• Файл

Вікторія

Менеджер з закупівель

Вік:
44 роки
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

​ Ябковська Вікторія Анатоліївна
​ менеджер із ЗЕД
Заробітна плата договірна

Дата народження: 16 квітня 1980 (44 роки)
Місто: Рівне
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
​ Досвід роботи
​ Інженер ФЗВ (фінансово-збутового відділу)
10.12.2002 р. (2 роки)
Державне підприємство «Рівненський автомобільний ремонтний завод» (Ремонт автомобільної техніки та агрегатів (виробництво, надання послуг, оптова та роздрібна торгівля)
Економіст по фінансовій роботі (Комерційний відділ)
26.02.2008 р.-04.11.2009 р.- (9 місяців)
Державне підприємство «Рівненський автомобільний ремонтний завод»
На посаді економіста по фінансовій роботі в обов’язки входило:
• ведення первинної документації (рахунки, накладні, податкові накладні , акти виконаних робіт), документів надходження та видатків зі складів підприємства ;
• облік на рахунках 361, 364,складання оборотно-сальдових відомостей по рах. 26, 28.2.1, проведення інвентаризації ТМЦ, переміщення між іншими складами та магазином ;
• готувати комплект документів на оформлення автомобілів (акти технічного стану, акти прийому-передачі, зведений акт) і будь-яких послуг для МОУ ;
• вести справи по приймально-здавальним актам , окремо по маркам, видам ремонту АТ і агрегатів;
• організація ведення бухгалтерського обліку у відділі збуту;
• вести журнал та справи вхідних та вихідних документів , а також інвентарні справи комерційного відділу ;
• контроль за розрахунками з замовниками ;
• облік на позабалансових рахунках 023- склад ремонтного фонду , проведення інвентаризації по складам готової продукції (р.26) , склад автомобільної техніки (р.28.2.1), щомісячно проводила позаказну звірку зі складом ремонтного фонду , готової продукції і автомобільної техніки , а також виробничо-диспечерським відділом ;
• звірка по ремфонду з МО України , ЦОНСВМ (Центром обліку надлишкого та списаного військового майна), та ДГО Концерном “Техвоєнсервіс”;
• здача звітності, табельно-термінових донесень по формам встановленим вищестоячими організаціями (1/ЦАВТУ ) ;
• відрядження до МО України(відділ ремонту), ЦОНСВМ та ДГО Концерну “Техвоєнсервіс”;
• Активно приймала участь в суспільному житті підприємства.
В. о. начальника відділу збуту
з 05.11.2009 -10.11.2010 (1 рік )
ДП «Рівненський автомобільний ремонтний завод»
На посаді в.о.начальника відділу збуту в обов’язки входило:
• розроблювати і здійснювати міроприємства по вдосконаленню роботи збуту, зниження запасів готової продукції , прискоренню збутових операцій ;
• забезпечувати своєчасну реалізацію всієї виготовленої продукції , виконання договірних зобов’язань з замовниками ;
• складати своєчасну відправку встановленої звітності по надходженні та збуту АТ;
• контроль та складання графіків відвантаження та видачі готової продукції замовникам і забезпечення виконання плану реалізації, план роботи підлеглих на місяць ;
• контроль та ведення обліку роботи особового складу складів ремфонду і готової продукції, з відображенням всіх днів перебування на роботі , наданих відпусток і невиходів на роботу з встановленням причин ;
• керувала та забезпечувала роботою підлеглих відділу, ставила завдання , контролювала їх виконання ;
• відрядження до МО України(відділ ремонту), та ДГО Концерну “Техвоєнсервіс”.
В.о. головного економіста
з 04.14.2013 – 09.06.2017 р.( 5 р.)
ДП «Рівненський автомобільний ремонтний завод»
На посаді в.о. головного економіста в обов’язки входило:
• складання оперативної та статистичної звітності по виробництву продукції, надання послуг та стан планово-економічних показників ;
• аналіз показників виробничо-господарської діяльності підприємства за місяць, квартал, рік по всіх техніко-економічних показниках, в т. ч. підрозділах;
• підводити підсумки роботи підрозділів та підприємства вцілому, аналізувати стан техніко-економічних показників , готувати матеріали для звітів на виробничих нарадах ;
• складання виробничо-фінансових звітів підприємства за звітний період ;
• забезпечувати контроль за витратами заробітної плати та матеріального заохочення , правильності примінення форм та систем заробітної плати , тарифних ставок і розцінок. Посадових окладів , встановлення розрядів робітникам та категорій спеціалістам;
• проводить роботу по вдосконаленню організаційних структур управління, розробці штатного розпису підприємства, спільно з профспілковим комітетом приймала участь у підготовці проекту колективного договора та забезпечувала контроль його виконання ;
• організовувала контроль за дотриманням на підприємстві трудового законодавства, постанов, розпоряджень вищестоячих організацій праці, заробітної плати та управління виробництвом ;
• керувала працівниками відділу , координувала діяльність підрозділів та надавала їм методичну допомогу у вирішенні питань організації праці , її оплати та управління виробництвом.
•формувала розрахунок надання послуг за користування землею на якій розташовані будівлі , що продані , і за частину території навколо них- для їх обслуговування ;
• обраховувала кошториси витрат по виготовленню, ремонті продукції, за зберігання автомобільної техніки ЦОНСВМ та зберігання матеріальних цінностей державного мобілізаційного резерву України (Державне агенство резерву України) та підписання актів на відшкодування витрат на зберігання ;
• розраховувала та формувала собівартість продукції ;
• облік доходів та витрат підприємства;
• щоквартальні відрядження до ДК “Укроборонпром”.
Економіст
З 16.06.2017 р . – 31.07.2020 р.
ТзОВ «Сяйво»
На посаді економіста в обов’язки входило:
-щоденна звірка, облік та контроль, аналіз та складання звіту по здачі та зарахуванню (натури/бази) молочної сировини по Рівненській області (населення та господарства) .
- формування відомості зарахування молока в ПрАТ «Дубномолоко» та звірка з даними по ТзОВ «Сяйво», складання відомостей закупівлі молочної сировини в населення, внесення фактичних даних та обов’язковий підпис конкретного здавача у відомості, з подальшою передачею документів на ПрАТ «Дубномолоко».
-складання договорів , протоколів на господарства та населення, контроль за їх своєчасним поверненням та підписанням.
- складання звітності :
1. всього було здано зарахованого молока по ТзОВ «Сяйву» за місяць;
2. зведений рапорт надходження молочної сировини за місяць ;
3. сладання звіту за місяць: всього по районах Рівненської області, з конкретними селами, заготівельниками, здавачами та господарствами молочної сировини;
4. складання звітів та реєстрів , їх облік на :
- ветеринарні свідоцтва та довіки, по районам;
- квитанції на оплату , господарствам та населенню;
- експертних висновків ;
5. складання протоколів на зміну ціни, окремо на кожне господарство та населення (тих , хто працює по договору-дорученню) ;
6. нарахування коштів для оплати послуг по охолодженню молока;
Додаткові обов’язки : електронна пошта, телефонні дзвінки, отримання та відправлення кореспонденції, інші доручення директора.
Менеджер з постачання
З 04.08.2020 р. по серпень 2022 р.
ТзОВ- фірма “Агрохімпак”
На посаді менеджера в обов’язки входило:
• аналіз упаковки та етикетки по всій номенклатурі продукції та їх замовлення по необхідності ;
• аналіз сировини та своєчасне її замовлення;
• аналіз комплектуючих та своєчасне їх замовлення.
А також ведення всих розрахунків по всій номенклатурі продукції, аналіз і контроль матеріальних запасів по обсягам продажу та залежності від сезону ;
- готувати та забезпечувати повний комплект документів на оплати згідно будь-якої потреби по всій сировині та комплектуючим;
- швидкий та якісний пошук потрібної інформації;
- обов’язковий, своєчасний контроль та постійний моніторинг цін, аналіз ринку , комерційних пропозицій , вибір постачальника по максимально вигідних умовах для нашого замовлення , узгодження ціни та якості;
- співпраця з існуючими та пошук нових постачальників , переписки, домовленості , контроль та забезпечення укладання договорів , специфікацій, тощо;
- пошук необхідних об’ємів продукції, успішний досвід ведення перемовин, здатність переконувати.
- контроль і супровід всіх етапів закупівлі, безперервна робота з відділом логістики, та надання всієї необхідної їм інформації для пошуку транспорту по доставці, тобто об’єм, вага, кількість місць, ящиків, пакунків, палет , та контроль виконання заявок від замовлення до відвантаження їх на виробництво , обов’язковий розрахунок вартості доставки ;
-ведення перемовин та відстоювання своєї позиції;
- контроль якості, оплати , відвантаження товару;
- контроль якісного та своєчасного замовлення товару;
- відповідальність за отримання від постачальників первинної документації, оригіналів документів, договорів , передача їх в бухгалтерію;
- робота на результат, аналітичні здібності , вміння прогнозувати та аналізувати ринок;
- складання планів роботи на тиждень на виробництво;
- складання щоденних планів на виробництво;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- активність, чесність, порядність, відповідальність;
• виконання інших розпоряджень та доручень директора.

Менеджер по роботі з клієнтами
20.09.2022 р. – 01.08.2023 р.
ПП «Поліграфінтер»
На посаді менеджера в обов’язки входило:
• пошук нових клієнтів та замовлень на поліграфічну продукцію по Україні та за кордоном;
• розрахунок вартості замовлень;
• створення макетів.

Економіст з МТЗ центрального складу відділу запасів та логістики Департаменту корпоративних закупівель та логістики
02.08.2023 р. – 24.08.2023 р.
ПрАТ “ Рівнеобленерго”
На цій посаді економіста в обов’язки входило:
Робота в системі SAP.
- всі операції по прийманню та відвантаженню замовлених товарів згідно поданих заявкок Станцій електричного обслуговування по всій Рівненській області , щомісячна звірка залишків із зав. складом та формування звітів, скільки всього було відвантажено за місяць по кожній області товарів і на яку суму.

Системний оператор відділу збору даних Департаменту Технічного аудиту
24.08.2023 р.- 15.11.2023 р.
ПрАТ “ Рівнеобленерго”
Робота в системі SAP.
Внесення даних показників лічильників по населенню та юридичним особам в електронну систему SAP , проведення заміни лічильників по даній системі, згідно письмово поданих заявок електромонтерів , та поданих даних через мобільний додаток .

Менеджер із ЗЕД Фінансового Департаменту
з 19.01.2024 р — 29.03.2024 р.
ТОВ “РЕНОМЕ-СМАРТ”
На посаді менеджера в обов’язки входило:
• організація та реалізація логістики ЗЕД : експорт, імпорт:
* Забезпечення процесів закупівлі із-за кордону, розмитнення, сертифікації складових собівартості проектів продаж.
* Забезпечення процесу експорту за кордон .
* ЗЕД транспортна логістика
* Виконання функції Pre Sale — пошук та планування складових майбутніх проектів.
Експорт: операційний супровід , контроль відвантажень, документальне оформлення.
Імпорт: закупівля (замовлення) матеріалів згідно потреб в рамках бюджету проекту, документальне оформлення.
Розмитнення під ключ (співпраця з брокером) — повне оформлення всих документів.
Сертифікація ТМЦ.
Супровід платіжних операцій, валютний контроль.
Організація і проведення переговорів з постачальниками, документального оформлення угод і термінів поставки ТМЦ.
Моніторинг ринку постачальників та рівня закупівельних цін , актуалізація внутрішнього прайсу компанії.

​ Освіта
​ Вища
З 01.09.1997 по 06.2002
Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім. С .Дем'янчука, економічний факультет, менеджмент організацій , Рівне.
стаціонарна форма навчання
Диплом з відзнакою.
​ Професійні вміння
Вміння роботи з комп’ютером, ПО
Робота в середовищі Windows, робота з програмами MS Office – професійний рівень.
Знання 1С:Бухгалтерія 7.7., 1С_ 8.3 – частково, М.е.doc - частково , програма SAP , (при необхідності легко освоюю нові програми)
Робота з програмами MS Office – Експерт, використовую в даний момент часу, 22 роки досвіду
​ Знання мов
Український — рівень експерт
Російський — середній рівень
Англійська – частково.
​ Додаткова інформація
Ділове спілкування, робота з людьми,
Готова до стресових ситуацій, відряджень.
Відповідальна, комунікабельна,
Швидко освоюю нову інформацію,
Організація роботи у відділі,
Робота з контролюючими органами.

Тел .[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: