- PRO
Євгенія
Менеджер з адміністративної діяльності, 30 000 грн
- Розглядає посади:
- Менеджер з адміністративної діяльності, Керуючий магазином, Адміністратор, Офіс-менеджер, Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10642047/
Досвід роботи
Волонтер
з 10.2024 по 04.2025
(6 місяців)
Бориспільський міський центр інтегрованих соціальних послуг, Бориспіль (Державні організації)
Адміністратор
з 06.2014 по 09.2019
(5 років 3 місяці)
"ЛПП та послуг", Краматорськ (Готельно-ресторанний бізнес)
Управління персоналом, фінансова звітність, податкова звітність, нарахування заробітної плати, організація роботи кафе та більярдної. Також до 2014р була ФОП
Менеджер з адміністративної діяльності
з 05.2008 по 11.2019
(11 років 6 місяців)
ФОП Буряк А.В., Краматорськ (Транспорт, логістика)
Фінансова звітність, нарахування заробітної плати, складання графіків працівників, приймання оренди авто, працевлаштування працівників, ведення адміністративних та офісних справ
Оператор call-центра
з 06.2006 по 09.2008
(2 роки 3 місяці)
ФОП Буряк А.В., Краматорськ (Транспорт, логістика)
Прийом та обробка заказів в службі таксі.
Бухгалтер
з 10.2003 по 08.2007
(3 роки 10 місяців)
ПП "Стожари", Краматорськ (Лісова промисловість, лісообробка)
Податкова звітність, нарахування заробітної плати, амортизація авто, ведення обліку матеріальних цінностей
Освіта
Академія муніципального управління
Правознавство, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Навчалася на заочній формі навчання
Машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної академії
Економіка підприємства, Краматорськ
Середня спеціальна, з 2002 по 2005 (3 роки)
навчалася на заочній вормі навчання
Знання і навички
- Дисциплінованість
- Ведення документації
- Управління командою
- Комунікабельність
- Цілеспрямованість
- Нарахування зарплати
- Складання управлінської звітності
- Побудова графіків для персоналу
- Складання фінансової звітності
- Ведення фінансового обліку
- Управління персоналом
- Бажання вчитися і розвиватися
- Знання офісних програм
- Неконфліктність
- Доброзичливість
- Чесність
- Організованість
- Працьовитість
- Здатність до навчання
Додаткова інформація
Підходить графік з 9 до 17 (бажано лівий берег), або дистанційно
Про себе: відповідальна, цілеспрямована, чесна, неконфліктна, пунктуальна, швидко навчаюсь новим навичкам та з задоволенням опоную нову сферу діяльності та знання
Працювала бухгалтером, адміністратором, директором, приватним підприємцем, волонтером. Одночасно поєднувала адміністративну роботу у службі таксі та адміністратором у Більярдному клубі. Останнім часом працювала волонтером
Схожі кандидати
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Київ -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Адміністратор
20000 грн, Київ -
Менеджер господарської діяльності
Київ -
Адміністратор
Київ -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Київ