Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Анастасія

Маркетолог

Вік:
21 рік
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Науменко
Анастасія
МАРКЕТОЛОГ
БРЕНД-МЕНЕДЖЕР

Особисті навички
Аналітичні навички (аналіз даних, виявлення трендів, робота з великим
обсягом інформації);
Творчий та креативний підхід до створення продуктів;
Ведення переговорних процесів та укладання договорів;

Контактна
Комунікаційні навички та вміння працювати у команді;
Презентаційні навички.
інформація
Україна, м. Дніпро
Досвід роботи
Електронна пошта: ТОВ “СНЕК ПРОДАКШН” Бренди: BIG BOB, САН САНИЧ, HROOM, CRISPY
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») CRIS липень 2023 - поточний час
Мобільний телефон:
МАРКЕТОЛОГ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Управління проєктами з випуску нових продуктів у брендах BIG BOB та
HROOM;
Освіта Підготовка звітів з продажів для бренду, категорій та новинок;
Аналітика показників бренду та окремих категорій, визначення тенденцій
Менеджемент - магістр
та формування висновків;
Дніпровський державний
Розробка та затвердження плану з продажів для новинок;
агрнарний університет
Робота з якістю продукту;
2022 - 2023
Підготовка та проведення акцій для бренду та окремих новинок;
Розробка допоміжних інструментів для просування (POS-матеріали,
Маркетинг - бакалавр
презентації, тощо);
Дніпровський державний
Управління ціноутворенням.
агрнарний університет
2020-2022
ПП “КІДДІ-КО” Бренди: IDEYKA, TEREN серпень 2022 - липень 2023
БРЕНД-МЕНЕДЖЕР
Курси Розробка нової категорії продукту для компанії;
Brand Management: Аналіз цільової аудиторії продукту, сегментація споживачів;
Aligning Business, Brand Побудова цінової політики продукту;
and Behaviour - онлайн- Ведення переговорів з постачальниками;
курс від COURSERA; Розробка пакування спільно з командою дизайнерів;
Курс “Графічний дизайнер” Формування асортиментної матриці.
від GeniusSpace;
МАРКЕТОЛОГ
BRAND FATHER - Онлайн-
Аналіз ринку, конкурентів та цільової аудиторії;
курс Андрія Федоріва.
Пошук та співпраця з постачальниками;
Розробка подарунків для співробітників компанії та партнерів для
Програми бізнесу;
Розробка та впровадження торговельного обладнання для торгових мереж;
Пакет MS Office (Exel,
Підготовка компанії до участі у міжнародних виставках
World, Powerpoint)
(Spielwarenmesse, Creativeworld);
1С, 1С документообіг
Проведення внутрішніх та зовнішніх опитувань.
Worksection, Bitrix 24,
Trello АТ “УКРСИББАНК” березень 2021 - серпень 2022
Figma, Canva СПЕЦІАЛІСТ З КРЕДИТУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО
БІЗНЕСУ

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

SMM-маркетолог
Львів, Дистанційно

Маркетолог
Дистанційно

Помощник маркетолога
Дистанційно

Аккаунт-менеджер, Brand Manager (Amazon, Etsy, eBay)
160000 грн, Інші країни, Дистанційно

Маркетолог
Черкаси, Дистанційно

Chief Marketing Officer
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: