Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10653159
Директор підприємства
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Шишман Микола Васильович
Дата народження : 25.09.1985 р.
Телефон : [
Е- mail: [
Мета:
Працювати, розвиватися та бути корисним. Отримати посаду директора (операційного директора) в галузі АПК.
Освіта:
Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва.
Факультет – агрономічний.
Спеціальність - агроном дослідник, ступінь магістра з відзнакою.
Додаткова освіта:
- (04.2006 - 10.2006 р.) - стажування і обмін досвідом в Croppers Farms (Великобританії).
- (03.2007 - 12.2007 р.) – курси з механізації Харківського ТЗ.
- (02.2010 р.) - курси з практичного навчання рослинництва Аграрного Союзу.
- (10.2011 - 11.2011 р.) - обмін досвідом роботи і навчання в APERSID (Аргентина).
- (02.2012 р.) - курси з менеджменту Ернест Янга I, II категорії.
- (03.2013 р.) - курси з менеджменту по управлінню персоналом і підприємством.
- (10.2013 р.) - курси Newrealgoal - T&D "Результативний керівник".
- (11.2014 – 03.2015 р.) – курси з міжнародної економіки та інвестування в АПК.
- (10.2018 р.) – курси з ділового адміністрування.
- (04.2019 р.) – курси з практичного землеробства при застосуванні нульових технологій.
Навички
- здатність стратегічно і творчо мислити, аналізувати проблеми, знаходити ефективні шляхи їх рішення;
- уміння планувати і організовувати робочий процес;
- розвинуті управлінські якості
- навички управлінця проектами;
- уміння вести переговори з партнерами та контрагентами (закупівля/продаж МТЦ та
с/г продукції);
- ділове лідерство, високий рівень відповідальності, вимогливий.
Досягнення
- провів реорганізацію ряду підприємств в одне юридичне лице, ефективно організував його працю;
- володію навичками антикризового менеджера;
- вивів підприємство з аутсайдерів на лідируючі позиції в галузі;
- оптимізував чисельність робочого персоналу шляхом впровадження сучасних технологій в рослинництві і тваринництві;
- в стислі строки організував роботу та переоформив 2300 договорів оренди;
- впровадив ефективну систему обліку і контролю МТЦ (навчив більше ніж 200 чоловік
працювати в програмі1С та Cropio, розробив інструкції і положення по праці, розробив
систему мотивації, 12 об'єктів нерухомості обладнав сучасним відео спостереженням,
83 одиниці техніки обладнав датчики GPRS і датчики витрати палива;
- спростив документообіг в рослинництві і тваринництві (спільно з програмістами впровадив автоматичний облік);
- модернізував під сучасні стандарти молочно-товарну ферму;
- організував механізований майданчик (з очисними і калібруючими машинами) зі сховищами силосного типу для сільськогосподарських культур та сховища для зберігання КАС – 550т та АЗС потужністю до 500 т. палива;
- розробив і впровадив ряд соціальних проектів для розвитку села (для зняття соціальної напруги безробіття в селі і його розвитку).
Досвід роботи
2019 р. – 27.02.2022 - заступник ген директора з ТОВ «Рокитне – Хлібопродукт» .
Спеціалізація підприємства: - свинарство - 27000 голів, рослинництво, зернотрейдерство.
Обов'язки:
- відповідальність за виробничу діяльності підприємства;
- контроль за виконанням контрактів, трудових і господарських договорів;
- організація ефективної взаємодії і роботи усіх виробничих одиниць, відділень і структурних
підрозділів, а також направляти їх діяльність на удосконалення і розвиток;
- контроль дотримання законності роботи підприємства і виконання виробничого плану;
2017 – 2019 р. - директор з агробізнесу в корпорації Aurum Group.
Спеціалізація підприємства - рослинництво - S = 12,3 тис. га - персонал – 128 чоловік
Обов'язки:
- відповідальність за ухвалення рішень господарської діяльності підприємства;
- забезпечувати виконання підприємством узятих зобов'язань перед власником; постачальниками, фондами і кредиторами, у тому числі банківськими установами;
- контроль за виконанням контрактів, трудових і господарських договорів;
- організація ефективної взаємодії і роботи усіх виробничих одиниць і структурних підрозділів, а також направляти їх діяльність на удосконалення і розвиток виробництва з
урахуванням ринкових пріоритетів;
- контроль дотримання законності роботи підприємства і виконання виробничого плану;
- робота з державними контролюючими структурами;
- робота з колективом підприємств і пайовиками.
2015 - 2017 р. - радник народного депутата України та члена профільного комітету АПК у ВР України.
2014 – 2015 р. -директор відокремленого підрозділу "HarvEast
Волноваха" - персонал - 437 чоловік.
Спеціалізація підприємства - рослинництво - S = 26,5 тис. га.
Обов'язки:
- робота з державними контролюючими структурами;
- робота з колективом і пайовиками;
- розробка бюджету підприємства;
- контроль виконання виробничого плану;
-розробка заходів по зниженню витрат, оптимізації робочих процесів і підвищенню
рентабельності підприємства;
- забезпечення і контроль ефективної організації виробничих процесів;
- контроль дотримання технології вирощування сільськогосподарських культур.
2012 - 2014 р. – директор ДП "Ілліч-Агро Запоріжжя" - персонал 363 чоловік.
Спеціалізація підприємства - рослинництво - S = 18 980 га, тваринництво - КРС – 1240 голів (молочне стадо).
Обов'язки:
- відповідальність за ухвалення рішень господарської діяльності підприємства;
- забезпечувати виконання підприємством узятих зобов'язань перед власником; постачальни -ками, фондами і кредиторами, у тому числі банківськими установами;
- контроль за виконанням контрактів, трудових і господарських договорів;
- організація ефективної взаємодії і роботи усіх виробничих одиниць, агроцехів і структурних підрозділів, а також направляти їх діяльність на удосконалення і розвиток виробництва з урахуванням ринкових пріоритетів;
- контроль дотримання законності роботи підприємства і виконання виробничого плану;
- робота з державними контролюючими структурами;
- робота з колективом і пайовиками.
2011 – 2012 р. – головний агроном / заступник директор ДП "Ілліч – Агро
Запоріжжя" - персонал - 1768 чоловік.
Спеціалізація підприємства: - рослинництво - S = 14575 га, тваринництво –
КРС - 2780голів,
свині - 1900 голів,
вівці - 800 голів.
Обов'язки:
-складання бізнес плану;
- відповідальність за виробничу діяльності підприємства;
- контроль за виконанням контрактів, трудових і господарських договорів;
- організація ефективної взаємодії і роботи усіх виробничих одиниць, агроцехів і структурних
підрозділів, а також направляти їх діяльність на удосконалення і розвиток;
- контроль дотримання законності роботи підприємства і виконання виробничого плану.
2008 – 2011 р. – агроном в ДП "Ілліч-Агро Донбас"
Спеціалізація підприємства
- рослинництво - S = 10,3 тис. га, тваринництво - КРС - 570 голів дійного поголів’я,
свині – 2500 голів.
Обов'язки:
- складання технологічних карт;
- контроль виробничих процесів (посів/жнива/внесення пестицидів/обробіток ґрунту).
Додаткові відомості
Сімейний стан - одружений, є діти.
Володіння ПК - досвідчений користувач, робота в програмі 1С, Word і Excel.
Водійське посвідчення – категорія «B,C»
Схожі кандидати
Директор предприятия
Київ, Дніпро
,
ще 8 міст
Керівник підприємства
Київ, Дніпро
,
ще 3 міста
Операційний директор
Київ
Директор по экономике, финансам, руководитель пром. предприятия
Київ, Полтава
,
ще 2 міста
Виконавчий директор
Київ, Бровари