Резюме від 11 травня 2024 PRO

Олеся

Direct-менеджер

Вік:
22 роки
Місто проживання:
Болград
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Direct-менеджер

з 05.2022 по 04.2024 (1 рік 11 місяців)
Yooung.way, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

- швидкі відповіді на повідомлення та коментарі в direct;
- консультування, допомога з вибором розміру/моделі/кольору товару та доведення до продажу клієнтів в direct, пропонування додаткових позицій;
- оформлення замовлень та робота з CRM системою;
- швидке та клієнтоорієнтовне обслуговування, вирішення конфліктних ситуацій;
- робота з запереченнями;
- проведення стажування нових співробітників;
- робота з Google таблицями.

Освіта

Національний університет «Одеська Політехніка»

Інститут економіки та менеджменту, спеціальність Маркетинг, Одеса
Вища, з 2019 по 2023 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Медіаграмотність для освітян

2021, 60 годин

Знання і навички

Комунікабельність Дисциплінованість Уміння швидко засвоювати нову інформацію Урегулювання конфліктів Чесність Зосередженість Доброзичливість Відповідальність Грамотна усна та письмова мова Швидкий набір тексту Здатність до навчання Ведення CRM Стресостійкість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Болгарська — просунутий

Додаткова інформація

Вітаю! Я Леся і я обожнюю комунікувати з людьми та бути корисною для них. Вважаю себе щирою, доброзичливою та дуже відповідальною людиною, яка мріє стати частинкою дружньої команди заради отримання найкращих результатів в роботі.
Одна з моїх переваг — це вміння якісно доносити цінність продукту, вміння переконати клієнта, що йому потрібна саме ця річ і саме зараз, вміння знаходити його біль.
В 2023 році отримала диплом (з відзнакою) за спеціальністю Маркетинг, в процесі навчання вивчала багато дисциплін, повʼязаних з комунікацією та психологією споживача, тож ці знання допомагають мені в якісній комунікації з клієнтами та доведення їх до покупки.
Вважаю, що якісний сервіс — це один з найважливіших факторів бренду, бо сервіс — його обличчя. Багато клієнтів звертаються та повертаються знов і знов не тільки через якість речей, а й через якісне та приємне обслуговування.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: