Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10653209
Офісний працівник
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Київська область
с. Софіївська Борщагівка
вул.. Бишівська 7, кв. 94
Контактна інформація:
Тел. [
e-mail: [
Особисті дані:
Вік - 35 років ( 02. 09.1988р. )
Сімейний стан – незаміжня, дітей немає
Досвід роботи:
Липень 2011-2015рр.
ТОВ "Інвест-Плюс" (будівельна фірма, м. Житомир)
Офіс-менеджер (життєзабезпечення офісу, прийом (розподілення) первинної документації, відправка кореспонденції,заповнення типових звітів), консультація клієнтів стосовно купівлі-продажу житла, огляд квартир, погодження технічної документації, взаємодія з різними установами міста.
Грудень 2015р.– по лютий 2018р.
Управляюча компанія ТОВ «РК «РІО» у м. Житомирі (обслуговування житлового будинку)
Економіст (життєзабезпечення офісу, робота з первинною документацією, нарахування квартплати, субсидії, розрахунок пільг населенню, діловодство, весь спектр роботи з первинної документації, складання звітів по поступленню коштів підприємства, робота з системою «Клієнт-Банк», оплата рахунків, електронна звітність "MEDoc", складання типових договорів.)
Листопад 2018р. - квітень 2019 р.
Корольовський відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Житомирській області.
Листопад 2019р. по теперішній час працюю в ДП Горизонт Парк, на посаді адміністративного секретаря.
Обов`язки:
- життєзабезпечення офісу, щомісячна закупівля канцелярії, чай, кави;
- підтримка функціоналу орг. техніки (заміна, закупівля картриджів та інших складових);
- прийом (розподілення) первинної документації, відправка кореспонденції (Укрпошта, Нова пошта);
- реєстрація вхідної та вихідної документації, відправка по відділам;
- робота в 1С (оплата рахунків відповідно до своїх статей бюджету);
- складання бюджету у розрізі своїх статей;
- співпраця з підрядниками;
- організація нарад, Zoom конференцій; створення Google форм та опитувальників
- заповнення типових звітів (контроль за перевізником,складання щоденного звіту по пасажиропотоку),
- відправка рахунків орендарям на електронну адресу;
- сканування та відправлення документів, договорів до архіву та колегам по відділам;
- співпраця з колегами усіх відділів підприємства;
- закупівля новорічних подарунків для співробітників та їх дітей;
- організація корпоративну та посиденьок для колективу;
- виконання доручень керівника.
Освіта:
2005- 2010р. Житомирський національний агроекологічний університет
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності..
Додаткова освіта:
2010– 2013р. Національний університет державної податкової служби України
Спеціальність: «Суд. Адвокатура. Прокуратура». Заочна форма.
Курси:
2010р. Комп’ютеризація бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія 8.1)
Додаткова інформація:
Відповідальна, не конфліктна, легко йду на компроміси, готова до відряджень та навчання, впевнений користувач ПК (Word, Excel), офісної техніки.
Наявність закордонного паспорту, водійських прав категорії "В".
Іноземні мови:
Українська-вільно, Англійська – середній рівень.
Схожі кандидати
Асистент директора
Київ
Помічник керівника
Київ, Дистанційно
Менеджер з продажу, адміністратор офісу
40000 грн, Київ
Помічник керівника
Київ
Менеджер по работе с клиентами, администратор, секретарь
Київ
Адміністратор готелю, секретар-референт
25000 грн, Київ