Резюме від 6 травня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10644073

Фінансовий директор, фінконтролер, фінансист-економіст, казначей

Місто:
Інші країни

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Блохіна Наталія Сергіївна

Mob : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Варшава, Польща
e-mail : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») , [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана посада: фінансовий контролер , фінансист – економіст, казначей

Стаж і компетентність:
Понад 20 років досвід роботи у бухгалтерському, управлінському та податковому обліку;
Впевнений користувач бухгалтерських програм «Парус», 1С-7.7, 1С-8.2, 1С-8.3, 1С- BAS ;" Cognos Planing 7.1", програм MS Office , МЕДОК, ОПЗ, MC Office (Excel, Google Sheet).
Великий досвід роботи у сфері продажу, методології, аналітики.
Знання кадрового діловодства та діловодства компаній.
Бюджетування, планування, управлінський облік компаній та ЦФО.
Великий досвід роботі з кліент-банками Україна, Польща, Дубаї, USA.

Трудова діяльність:

ТОВ « Йодізін » (Київ), LLC YODEZEEN ( USA ) ( січень 2022р - квітень 2024р)
YODEZEEN POLAND S.p-z.o.o. (Варшава) (з заснування компанії по теперешній час),
Казначей, спеціаліст з фінансового обліку
• Ведення управлінського обліку;
• Складання фінансової звітності (CashFlow, P&L, інші звіти за запитом власників кампанії);
• Аналіз фінансових звітів та розробка рекомендацій щодо оптимізації фінансового стану компанії, планування витрат за статтями та здійснення контролю за цільовим використанням коштів, формування бюджету компанії;
• Управління грошовими потоками компанії;
• Контроль дебіторській та кредиторській заборгованості, звірки з покупцями, постачальниками;
• Ведення банківських, касових, крипто – операцій з усіх юрисдикцій компанії (Україна, Польща, Америка, Дубай), (в т. ч.. фактичні оплати та відображення в обліку),
виплата ЗП з усіх юрисдикцій, супровід фінансового моніторингу банківських операцій (Польща , Дубай);
• Складання щомісячних звітів для партнерів компанії;
• Взаємодія з аутсорс бухгалтерськими компаніями в Польщі, Дубаї , Україні. USA:
- Підготовка всіх первинних документів для формування декларацій аутсорсом;
- Відповіді на запитання/роз'яснення щодо суті операцій;
• Робота з програмістом 1С щодо формування бази операцій, доопрацювання, автоматизації, впровадження звітів у систему 1С BAS. Тестування оновлень, доопрацювання програми 1С-BAS.

ТОВ «Мульт ВР» м. Київ, 01/2021-05/2022
Менеджер з персоналу
• Повноцінна кадрова робота (прийом, переведення, звільнення персоналу);
• Управлінській облік;
• Перевірка інспекції з праці м. Київ (березень 2021 року).

ТОВ « ЕффеTекс » м. Київ (оренда, продаж та виробництво спецодягу),
12/2019-05/2020
бухгалтер-матеріаліст,
• Складський облік, відвантаження, прийом матеріалів, фурнітури та готової продукції;
• Розрахунок собівартості готової продукції;
• Звіряння з контрагентами (акти, рахунки, накладні), кредиторська та дебіторська заборгованість;
• Кадровий облік (прийом, штатний розклад, переведення, звільнення, відрядження);
• Облік та списання палива;
• Бюджетування та планування.

IT - Компанія, ТОВ (Київ), 07/2017– 09/2019
Бухгалтер у єдиній особі
• Повноцінний цикл робіт від ведення первинної документації до складання бухгалтерської звітності;
• Нарахування заробітної плати, ведення кадрового обліку;
• Робота з клієнт-банками;
• Бюджетування;
• Оптимізація витрат та податків;
• ФОП (3група), ведення книги доходів, оплата податків, здавання звітності.

ТОВ, Гімназія, м.Київ , 02/2017-06/2017
Единий бухгалтер.
Повне ведення бухгалтерського, податкового, статистичного, кадрового обліку навчального закладу (від первинного обліку до складання звітності)
*Штат 30 осіб.

ПрАТ «Оранта- Життя» (Київ), 09/2014 - 05/2015
Начальник відділу підтримки продажів страхових продуктів
• Укладання договорів довгострокового страхування життя, ведення основи договорів, облік бланків;
• Розробка та впровадження заходів, що сприяють підвищенню продажів, розрахунок та облік договорів;
• Керівництво відділом у кількості 3-х осіб, удосконалення та оптимізація обліку;
• Маркетингове дослідження страхового ринку регіону;
• Бюджетування та планування роботи відділу

СТО (ТОВ, платник ПДВ) та страхова агенція (Київ), 10/2011-03/2013
Бухгалтер в єдиній особі
повністю ведення бухгалтерського, податкового, кадрового обліку (від оформлення первинних документів до подання звітності до податкової інспекції та фондів).

«Українська пожежно-страхова компанія», УПСК, Генеральне регіональне управління (Київ), 02/2011-07/2011
В.о. Головного бухгалтера
• Облік ОЗ, МШП, ПММ, договорів страхування та перестрахування, страхових відшкодувань;
• Проведення інвентаризації, облік бланків суворого обліку;
• Ведення банківських, касових операцій;
• Ведення обліку зарплати для 58 штатних одиниць, розрахунок відпускних, лікарняних;
• Облік розрахунків із підзвітними особами, постачальниками, страховими агентами;
• Планування та фінансування видатків 15 без балансових філій на території України;
• Бюджетування, планування роботи підрозділів, управлінський облік;
• Організація, ведення та контроль бухгалтерського та податкового обліку господарських операцій;
• нарахування, формування технічних резервів;
• Складання та здавання всіх форм статистичної та податкової звітності;
• Досвід проходження планової та зустрічної перевірок податкової інспекції, Фонду соціального страхування;
• Перереєстрація підприємства у зв'язку із зміною форми власності

• Проведення інвентаризації, облік бланків суворого обліку, рознесення банківських виписок ;
• Кадровий облік, розрахунок з.плати, лікарняних, відпускних;
• Ведення касових операцій, підготовка документів до банку із зарплатного проекту

Національна акціонерна страхова компанія «Оранта», Департамент перестрахування, 09/2004 – 11/2010
Головний спеціаліст управління облігаторного перестрахування
• Реєстрація та аналіз документів з операцій вхідного та вихідного перестрахування;
• Аналіз повернення незароблених перестрахувальних премій, своєчасності проведення виплат щодо повернення премій, складання службових записок на оплату;
• Складання реєстру копій укладених договорів щодо вхідного перестрахування в управління бухгалтерського обліку та звітності з метою нарахування перестрахувальної премії;
• Взаємодія з управлінням бухгалтерського обліку та звітності;
• Складання звітів для фінансово-економічного управління, платіжного календаря;
• Розробка профілю ризиків підприємства у розрізі видів, об'єктів, страхових випадків, розробка форм звітів, збір інформації від підрозділів, загальній звіт компанії;
• Підготовка звітів щодо перестрахувальних операцій для аудиторських перевірок KPMG ;
• Складання аналітичних звітів про діяльність Департаменту перестрахування;

Національна акціонерна страхова компанія «Оранта» (Київ),
Фінансово-економічне управління , 01/2003 - 09/2004
Головний спеціаліст відділу ризиків
• Участь у побудові системи бюджетного планування та бюджетування в компанії, впровадження програми " Cognos Planing 7.1";
• Фінансування у системі "платіжного календаря", план-факт;
• Контроль діяльності та фінансування структурних підрозділів, контроль кошторисів, бюджетів, план-факторний аналіз;
• Розробка форм звітності, методології, оцінки ризиковості страхового портфеля компанії, профілів ризиків за основними видами діяльності у розрізі видів страхування, структурних підрозділів та видів страхування;
• Розробка та введення в дію нормативних документів для проведення тендерів на товари, що надаються, послуги, виконувані роботи;
• Робота з інформаційними базами (аналіз, прогноз), аналіз економічної ефективності проектів

ЗАТ «Холдингова копання «Бліц – Інформ »-друкарня «Бліц- Прінт» Київська філія, 05/2002-12/2002
Менеджер з продажу рекламної поліграфії в Україні.
• Проведення переговорів із замовниками, VIP – клієнтами (банки, страхові компанії);
• Прийом у роботу замовлень, робота із замовниками, укладання договорів, супровід замовлень у виробництві (від прийому замовлення у виробництво до відвантаження тиражу);
• Калькуляція замовлень, діловодство, робота з первинною бухгалтерською документацією

Освіта:
Економіст зі спеціальності «Фінанси та кредит»
Всеросійський заочний фінансово-економічний інститут, м. Москва, 1993-1998
Економіст напрямок "Банки та банківська справа"

Додаткові навички:
• Курси підвищення кваліфікації за спеціальністю «Асистент бухгалтера-експерта” за програмою "Облік та аудит податків та зборів", УКРСТЕНО, 2012;
• Семінар «Страхування та перестрахування ризиків фінансових інститутів; непропорційне перестрахування», Бізнес-Гарант, 2005
• Всеукраїнський семінар «Постановка системи бюджетного управління на підприємстві», Міжнародний інформаційний консалтинговий центр, 2003
• Семінар – тренінг «НЛП у технології продажу», Business System, 2002

Знання мов:
- російська (вільно)
- українська (вільно)
- польська, англійська – у процесі навчання.

Особисті якості :
Відповідальна, комунікабельна, ініціативна, висока працездатність, орієнтованість на результат, педантична, відмінні організаторські здібності, легко навчаюсь, стрес стійкість.

Бажані варіанти роботи:
- робота в офісі ( м. Варшава );
- Віддалена робота ;
- Гібридний варіант роботи.
- Проектна робота.

Бажаний рівень заробітної плати за рік: € 35.000,00 net

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: