Євгенія
Project-менеджер, асистент керівника
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 37 років
- Місто проживання:
- Черкаси
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4244376
Досвід роботи
Адміністратор офіса
з 03.2019 по нині
(5 років 2 місяці)
ТОВ "Атлас Копко Україна", Київ (Компресорне обладнання)
Рецепція, офіс-менеджмент:
Прийом вхідних дзвінків, телефаксів, поштової кореспонденції і направлення отриманої інформації відповідним співробітникам;
Організація ділових поїздок;
Організація подорожей для відвідувачів - замовлення готелів, таксі, конферец залів;
Розсилка вхідної та вихідної кореспонденції, робота з кур'єрськими службами ДХЛ, Нова пошта та ін.
Замовлення всього необхідного для забезпечення роботи офісу і контроль своєчасної доставки;
Організація зустрічей, нарад, семінарів;
Переклад документів, електронної пошти (англійська/ російська / українська);
Робота з документацією (архівація документів: збір / систематизація / зберігання і т.п.);
Корпоративна комунікація:
Організація різних маркетингових заходів (виставки, ярмарки, демонстрації продукції і т.п.)
Організація корпоративних заходів (замовлення подарунків, організація трансферу, організація проживання учасників, пропозиції по локації, наповнення програми, активностей)
Підтримка локального веб-сайту.
Корпоративний автотранспорт:
Відстеження і своєчасне оновлення баз даних по корпоративному автотранспорту, підготовка звітів по використанню корпоративного автотранспорту з визначеною періодичністю та за запитом,
Перша контактна особа для водіїв, лізингових, сервісних та інших компаній, пов'язаних з корпоративним автопарком,
Адміністрування документації, що стосується лізингу та утримання власних автомобілів (лізингові рахунки, рахунки за пальне, рахунки за ремонт тощо),
Координація діяльності лізингових та інших компаній, пов'язаних з утриманням парку корпоративного авторанспорту,
Організація роботи з постачальниками автосервіса,
Інші види діяльності, пов'язані з управлінням парком автотранспортних засобів.
Закупівлі (адміністрування та постачання):
Підбір та робота з постачальниками по закупівлям у відповідності до потреб бізнесу, порівняння витрат (зменшення витрат), якості (відповідність вимогам) і наявності сервісного обслуговування (доступність і управління ризиками).
Адміністрування процесу обробки замовлення ініціаторів запупівель, ведення повного циклу закупівель (P2P), перевірка доступності, комплектації і своєчасного постачання товарів / послуг,
Написання та підтвердження Політики щодо корпоративних закупівель,
Впровадження та забезпечення роботи процедур і процесів по закупівлям, консультування співробітників щодо закупівлі товарів і послуг.
Постійний моніторинг ринку постачальників, забезпечення співпраці з найбільш привабливими постачальниками товарів і послуг за критеріями ціна \ якість.
Організація тендерів та конкурсних заходів, оцінка пропозицій. Проведення переговорів з постачальниками за вартістю, умов оплати і строків доставки, забезпечення для компанії кращих тарифів, цін, а також якості.
Створення необхідних для бізнесу баз даних на паперових або електронних носіях (напр. База договорів). Ведення баз даних, регулярне оновлення інформації.
Ведення обліку укладених договорів.
Секретарь
з 04.2014 по 11.2017
(3 роки 7 місяців)
Текро, ТОВ, Киев (Оптовые продажи, сельское хозяйство)
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю
Планування, організація відряджень співробітників, складання кошторисів, робота з наказами та посвідченнями
Організація заходів,
Забеспечення життєдіяльності офіса.
Прийом і розподіл внутрішніх дзвінків і повідомлень,
Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією і внутрішніми документами.
Асистент керівника
з 01.2009 по 12.2013
(4 роки 11 місяців)
Укртур компания, Киев (турізм)
Планування робочого дня керівника.
Виконання особистих доручень керівника компанії.
Прийом / розподіл вхідних (вихідних) дзвінків;
Організація життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води та ін.) робота з ПК та оргтехнікою консультування клієнтів в телефонному режимі, прийом відвідувачів
Освіта
НПУ ім. М. П. Драгоманова.
Логопедія, Київ
Вища, з 2018 по 2019 (1 місяць)
Курси підвищення кваліфікації з логопедії.
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова.
Факультет спеціальної та інклюзивної освіти., Киев
Вища, з 2013 по 2018 (5 років)
Кваліфікація - Дефектолог (олигофренопедагог) по роботі з дітьми дошкільного, шкільного віку, соціальний працівник реабілітаційних центрів, логопед, вихователь.
Додаткова освіта та сертифікати
Курси англійської мови Speak Up
2013-2015 рр.
Навчальний центр "Терра"
2009 (6міс.)
Знання і навички
Знання мов
Англійська — середній
Інші резюме цього кандидата
30 000 грн
Київ, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
Освіта: 01.2013 - 01.2018: Institute of Correctional Pedagogy and Inclusive Education. (National Pedagogical Dragomanov University, Київ). Elementary school teacher, educator, social worker...
Схожі кандидати
Project manager, Assistant PM, Task-менеджер
Київ
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Київ
Проджект, бізнес-асистент, помічник керівника, куратор, заступник директора
Дистанційно
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Помічник керівника, project manager assistant
12000 грн, Кривий Ріг, Дистанційно
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Львів, Дистанційно