування отриманих кредитів;
•Координація роботи підрозділів підприємств відповідно до проекту;
•Робота з партнерами, підрядними організаціями, в розрізі проекту. Підготовка, узгодження, підписання договорів та угод. Активна робота з продажу аграрної продукції. Планова робота з елеваторами;
•Проведення переговорів і укладення договорів на поставку та продаж с/г продукції.
•Контроль виконання оплати за угодами та договорами;
•Інформування керівництва про результати діяльності роботи підприємства в розрізі проекту;
•Робочі відрядження на агро підприємства у різні регіони України. Переговори з керівництвом, узгодження плану робіт, підписання угод.
Звітність, фінансова, а також інший функціонал відповідно до роботи проекту;

Директор фінансової компанії, Керуючий бек-офісом, Координатор проектів

з 04.2017 по 03.2019 (1 рік 11 місяців)
ТОВ «Фінансова компанія «Толока»,ТОВ «Фінансова компанія «Фактор груп», Київ (Фінанси, банки, страхування)

ТОВ «Фінансова компанія «Толока»: Фонд фінансування будівництва
Керівник Бек-офісу, керівник відділу продажу
Директор ТОВ «Фінансова компанія «Фактор груп»
Основні обов’язки:
•Оперативне управління діяльністю підприємства «Фактор груп»;
•Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємства;
•Аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості, аналіз доходів та витрат;
•Організація роботи відділу кредитування, розроблення основних бізнес процесів.
•Організація та проведення кредитних угод з «нуля», видача кредитів на купівлю нерухомого майна;
•Навчання. контроль персоналу, що до проведення кредитування фізичних осіб для купівлі житла та нежитлових приміщень;
•Проведення фінансового аналізу кредитних операцій та кредитного портфелю компанії в цілому;
•Проведення фінансових операцій, робота з банками та фінансовими структурами;
• Фінансовий моніторинг;
•Робота з Кампанією по Управлінню Активами (КУА) та фондовою біржою;
•Проведення біржових угод по випуску Деривативів, та оформленню форвардних контрактів;
•Робота з фондами фінансування будівництва ФФБ (оформлення, переуступка об’єктів нерухомості, оформлення прав власності);
•Оформлення, ведення, підписання договорів Майнових прав на нерухоме майно(ФФБ);
•Контроль проведення оплати за придбану нерухомість;
•Робота з нотаріусами. Підготовка та проведення нотаріальних угод;
•Робота з банківськими установами та фінансовими компаніями;
•Організація роботи відділу продажу, управління продажами;
•Організація та контроль роботи Бек-офісу;
•Підбір та навчання персоналу у відділи продажу, адаптація персоналу, проведення тестування;
•Впровадження стандартів для відділів продаж ЖК, організація проведення бізнес навчання для співробітників.

Директор

з 10.2016 по 04.2017 (6 місяців)
Компанія Olerom, Київ (Бізнес тренінги, навчання, семінари), Київ (Освіта, наука)

•Просування компанії на ринку в сегменті - бізнес навчання;
•Участь та виступ у форумах, відкритих столах, бізнес тренінгах;
•Координація роботи усіх структурних підрозділів;
•Організація та контроль роботи відділу продаж (Call Center),бек офісу;
•Контроль за дотриманням корпоративних стандартів роботи;
•Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємства;
•Фінансове планування, робота з фінансовим потоками;
•Контроль виконання фінансових показників діяльності, коригування та виявлення причин не виконання;
•Нагляд та оптимізація бізнес-процесів, знаходження та втілення оптимальних рішень, що до роботи підприємства в цілому;
•Контроль за виконанням проведення бізнес тренінгів, семінарів, та інших програм;
•Аналіз проблемних ситуацій та втілення рішень, що забезпечать посилення ринкової присутності;
•Організація, контроль проведення Forum One Ukraine;
•Організація роботи по залученню нових бізнес тренерів для роботи в компанії.

Керуючий центральним офісом. Виконавчий директор. Фінансовий директор

з 05.2015 по 10.2016 (1 рік 5 місяців)
Міжнародна фінансово інвестиційна компанія, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Основні обов'язки:
•оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємств;
•складання звітів, прогнозів і проведення різних аналітичних досліджень;
• контакти з інвесторами; консультування;
•формування зведеного бюджету групи, аналіз його виконання; підготовка платіжного календаря;
• формування звіту про рух грошових коштів та ін. консолідованої звітності;
• аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості, аналіз витрат;
•контроль руху готівкових грошових коштів;
•виплата заробітної плати готівковими коштами та за банківськими платіжними картками;
•адміністрування роботи регіональної мережі (підбір персоналу, навчання, взаємодія з Головним офісом, матеріально-технічне забезпечення).
Досягнення та результати:
•організував роботу офісу з нуля;
•ефективна, дружня, згуртована робота колективу.

Начальник Хмельницького відділення №6

з 06.2010 по 06.2014 (4 роки)
ПАТ КБ «Фінансова Ініціатива», Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

Основні обов'язки:
•Фінансово-господарське управління відділенням, фінансове планування.
•Пошук та робота з клієнтами, проведення переговорів.
•Підбір та навчання персоналу.
• Розробка і запровадження в дію акційних продуктів, в тому числі через автосалони,
співпраця з страховими компаніями, нотаріусами, робота з іпотекою.
Участь в розробці нових продуктів.
•Укладання договорів від імені банку.
•Надання всієї звітності банку в регіональне представництво Нацбанку України.
Досягнення та результати:
•Вихід відділення на рівень дохідності протягом двох місяців.
•Збільшення кредитного та депозитного портфелів в 12 раз.
•Збільшення частки ринку банку по Хмельницькій обл. на 3,2 %.

Директор Хмельницької філії

з 06.2007 по 10.2008 (1 рік 4 місяці)
ВАТ КБ «Хрещатик», Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

•ведення фінансово-господарської діяльності.
•виконання фінансових показників роботи філії.
•керівництво філіалом, підбір, навчання, атестація персоналу.
•адміністрування роботи регіональної мережі.
Досягнення та результати:
•відкриття філіалу з нуля та вихід на рівень дохідності.
•Напрацювання та обслуговування великої клієнтської бази, більше 1200 клієнтів.

Начальник відділення №1

з 07.2006 по 06.2007 (11 місяців)
Кам’янець-Подільська філія ВАТ КБ «Укргазбанк», Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Основні обов’язки:
•Організація роботи відділення та виконання планових показників роботи.
•Керівництво та організація роботи відділення, організація та здійснення активних продаж банківських продуктів для фізичних та юридичних осіб.
•Залучення клієнтів на обслуговування, забезпечення поточної діяльності відділення.
•Пошук нових клієнтів, проведення переговорів з ключовими клієнтами.
•Фінансове планування, бюджетування.
•Надання всієї звітності роботи відділення банку в регіональне представництво Нацбанку України.
Досягнення та результати:
•Збільшення дохідності відділення в 2,5 рази, та значне збільшення клієнтської бази.
•На прикладі роботи відділення відкриття обласного філіалу, та відкриття ще 8 відділень.

Освіта

Тернопільська Академія народного господарства

Факультет "Облік та аудит" спеціальність: "Фінанси та кредит", Тернополь
Вища, з 1997 по 2000 (2 роки 9 місяців)

Кооперативний технікум

Факультет Економіки, Хмельницкий
Середня спеціальна, з 1994 по 1997 (3 роки)

Спеціальність: "Комерційна діяльність та товарознавство"

Додаткова освіта та сертифікати

Вищий навчальний заклад "Київський міжгалузевий інститут" - Отримання дозволу обіймати посаду керівника фінансової установи

2016, Липень

Державний заклад освіти "Академія фінансового моніторингу" Київ, Посада відповідального працівника за проведення фін.моніторингу

Октябрь, 2020

Знання і навички

Користувач ПК MS Excel MS Word Управління персоналом Уміння аналізувати Робота в команді Уміння переконувати Креативність Адаптивність Способность убеждать и договариваться Высокий уровень тайм менеджмента Способность быстро принимать правильные решения Предприимчивость и организаторские способности Порядочность и ответственность за свои действия и принятые решен Порядочность, ответственность за свои действия и принятые решени

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Професійні якості
Чесність, завжди позитивний настрій.
Високій рівень працездатності та відповідальності;
величезний практичний позитивний досвід проведення переговорів;
здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
аналітичне вміння планувати і прогнозувати події;
вміння знаходити позитивний вихід з будь яких кризових, критичних ситуацій;
практичний досвід управління людьми та вміння делегувати повноваження;
величезне прагнення до самореалізації та успіху.

Особисті якості
Чесність, комунікабельність, наполегливість; Стійкість в стресових ситуаціях;
Ініціативність, володію гарними організаторськими якостями;
Вмію швидко приймати рішення, та брати відповідальність за їх прийняття на себе;
Винахідливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях та знаходити вихід з них;
Порядність та неординарність.
Маю здатність бачити "загальну картину" щодо цілей.
Завжди позитивний настрій !

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: