- Файл
Marina
Менеджер з адміністративної діяльності
- Розглядає посади:
- Менеджер з адміністративної діяльності, Офіс-менеджер
- Вік:
- 22 роки
- Місто проживання:
- Хмельницький
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10649059/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Прізвище ім'я по батькові:
Хоменко Марина Вадимівна
Дата народження:
Дом. Телефон:
29.12.2002
-
Моб. телефон:
E-mail:
[
[
Мета
Пошук роботи, пов'язаної з оброблення вхідної і вихідної кореспонденції. - Ведення роботи з офісною електронною поштовою скринькою. - Підготовка і оформлення документації,
необхідної для організації роботи компанії.
Унікальний практичний досвід
Від робітничих професій: менеджер з адмістративноії діяльності Проходила курси за своєю професією для підвищення кваліфікації
Освіта
-Закінчила Навчально-виховний комплекс номер 4
-Закінчила музичну школу на фортепіано та вокал
- Хмельницький національний університет закінчено 3 курси ,цього року закінчую останній курс
Кваліфікація
Менеджер з адміністративної діяльності
Ключові компетенції
Системний підхід у вирішенні завдань, аналітичне мислення, орієнтованість на результат та якість, здатність приймати рішення, відповідальність, активність, цілеспрямованість, вимогливість, уміння працювати в команді та самостійно, особиста дисциплінованість. Високий творчий потенціал.
Вміння знаходити рішення у складних ситуаціях.
21.12.2022
31.07.2023.
ТОВ «ТЕДІС УКРАЇНА»
Основні Обов'язки
-Забезпечення організаційно-технічної підготовки нарад і засідань, інших заходів, що проводяться компанією
-Приймання телефонних дзвінки і відвідувачів, з'ясовування їхні потреби
-Переадресування вхідних і управління вихідними телефонними дзвінками, приймання і відправляння електронних листів, запис повідомлення для співробітників
-Оброблення вхідної і вихідної кореспонденції
-Ведення роботи з офісною електронною поштовою скринькою
-Підготовка і оформлення документації, необхідної для організації роботи компанією
• здійснення підготовки даних і документів для формування бюджету витрат на адміністративно-господарські потреби.
-Здійснення забезпечення компанії необхідними канцелярським приладдям, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи (замовлення, контроль доставки і складання фінансової звітності)
-Забезпечення належного утримання та експлуатацію приміщень компаніі відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту.
• Контроль за станом офісного обладнання, комунікацій
-Оновлення списків телефонів і адрес контрагентів та партнерів .
Дополнительна я
информация
ПК- просунутий користувач
Інші резюме цього кандидата
Хмельницький
Прізвище, ім'я по Батькові: Хоменко Марина Вадимівна Дата народження: 29.12.2002 Моб.телефон: Е-mail: khomenkomarina4@gmai l.com Освіта • Навчально-виховний комплекс №4 м.Хмельницький • Музична школа...
Хмельницький
Прізвище, ім'я по Батькові: Хоменко Марина Вадимівна Дата народження: 29.12.2002 Моб.телефон: Е-mail: khomenkomarina4@gmai l.com Освіта • Навчально-виховний комплекс №4 м.Хмельницький • Музична школа...
Схожі кандидати
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Київ -
Менеджер господарської діяльності
Київ -
Адміністратор
22000 грн, Київ -
Адміністратор
Київ -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Київ -
Адміністратор, офіс-менеджер
30000 грн, Київ