Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Юлія

Начальник відділу постачання

Вік:
34 роки
Місто:
Бровари

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ларська Юлія Валеріївна
Дата народження: 14.06.1989
Місце проживання: м. Прилуки / м. Бровари
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Начальник відділу постачання,
заступник начальника відділу постачання.

Здатність швидко навчатися, бажання навчатися новому, багатозадачність,
уважність до дрібниць, вміння аналізувати, самостійне прийняття рішень і
відповідальність за них, мобільність, ініціативність, адаптивність, уміння працювати в
команді.

Досвід роботи:
• вересень 2023 – сьогодні – начальник відділу постачання ТОВ «Виробничо –
комерційна компанія «СПЕЦМАШ»
Обов’язки: закупівля всіх необхідних матеріалів та комплектації для виробництва
та будівництва на території підприємства, закупівля необхідного обладнання для
підприємства, договірна робота з постачальниками, робота з іноземними
постачальниками, повне управління ланцюгом поставки від постачальників, перевірка
документації для митного оформлення, співпраця з брокерами та логістами, складання
звітних таблиць в EXCEL, пошук нових постачальників серед виробників Туреччини та
Європи, управління роботою складу, перевірка правильності та своєчасності
прибуткування товарів на складу, управління роботою власного транспорту
підприємства, налаштування роботи та управління складом в програмі 1С-8.
• грудень 2022 – вересень 2023 – провідний менеджер з постачання ТОВ
«БУДМАШПРОМГРУП»
Обов’язки: закупівля всіх необхідних матеріалів та комплектації для виробництва,
договірна робота з постачальниками, робота з іноземними постачальниками, повне
управління ланцюгом поставки від постачальників, перевірка документації для митного
оформлення, співпраця з брокерами та логістами, складання звітних таблиць в EXCEL,
ведення реєстру оплат по підприємству.
• вересень 2020 – червень 2022 – провідний економіст з матеріально-технічного
забезпечення відділу постачання ТОВ «ПК ПОЖМАШИНА».
Обов'язки: Закупівля товаро – матеріальних цінностей у іноземних постачальників,
договірна робота, планування закупівель, бюджетування по відділу та компанії в
цілому, складання звітних таблиць, робота в 1С ERP (складання замовлень
постачальникам, моніторинг правильності введення даних про замовлення відділом
постачання, оформлення оплат постачальникам), відстеження виконання бюджету
матеріалів по компанії, розрахунок курсових різниць, розрахунок ПДВ та мита для
сплати на митницю, ведення звітних таблиць фактичних оплат по всім проектам
компанії, робота з брокером при експортних та імпортних операціях, оформлення всіх
документів для оформлення сертифікатів СТ – 1 і ЄВРО – 1, розрахунок фактичних
калькуляцій на виробництво продукції, оформлення інвойсів / пакувальних листів для
експорту продукції, пошук перевізників для доставок матеріалів, комплектуючих,
готової продукції.
• серпень 2017 - вересень 2020 – економіст з планування відділу логістики ТОВ
«ПК ПОЖМАШИНА».
• вересень 2012-серпень 2017 – вчитель математики і основ економіки
Білорічицької ЗОШ (вчитель 2 категорії).
• червень 2012-вересень 2012– провідний економіст КП «Водоканал» смт. Ладан.

Бажана заробітна плата:
Від 40 000 грн

Освіта:
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя (2008-2012) фізико-
математичний факультет, спеціальність математика та основи економіки (спеціаліст).
Додаткова освіта:
Управління запасами - збільшення прибутку і оборотних коштів компанії (Київ)
Бухгалтерський і податковий облік з комп'ютеризацією 1С: бухгалтерія 8 (Інтернет
ресурс)
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансової модель (Київ)

Володіння мовами:
Англійська (початковий)

Інша інформація:
• навички спілкування,
• організація та планування робочого часу,
• високий рівень відповідальності,
• логічне мислення,
• аналітичні здібності,
• управлінські здібності,
• прояв тактовності й толерантності,
• вміння роботи з окремими комп'ютерними програмами: MS Office, Internet,
Photoshop, 1С-7, 1С ERP.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: