Резюме від 30 квітня 2024 Файл

Юлія

Спеціаліст договірного відділу

Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Коваленко Юлія Валентинівна
Дата народження: 21.09.1992р
Місце проживання: м. Київ, вул.Сосницька,19, кв.160
Контактний номер телефона: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-мейл: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: незаміжня
Бажаний рівень заробітної плати: від 27 000 грн (після сплати податків).

Освіта : вища

2009-2014рр – Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана,
Спеціальність- Економіка підприємства (магістр)
Наявний сертифікат про проходження навчання у сфері публічних закупівель
Вид зайнятості: повна або часткова

Досвід роботи:

01.08.2023-по сьогоднішній день -Державне підприємство водних шляхів «УКРВОДШЛЯХ», посада – провідний економіст з договірної роботи відділу договірної роботи;
Функціональні обов’язки:
• Розробка проектів договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг
• Розробка прибуткових договорів
• Ведення переговорів з майбутніми контрагентами про співпрацю
• Робота з договорами в програмі 1С підприємство
• Контроль виконання зобов’язань та умов договорів
• Робота з Видатковими накладними та Актами в програмі 1С підприємство
• Розробка проектів договорів для здійснення закупівель через електронний майданчик Prozorro.

11.05.2021р – 09.02.2022р. – Філія державної установи «Держгідрографія» «Дніпровський район Держгідрографії», посада – економіст 1 категорії відділу економічного аналізу та планування фінансово-економічного управління;
09.02.2022р. – 27.06.2023р - Філія державної установи «Держгідрографія» «Дніпровський район Держгідрографії», посада – головний фахівець відділу матеріально-технічного забезпечення та закупівель ;
Функціональні обов’язки:
• Зведення матеріально-технічних потреб структурних підрозділів для формування річних планів закупівель
• Моніторинг цінової політики ринку на зведені потреби
• Закупівля товарів та послуг через електронний майданчик Prozorro
• Укладання договорів з контрагентами
• Контроль виконання умов договорів
• Робота з Видатковими накладними та Актами
• Аналіз тендерної документації на відповідність законодавства в сфері публічних закупівель
• Підготовка проектів та укладання договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг
• Оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель, з дотриманням законодавчо установлених термінів подачі даної інформації.

15.11.2018р. – 30.04.2021р. – Центр по роботі з дітьми та молоддю за місцем проживання Дніпровського району м.Києва, посада- завідуючий господарством;
Функціональні обов’язки:
• Укладання договорів з комунальними організаціями
• Пошук та підготовка приміщень для організації роботи підліткових клубів
• Забезпечення матеріально-технічної бази та потреб нежитлових приміщень для організації роботи підліткових клубів
• Підготовка тендерної документації (технічні характеристики, специфікації,типові договори про закупівлю)
• Аналіз тендерної документації на відповідність законодавства в сфері закупівель
• Формування річних планів та внесення змін до них
• Контроль строків укладення та виконання договорів
• Контроль витрат за договорами
• Підготовка проектів та укладання договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг
• Моніторинг ринкових цін для визначення очікуваної вартості закупівель
• Визначення виду закупівлі (спрощені закупівлі, відкриті торги, переговорні процедури)
2016р -2018р. – фрілансер в сфері візової підтримки громадян
2015р -2017р - Київський міський центр зайнятості, посада – спеціаліст відділу капітального будівництва та забезпечення приміщень
Функціональні обов’язки:
• Пошук та підготовка приміщень для організації роботи центрів зайнятості м.Києва
• Розробка та укладання договорів з комунальними організаціями
• Забезпечення матеріально-технічної бази та потреб нежитлових приміщень для організації роботи центрів зайнятості м.Києва
• Організація поточних ремонтів нежитлових приміщень
• Забезпечення матеріально-технічної бази та потреб нежитлових приміщень для організації роботи
Професійні навички:

• Вільне володіння комп’ютером та допоміжними програмами
• Робота з закупівельними майданчиками Є-Тендер, ZakupkiProm
• Володіння програмою АСКОД, ГІОЦ , Є-Дата, 1С підприємство

Комунікативні навички:
• Адаптивність
• Ефективна комунікація
• Відповідальність
• Командна робота
• Організаційність
• Бажання вчитись

Знання мов:
Українська, російська- вільно
Англійська- базовий рівень

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: