Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Жанна

Керуючий магазином

Вік:
55 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

​ Сізова Жанна Володимирівна

Телефон моб: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль:
отримати керівну посаду в сфері торгівлі

Кваліфікація:
Досвід роботи 38 років у сфері роздрібної торгівлі,з
них 20 років на керівній посаді.
Знання асортименту продовольчих товарів, побутової хімії,
парфумерії та косметики, чоловічого та жіночого одягу.

Керуючий супермаркетом «МакМаркет»

Досвід роботи:
З 11.2021 по 04.2024

- організація ефективної роботи магазину (штат 18 чол)
- організація, координація та контроль роботи
співробітників і структурних підрозділів супермаркету з метою якісного обслуговування покупців відповідно стандартам компанії;
- проведення поточних і комплексних інвентаризацій
- контроль маркетингових заходів
- замовлення товару
- аналіз продажів
- контроль товарних запасів
- контроль організації роботи цехів власного виробництва:
м'ясного, кондитерського, виробництва копчених ковбас,
пекарні, суші
- контроль дотримання касової дисципліни
- контроль роботи тех. персоналу та охорони
- контроль технічного стану магазину
- навчання та розвиток персоналу

Керуючий супермаркетом
Рітейл Груп Фудком мережа гіпермаркетів
Велмарт,Харків

Досвід роботи:
З 11.2017 по 07.2021

Основні обов'язки:

- організація ефективної роботи магазину (штат 84 чол)
- організація, координація та контроль роботи співробітників і структурних підрозділів супермаркету з метою якісного обслуговування покупців відповідно до
зі стандартами компанії
- виконання фінансових і комерційних показників
- бюджетування доходів і витрат на рівні сегментів і
магазину загалом (ТО, дохід, націнка, середній чек, штуки,
чеки, артикул на клієнта, списання, МПП, комунальні
послуги, маркетингові послуги, ремонт і обслуговування
обладнання, ФОП, EBITDА)
- проведення поточних і комплексних інвентаризацій
- контроль маркетингових заходів
- замовлення товару
- аналіз продажів і динаміка до минулого періоду
- контроль товарних запасів
- контроль організації роботи цехів власного
виробництва: м'ясного, рибного, кондитерського та пекарні
- контроль дотримання касової дисципліни
- контроль роботи клінінгу
- контроль технічного стану магазину
- навчання та розвиток персоналу
- забезпечення виконання стандартів компанії
- робота з претензіями від покупців (гаряча лінія,
додаток SARAFAN.

Результати роботи: відкриття пекарні з нуля,
за перший рік управління супермаркет вийшов на
плюсову ЕBITDА, за 3 роки збільшено на 40% кількість
чеків. Після закінчення 1 року роботи було присвоєно 2
категорія.

Адміністратор торгового залу
Супермаркет «КЛАС»

Досвід роботи:
З 01.12 по 10.2017

Основні обов'язки:
-організація, координація та контроль роботи співробітників і структурних підрозділів супермаркету з метою якісного обслуговування покупців відповідно до Стандартів обслуговування;
- складання графіків виходу співробітників;
- ротація персоналу між секціями з метою підвищення ефективності роботи торгового залу;
- контроль за дотриманням співробітниками трудової та виробничої дисципліни;
- контроль за дотриманням правил викладки товару, своєчасною заміною додаткових і акційних місць викладки;
- контроль проведення переоцінок;
- проведення планерок, ознайомлення та опитування співробітників на знання діючих акцій і дисконтної системи;
-навчання стажистів;
- робота з претензіями від покупців, складання відповідей на заяви громадян у книзі відгуків і пропозицій, поверненням придбаного товару;
- робота з поточною документацією та звітністю;
- організація роботи і контроль технічного персоналу;
- робота з мерчендайзерами та промоутерами;
- своєчасна заміна рекламної продукції;
- знання роботи адміністратора гастрономії та заміна його у вихідні дні та під час відпустки;
- закупівля медикаментів, товарів для госп. потреб і забезпечення ними співробітників
- взаємодія з усіма відповідальними особами структурних підрозділів (менеджери, склад, оператори, дисконтний відділ, системний адміністратор, старший касир, головний інженер, СБ);
- консультація покупців про послуги, що надаються магазином, правила дисконтної системи і правила постійно діючих акцій;
- контроль дотримання прав і положень торгового центру орендарями.
Кількість підлеглих: 120 осіб.
Результати роботи: налагоджені процеси по своєчасному вивезенню товару в торговий зал в необхідній кількості для продажу, робота відділів по якіснішій перевірці термінів придатності товару - запобігти потраплянню простроченого товару на вітрину, для персоналу розроблені алгоритми роботи для більш якісного і швидкого виконання поставлених завдань.

Зав. магазином ЧПТФ «ЮСІ»
Побутова хімія, парфумерія та косметика.

Досвід роботи:
З 12.98 по 07.2012

Основні обов'язки:
- організація і контроль роботи магазину;
- виконання плану товарообігу;
- приймання товару;
- замовлення товару;
- ведення фінансової та касової дисципліни;
- робота з поточною документацією та звітністю;
- робота з персоналом і контроль виконання поставлених завдань;
- складання робочого графіка співробітників;
- навчання персоналу;
- інкасація грошових коштів;
- проведення інвентаризацій;
- контроль за підтриманням санітарного стану в магазині і прилеглої території;
- пряме спілкування з перевіряючими органами (податкова, пожежна інспекція, санітарна інспекція).
Кількість підлеглих: 20 осіб.

Результати роботи: виконання плану товарообігу, неодноразова перемога в змаганнях із просування товарів своєї торгової марки в роздрібній мережі та отримання призів.
Мотив звільнення: закриття роздрібної мережі.

Освіта 2004-2010:

Національний технічний університет Харківський політехнічний інститут
Факультет: економіка і маркетинг.
Спеціаліст: економіст - маркетолог (бюджет, диплом з відзнакою).

Додаткова інформація:
Народилася 17.06.1968г., розлучена, не судима. Користувач ПК, робота в програмі 1С, Excel, Word, Qlik, FMS, Репозитарій, знання касової дисциплини.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: