Резюме від 7 травня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10653209

Офісний працівник

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Рейда Леся Анатоліївна
Київська область
с. Софіївська Борщагівка
вул.. Бишівська 7, кв. 94
Контактна інформація:
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Особисті дані:
Вік - 35 років ( 02. 09.1988р. )
Сімейний стан – незаміжня, дітей немає
Досвід роботи:
Липень 2011-2015рр.
ТОВ "Інвест-Плюс" (будівельна фірма, м. Житомир)
Офіс-менеджер (життєзабезпечення офісу, прийом (розподілення) первинної документації, відправка кореспонденції,заповнення типових звітів), консультація клієнтів стосовно купівлі-продажу житла, огляд квартир, погодження технічної документації, взаємодія з різними установами міста.
Грудень 2015р.– по лютий 2018р.
Управляюча компанія ТОВ «РК «РІО» у м. Житомирі (обслуговування житлового будинку)
Економіст (життєзабезпечення офісу, робота з первинною документацією, нарахування квартплати, субсидії, розрахунок пільг населенню, діловодство, весь спектр роботи з первинної документації, складання звітів по поступленню коштів підприємства, робота з системою «Клієнт-Банк», оплата рахунків, електронна звітність "MEDoc", складання типових договорів.)
Листопад 2018р. - квітень 2019 р.
Корольовський відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Житомирській області.
Листопад 2019р. по теперішній час працюю в ДП Горизонт Парк, на посаді адміністративного секретаря.
Обов`язки:
- життєзабезпечення офісу, щомісячна закупівля канцелярії, чай, кави;
- підтримка функціоналу орг. техніки (заміна, закупівля картриджів та інших складових);
- прийом (розподілення) первинної документації, відправка кореспонденції (Укрпошта, Нова пошта);
- реєстрація вхідної та вихідної документації, відправка по відділам;
- робота в 1С (оплата рахунків відповідно до своїх статей бюджету);
- складання бюджету у розрізі своїх статей;
- співпраця з підрядниками;
- організація нарад, Zoom конференцій; створення Google форм та опитувальників
- заповнення типових звітів (контроль за перевізником,складання щоденного звіту по пасажиропотоку),
- відправка рахунків орендарям на електронну адресу;
- сканування та відправлення документів, договорів до архіву та колегам по відділам;
- співпраця з колегами усіх відділів підприємства;
- закупівля новорічних подарунків для співробітників та їх дітей;
- організація корпоративну та посиденьок для колективу;
- виконання доручень керівника.
Освіта:
2005- 2010р. Житомирський національний агроекологічний університет
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності..
Додаткова освіта:
2010– 2013р. Національний університет державної податкової служби України
Спеціальність: «Суд. Адвокатура. Прокуратура». Заочна форма.
Курси:
2010р. Комп’ютеризація бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія 8.1)
Додаткова інформація:
Відповідальна, не конфліктна, легко йду на компроміси, готова до відряджень та навчання, впевнений користувач ПК (Word, Excel), офісної техніки.
Наявність закордонного паспорту, водійських прав категорії "В".
Іноземні мови:
Українська-вільно, Англійська – середній рівень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: