Резюме від 28 квітня 2024 Файл

Євгенія

Економіст

Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОСАДОВСЬКА
ЄВГЕНІЯ
ПРО СЕБЕ
Вік: 30 (11.02.1994), заміжня

Привіт, мене звати Євгенія, проживаю в Києві. На даний час шукаю
цікаву роботу, з перспективою розвитку. Позаду в мене три роки
досвіду роботи в крупному банку України, робота з лізинговими
договорами у одній з провідних компаній України. Також маю
досвід роботи з клієнтами, як в телефонному режимі так і наживо.
Про себе скажу, що я швидко схоплюю інформацію, маю високу стресостійкість, скурпульозність до
деталей, пунктуальна, вмію знайти спільну мову з колегами/клієнтами, неконфліктна, чесна. Завджди
зацікавлена пізнавати нову інфрмацію та навчатись. Слава Україні!

КОНТАКТИ
Київ, Дніпровський район, м. Дарниця
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ДОСВІД РОБОТИ

ГОЛОВНИЙ ЕКОНОМІСТ ДЕПАРТАМЕНТУ
ЛІЗИНГОВИХ ОПЕРАЦІЙ 01/2024 – по теперішній час
АТ «ЮНЕКС БАНК»
• Підготовка Проєкту для винесення на розгляд Кредитного Комітету, Правління Банку, Наглядової ради,
для реалізації лізингової угоди;
• Формування, перевірка та узгодження документів (договорів купівлі-продажу ОЛ, підготовка ДФЛ,
договорів поруки, тощо) для реалізації лізингової угоди, співпрацюючи з менеджером з продажу;
• Супроводження угоди документально (фінансування ОЛ, отримання всіх відповідних оригіналів,
другого примірника ключа від ОЛ);
• Підготовка документації для реєстрації ОЛ в сервісних центрах МРЕО та підготовка заяв в ТЦК;
• Повне супроводження страхування ОЛ, оформлення запитів на СК в частині страхування КАСКО і
ОСЦПВ ОЛ, контроль щомісячних оплат; Підготовка щомісячного звіту по страховим платежам;
• Організація встановлення на транспортний засіб, що є об’єктом лізингу, пристроїв спостереження;
• Формування та направлення рахунків клієнтам про щомісячне погашення за графіком ДФЛ;
• Підготовка угоди про перехід права власності після закінчення терміну дії договору фінансового
лізингу;
• Комунікація з діючими клієнтами по запитам;
• Підготовка дозволів на виїзд за кордон ТЗ, підготовка ДУ про дострокове закриття ДФЛ;
• Сканування, зберігання документів по лізинговим угодам, формування справи на передачу в архів;
• Комунікація з підрозділами Банку та безпосереднім керівником.

МЕНЕДЖЕР ЗІ ЗБУТУ (СПЕЦІАЛІСТ БЕК ОФІСУ) 02/2023 – 09/2023
ТОВ «ГАЗ УКРАЇНИ», ТОВ «ГАЗЕНЕРГОАЛЬЯНС»
• Внесення нових споживачів, актуальних тарифів, зміна реквізитів та всієї необхідної інформації до
реєстрів та ПЗ (1с) згідно отриманих договорів від тендерного відділу;
• Розрахунки та облік за спожиту електричну енергію та природний газ в ПЗ (внесення обсягу спожитої
ЕЕ, ПГ, перевірка діючого тарифу згідно Договору/ДУ).
• Формування рахунків та актів, відправлення споживачам засобами електронної пошти та оригіналів,
контроль повернення оригіналів документів у строк;
• Перевірка та контроль за залишком суми по договору;
• Моніторинг дебіторської заборгованості клієнтів, підготовка листів, повідомлень щодо заборгованості
та необхідності внесення платежів;
•Підготовка листів для переведення споживачів на «постачальника останньої надії» та контроль за
виконанням;
• Комунікація з ОСР щодо отримання фактичних обсягів споживання по кожному споживачу;
• оформлення додаткових угод на коливання ціни та інших змін щодо умов діючих договорів;
• Ведення електронного документообігу на гугл диску - отримання скан-копій або електронних
документів - договорів, додаткових угод, запитів, листів, та інших документів маючих відношення до
діючих договорів та постачання ЕЕ та ПГ за ними;
• Відповідальність за організацію та збереження оригіналів документів (актів, рахунків, заявки, листи).

СТАРШИЙ ФАХІВЕЦЬ З ПІДГОТОВКИ ДОГОВОРІВ 06/2021 – 03/2022
ТОВ «АЛЬФА-ЛІЗИНГ УКРАЇНА»
• формування пакету документів для реалізації лізингової угоди, працюючи у парі з менеджером з
продажу;
• супроводження угоди документально (фінансування, контроль страхування, реєстрації, передачі
об'єкта лізингу, отримання всіх відповідних оригіналів);
• формування в 1С документів для реалізації лізингової угоди (договір фінансового лізингу, графіки
платежів, замовлення, договор поруки, договір купівлі-продажу, акти прийому-передачі);
• співпраця з компаніями по встановленню антиугонних трекерів на об'єкти лізингу (Антенор, АВЛ,
ВЕНБЕСТ);
• внесення інформації щодо об'єктів лізингу до 1С;
• сканування та архівування документів (договори, акти, юридична та фінансова документація);
• контроль за своєчасним складанням документів у бухгалтерію (акти приймання-передачі);
• обробка вхідних дзвінків від менеджерів;
• прийом вхідної кореспонденції.
ПРОФЕСІОНАЛ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ ТА МАЙНОМ 10/2017 – 02/2020
ПАТ «ВІЕЙБІ Банк» (ліквідація)
• формування пропозицій щодо продажу активів банку (нерухоме майно, майнові права за
кредитами, основні засоби) та погодження таких пропозицій з комітетами банку відповідно до плану
продажу активів (майна) банку та норм чинного законодавства України та нормативних документів ФГВФО;
• здійснення заходів щодо проведення відкритих торгів (аукціонів) з продажу активів (майна) банку
(розміщення оголошень про відкриті торги на торговому майданчику ДП «Прозорро. Продажі»);
• взаємодія з організаторами відкритих торгів (біржами) в частині отримання оригіналів протоколів
відкритих торгів;
• взаємодія з переможцями відкритих торгів в частині забезпечення/супроводу процесу організації та
здійснення купівлі-продажу активів (формування договору купівлі-продажу, актів прийому-передач)і;
• внесення інформації щодо реалізації активів до електронної системи CRM (Бітрікс);
• підготовка документів, інформації за запитами Фонду гарантування вкладів та НБУ;
• взаємодії з газетою "Голос України" в частині публікації оголошень про відкриті торги;
• підготовка та подання щоденної та щомісячної звітності до ФГВФО.
вчасно без запізнень та помилок.

МЕНЕДЖЕР З ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ І НАДАННЯ 03/2016 – 08/2017
ІНФОРМАЦІЇ
ТОВ "Візовий сервіс центр" ( з 18.05.2017р. - ТОВ "ВІ ЕФ КОНСАЛТІНГ Сервісиз")
• збір повного пакета документів від заявника, обробка та передача в генеральне консульство
Республіки Польща (робота з усіма типами віз, робочі, шенгенські);
• надання консультаційних послуг щодо подачі документів до Республіки Польща;
• внесення в базу даних інформацію про заявників щоденно;
• активна участь у формуванні та забезпеченні стабільно високої життєдіяльності офісу;
• робота з страховими компаніями з питань страхування життя в період дії візи;
• навчання нового персоналу.

ОПЕРАТОР CALL-ЦЕНТРУ 09/2015 – 01/2016
ТОВ “Промоушн Аутсорсинг”
• прийом вхідних та вихідних дзвінків, оформлення заказів клієнтів;
• робота з холодною лінією, робота з запереченнями;
• робота з логістичною базою, розподілення водіїв за маршрутами;
• консультація клієнтів по всім існуючим послугам;
• складання щоденної звітності.

ОСВІТА
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ 2011 - 2017
Факультет економіки і права
Магістр за спеціальністю Менеджмент організації та адміністрування

МОВИ
Англійська мова ●●●○○

НАВИЧКИ
MS Office
Навички роботи з Інтернет та електронною поштою
Навички роботи з АБС “Б2”
Навички роботи з CRM Битрикс24
1С:Підприємство

ІНТЕРЕСИ
Спорт
Малювання (шоппери)
Фотографування (як хобі)
Вишивання
Відвідування музичних заходів

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: