Резюме від 21 травня 2024 Файл

Марина

Проєктний менеджер, тендерист

Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Якуб Марина Юріївна
моб: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Київ

Про себе: маю навики проект-менеджера в сфері облаштування офісів та частково в будівництві, навики менеджера з продажу (B2B, B2C), ведення звітності первиноїї документації та досвід ведення тендерів.
Явлюсь співзасновником, управлінцем операційної діяльності та волонтером Благодійного Фонду «Це моє місто».
Вікрита до нових знань.

Ціль резюме: спеціаліста з тендерів, отримання посади проектного-менеджера, проектного координатора, управлінця з продажу.
Освіта
2012-2013
(Магістр)

2008-2012
(Бакалавр)
ВУЗ: «Українська Академія Банківської справи Національного банку України » (м. Суми),
Факультет «Обліково-фінансовий»
Спеціальність «Фінанси і кредит»
Спеціалізація «Фінанси»

Досвід роботи

Посада
Компанія
Менеджер (управитель) зі збуту (В2В), проектний менеджер ТОВ «СЛТ РЕЗАЛТ» (міжнародний ринок)

Період, місто, країна
06/2023-02/24
Київ
Україна

Обов’язки
• організація процесу продажу, яка включає в себе декілька етапів:
організація зустрічей з клієнтом, організацпроведення ознайомчих екскурсій на виробництво CLT панелей, збір ТЗ, вимог, їх структурування.
• ведення тендеру (аналіз запиту, підготовка тендерної документації, комерційної пропозиції);
• робота з командою ( архітектора, проектанти, виробництво). Створення
задач, контроль, перевірка виконаних завдань.
• аналіз, обговорення з клієнтом проекту, внесення змін;
• калькуляція проекту, видача комерційної пропозиції для клієнта;
• підготовка, веденнядокументації, в т.ч. договорів;
• оформлення необхідних файлів на виробництво;
• контроль відвантаження;
• підбір підрядних організацій та аналіз їх комерційних пропозицій, проведення переговорів;
• організація процесу роботи з підряниками, супроводження та контроль робіт
• ведення документації;
Досягнення: перемога в тендері на відвантаження та будівництво будинків для людей, що втратили житло від CRI (Італійський Червоний Хрест);
• розширення бази, як клієнтів так і підрядників ( архітектурні бюро.

Референс
Керівник відділу збуту, проектних робіт Лисенко Леся Володимирвіна.
Контакти по запиту

Досвід роботи
Посада
Компанія
Співзасновник, управлінець з операційної діяльності Благодійної організації «Благодійного Фонду «Це Моє Місто» (на безоплатній основі).
http://tse-moe-misto.com
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Період, місто, країна
03/22 і до сьогодні
Київ
Україна
Обов’язки
• управління командою (логістами, закупками,SSM- командою та ін.);
• комунікація з військовими, юристами;
• контроль ведення щотижневого звіту, нарізка плану на наступний період;
• контроль обробки запитів та фінансових звітів;
• організація поїздок на схід;
• організація закупівель авто;
• ведення бухгалтерської звітності ( первинна документація), нарахування ЗП
• пошук спонсорів, пошук партнерів;
• організація, аукціонів;
• співпраця з іншими фондами та амбасадорами, телебаченням та журналістами;
Спиряння обороноздатності країни, забезпечення бійців машинами, антидроновими пушками, мавіками та ін.
Досвід роботи
Посада Компанія
Проект-менеджер, управлінець з продажів, ТОВ «Кіннарпс»/ТОВ «Про Спейс» Сфера облаштування офісів під ключ.
Період, місто, країна
01.07.2019 -31.08.2023
Київ
Україна
Обов’язки
• управління командою (дизайнер, асистенти, логісти, технічні працівники);
• комунікація з клієнтами, збір технічного завдання, підбір, обговорення розроблення дизайн-проекту;
• підбір та утвердження позицій згдіно дизайн-проекту;
• виїзд на об’єкт для замірів, збору іншої інформації;
• підготування та обговорення фінансової пропозиції (зустрічі/переговори);
• підготування тендреної документації та тендерної пропозиції;
• перевірка підготування договірної документації/специфікації;
• комунікація з заводами на рахунок специфічних замовлення, термінів постачання (Швеція, Польша, Чехія);
• перевірка, підтвердження правильності розміщення замовлення (креслень, кольорів, індивідуальних замовлень);
• контроль термінів виконання робіт (виробництво) та самого проекту;
• контроль облаштування офісів;
• супроводження клієнта та зворотній зв’язок, оформлення рекламацій;
• робота в СRM та Сonfigura
Досягнення: збільшення активної клієнтської бази, виручки компанії, ( за рахунок виграних тендерів - 50%).Облаштування для таких відомих компаній, як Sisence, Pari Match, Global Logic, Philips Morris, Boolat Play, Farmak, JonhDeere, Luxoft, GIZ та ін.
Референсе
Генеральний директор Мєшков Владислав Вікторович
Технічний директор Канов Руслан Геннадійович
Контакти по запиту
Досвід роботи
Позиція
Компанія
ТОВ «Story Hause» («Gaisdysh Home»)
Менеджер з продажу+ проектний менеджер, керівник відділу продажів (будівництво каркасних будинків та SIP будинків).
Період, місто, країна
06/2017- 04/2019
Київ
Україна
Обов’язки
• обробка бази даних потенційних клієнтів, прийом вхідних дзвінків;
• переговори з потенційними клієнтами;
• збір інформації формування та підготовка та представлення комерційної пропозиції;
• підготовка та підписання договору ( як на проектування, так і на будівництво;
• формування технічного завдання для архітекторів, дизайнерів, проектантів;
• посередництво між командою та замовником, ведення проекту;
• комунікація з заводом по виготовленню каркасних будинків;
• представлення готового проекту клієнту;
• комунікація та контроль на етапі будівництва з прорабами;
• виїзд з клієнтом на об’єкти будівництва;
• робота з дедлайнами та бюджетом;
• здача завершенного проекта;
• робота з СRM;
• вирішення проблемних питань.
Досягнення: розширення клієнської бази, збільшення доходу компанії.
Досвід роботи
Позиція Компанія
Менеджер з продажу продуктів страхування ПрАТ СК «ВУСО»
Період, місто, країна
04/2014 -05/2017
Суми
Україна
Обов’язки
• залучення потенційних клієнтів (робота з холодними, гарячими базами), ведення існуючих клієнтських баз, підтримка довгострокових відносин, прийом та обробка замовлень клієнтів;
• консультація клієнтів щодо продуктів компанії, з'ясування потреб клієнта, підбір відповідного страхового продукту;
• крос продажі;
• укладання договорів, актів огляду, супровід договорів;
• складання та аналіз щомісячного плану продажів;
• моніторинг ринку страхування, аналіз конкурентів;
• активне співробітництво з банками, автосалонами, візовими центрами;
• робота з первинними документами;
• робота із СRM системою;
• навчання нових співробітників.
Досягнення: збільшення продажів щорічно в середньому на 15%,залучення нових баз клієнтів.
Досвід роботи в період навчання
Позиція
Компанія
Менеджер по роботі з клієнтами ( Work and Travel, навчання за кордоном)
Центр інтернаціональних програм « CIP» - робота в період навчання
Період, місто, країна
01.09.2012-01.05.2013
Суми
Україна
Обов’язки
• консультація клієнтів за програмами обміну та навчання;
• пошук клієнтів;
• підготовка та проведення презентацій для ВУЗів;
• ведення клієнтів на всіх етапах підготовки до виїзду за кордон;
• підготовка клієнтів до співбесіди з іноземними роботодавцями;
• збір документів до подачі клієнтів на співбесіду в консульства США та Канади.
Позиція
Компанія
Ресторан «АL-Faro»
Офіціант (робота в період канікул)
Період, місто, країна
05/2012-08/2012
Київ
Україна
Обов’язки
• сервірування столів;
• зустріч відвідувачів, надання кваліфікованої допомоги у виборі страв та напоїв,
приймання замовлень;
• подача замовлених страв та напоїв, розрахунок;
• обслуговування урочистих та спеціальних прийомів;
• оформлення реєстрів в кінці робочого дня;
Позиція
Компанія
Офіціант
Ресторан «WHSaloon»
Період, місто, країна
05/2011-09/2011 (summer work student exchange programs)
Nashville, TN
США
Обов’язки
• сервірування столів;
• зустріч відвідувачів, надання кваліфікованої допомоги у виборі страв та напоїв,
приймання замовлень;
• подача замовлених страв та напоїв, розрахунок;
• обслуговування урочистих та спеціальних прийомів;
• оформлення реєстрів в кінці робочого дня;
• вирішення конфліктних ситуацій.
Позиція
Компанія
Продавець – консультант, Store Banana Republic, GAP
Період, місто, країна
05/2010-09/2010 (student exchange programs)
Destin, Florida
США
Обов’язки
- консультування клієнтів щодо властивостей, якості товару, правил користування та догляду;
- інформування клієнтів про акції;
- допомога у виборі розміру, моделі, кольору товару;
- вміння запропонувати альтернативний товар замість відсутнього продукту;
- розміщення товару за групами, видами, частотою попиту та іншими критеріями згідно з принципами мерчандайзингу;

Особисті якості: націленість на результат, стресостійкість, комунікабельність, багатозадачність, наявність критичного мислення, відкритість, відповідальність, уміння працювати в команді, організовувати людей, активність, бажання заробляти.

Знання мов: українська – рідна;
англійська – В1, в даний момент вдосконалюю володіння мовою.

Волонтерська діяльність: являюсь співзасновником та активним волонтером БО «БФ «Це моє місто», що допомогає військовим на в гарячих точках України та частково населенню та дітям.
З 2020 року є волонтером проекту «Дерев’яного мережева Чернігова», що займається відновленням історичної дерев’яної спадщини в м. Чернігів.

Зацікавленності: біг, спорт, книги, подорожі.

Вмію користуватися СRM системами (CIS, Bitrix-24, NetHunt) та Slack, Outlook.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: