Резюме від 23 квітня 2024

Марина

Керівник напрямку, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник напрямку розвитку документарних та факторингових операцій клієнтів корпоративного бізнесу

з 12.2023 по нині (5 місяців)
АТ «ТАСКОМБАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Поліпшення та контроль процесу продажу продуктів:
- Координація внутрішніх відділів банку для оптимізації розвитку документарних та факторингових операцій.
- Впровадження нових технологій для підвищення ефективності операцій, внутрішніх процесій банку.
- Розроблення стратегії розвитку документарних та факторингових операцій.

2. Навчання та розвиток персоналу:
- Проведення навчання та тренінгів для співробітників щодо документарних та факторингових операцій та залучення зовнішніх партнерів для проведення навчання.
- Створення презентацій та навчальних матеріалів для підвищення кваліфікації персоналу.

3. Аналіз банку, ринку та конкурентів:
- Вивчення ринкових тенденцій у сфері документарних та факторингових операцій.
- Аналіз потенційних ринків та аудиторій для введення нових продуктів і послуг.
- Аналіз ефективності проведених операцій та їхній вплив на фінансовий стан банку.
- Прогнозування фінансових результатів від реалізації стратегії розвитку.

4. Розробка продуктів та автоматизація програм:
- Впровадження нових фінансових продуктів та послуг у сфері документарних та факторингових операцій.
- Аналіз ефективності та ринкової потребності в нових продуктах.
- Розробка автоматизації ПЗ банку, написання ТЗ для розробників та проведення тестувань новостворених операцій.

5. Поліпшення клієнтського сервісу:
- Вивчення потреб клієнтів корпоративного бізнесу щодо фінансових операцій.
- Розроблення та запровадження індивідуальних рішень для клієнтів.

6. Партнерські відносини:
- Встановлення та підтримка партнерських відносин з іншими банками та фінансовими та державними установами.
- Пошук нових партнерів для розвитку спільних фінансових продуктів.
7. Формування аналітичної звітності різної складності.

8. Контроль за дотриманням законодавства: - Написання паспортів продуктів, договорів та інш. у відповідності до вимог чинного законодавства.
- Розроблення та впровадження внутрішніх процедур для забезпечення відповідності правилам та нормам.

Аналітик відділу торгівельного фінансування та документарних операцій

з 10.2021 по 11.2023 (2 роки 1 місяць)
АТ «ТАСКОМБАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Взаємодія з клієнтами та внутрішніми відділами банку:
- Забезпечення правильної та швидкої обробки та виконання документарних операцій.

2. Підтримка розробки нових продуктів та послуг:
- Покращення процесів фінансування документарних операцій.
- Розробка змін до поточних внутрішніх документів, розроблення нової бази.

3. Забезпечення розвитку напрямку торгівельного фінансування в банку.

4. Супроводження операцій з надання, візування та випуску гарантій, акредитивів:
- Ознайомлення з договорами, тендерною документацією та іншими документами, які передують фінансуванню.
- Підготовка проектів гарантій та акредитивів.
- Моніторинг виконання умов договорів з банком в процесі надання документарних операцій.

5. Здійснення контролю за своєчасним та якісним формуванням справ по документарним операціям.

6. Надання консультації клієнтам та колегам з питань, що стосуються документарних операцій.

7. Повний супровід авалювання, анулювання, часткових та повних погашень векселів.

8. Збір інформації та підготовка звітів на НБУ, ДМСУ та інші зовнішні служби.

9. Проведення навчання колег:
- Підготовка презентацій, тестів, навчальних матеріалів.
- Проведення навчання для колег різних структурних підрозділів банку.

Фахівець сектору операційного супроводу факторингових операцій

з 11.2020 по 10.2021 (11 місяців)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

1. Забезпечення якісного та своєчасного супроводу факторингових операцій:
- Відповідно до стандартів та процедур банку та запитів Клієнтів.

2. Контроль своєчасного надання фінансування та адміністрування дебіторської заборгованості:
- Контроль та аналіз виконання договірних зобов'язань.

3. Аналіз контрактів постачання та додаткових договорів клієнта з дебіторами.

4. Забезпечення повного циклу обслуговування факторингових операцій:
- Включає перевірку документів, формування реєстрів фінансування та перевірку їх належного підписання, повний супровід циклу фінансування, контроль за своєчасністю оплати, врахування взаєморозрахунків.

5. Розробка та оптимізація процедур роботи з клієнтами та контрагентами:
- Поліпшення внутрішніх документів та процесів банку.

6. Організація взаємодії із зовнішніми контрагентами.

7. Організація та контроль за веденням обліку факторингових операцій:
- Аналіз та формування звітності для керівництва по запитуваних параметрах.

8. Координація роботи відповідних спеціалістів та підрозділів банку.

9. Забезпечення дотримання законодавчих та нормативних вимог у сфері факторингу:
- Внутрішні політики та процедури банку.
- Законодавча база.

Провідний спеціаліст відділу факторингу

з 07.2020 по 11.2020 (4 місяці)
АТ «ТАСКОМБАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Моніторинг та аналіз ринку факторингу:
- Ідентифікація потенційних клієнтів та конкурентів.
- Залучення клієнтів.

2. Повний супровід факторингу в банку.

3. Розрахунок платіжної дисципліни Дебіторів клієнтів:
- Формування комерційної пропозиції.
- Аналіз контрактів поставки та рекомендації щодо внесення змін.
- Написання висновку профільного підрозділу факторингу щодо співпраці з контрагентом.

4. Контроль та облік фінансових операцій, пов'язаних із факторингом.

5. Управління портфелем факторингових операцій:
- Контроль за виконанням зобов'язань клієнтами за договорами факторингу.
- Проведення щоквартального перегляду діючих клієнтів та лімітів.

6. Консультування клієнтів банку та колег з питань факторингу:
- Включає процес оформлення та проведення операцій.
- Розробка навчальних матеріалів та проведення навчань з послідуючим тестуванням.

Провідний фахівець відділу телемаракетингу малого бізнесу

з 01.2020 по 03.2020 (2 місяці)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Пошук та залучення нових клієнтів малого бізнесу:
- Пропозиція банківських продуктів та послуг.
- Консультації з фінансових питань та РКО.

2. Розробка індивідуальних фінансових рішень для клієнтів малого бізнесу:
- Врахування потреб та можливостей клієнта.

3. Консультування клієнтів малого бізнесу з управління фінансами:
- Фінансове планування.
- Інвестування та кредитування.
- Проведення зустрічей.

4. Розвиток та підтримка довгострокових відносин з клієнтами малого бізнесу:
- Участь у заходах, що підтримують малий бізнес.

5. Аналіз та моніторинг ринку малого бізнесу:
- Ідентифікація потенційних клієнтів та конкурентів.

6. Дотримання процедур та стандартів роботи банку:
- Включає в себе дотримання нормативної бази, конфіденційність та безпеку та стандарти професійного обслуговування.

Провідний фінансовий консультант та наставник відділу продажів

з 10.2018 по 12.2019 (1 рік 2 місяці)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Здійснення вихідних дзвінків з метою залучення клієнтів:
- Виклик клієнтів для представлення продуктів та послуг банку.
- Надання консультацій по запропонованим продуктам.
- Призначення зустрічей для подальшого обговорення та оформлення.

2. Приймання вхідних дзвінків від потенційних клієнтів:
- Надання інформації про доступні продукти та послуги банку.

3. Допомога клієнтам у виборі найбільш підходящого продукту:
- Аналіз потреб і можливостей клієнта.
- Рекомендації щодо найбільш відповідного продукту.

4. Прослуховування дзвінків колег та надання зворотнього зв’язку:
- Оцінка переваг і недоліків у дзвінках.
- Проведення тренінгів і семінарів для підвищення ефективності роботи.

5. Аналітика та підбиття підсумків роботи групи:
- Збір та аналіз даних про роботу команди.
- Формування звітності та презентацій для керівництва.

6. Допомога новим працівникам у адаптації та навчанні:
- Проведення повного супроводу та навчання нових колег з 0 до наставників груп.

7. Оформлення заявок на отримання кредитних карток та уточнення умов їх використання: - Проведення процедур для оформлення кредитів готівкою, кредитних карт, офердрафту та користування Клієнт-Банком.

Знання і навички

Комунікабельність Адаптивність Стратегічне планування Ведення CRM Самостійне прийняття рішень Розвиток продажу Уміння аналізувати Ведення переговорів Управлінські навички

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Маю ціль стати професіоналом в своєму напрямку роботи, швидко пристосовуюсь до змін. Не боюсь важких завдань і з легкістю вивчаю нову інформацію. Маю гарну витримку та рівень відповідальності, стресостійкості, ефективно взаємодію з колегами. Готова працювати на результат і досягати поставленої мети.
Володію Microsoft office, CRM, SR-Bank, Sirius, Lotus.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: