Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Наталія

Помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Київ, Львів, Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий справами виконавчого комітету

з 11.2015 по нині (8 років 6 місяців)
Білопільська міська рада (Державні організації)

Державний соціальний інспектор

з 06.2004 по 09.2014 (10 років 3 місяці)
Управління соціального захисту населення, Білопілля (Державні організації)

- здійснення контролю за правильністю надання державної соціальної допомоги ;
- перевірка достовірністі та повноти інформації про доходи і майновий стан осіб, які входять до складу сім‘ї, що звертається за призначенням державної соціальної допомоги.

Керівник гуртків декоративно-прикладної творчості

з 09.1998 по 03.2000 (1 рік 6 місяців)
Будинок дітей та юнацтва, Білопілля (Освіта, наука)

-здійснює додаткову освіту вихованців;
-виявляє творчі здібності вихованців, сприяє їхньому розвитку, формуванню стійких професійних інтересів та нахилів;
-підтримує обдарованих і талановитих дітей;
-організовує участь дітей у масових заходах.

Освіта

Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка.

Факультет історія та право, специальность "Педагогіка и методика средньої освіти. Історія", Суми
Вища, з 1999 по 2003 (4 роки)

Кваліфікація вчителя історії та права.

Знання і навички

Комунікабельність MS Word Відповідальність Здатність до навчання Привітність Ведення документації Грамотна усна та письмова мова Організованість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Сімейний стан: незаміжня.
Водійське посвідчення категорії В.
Впевнений користувач ПК.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: