Резюме від 9 травня 2024 Файл

Роман

Фахівець з питань військового обліку

Вік:
39 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Хоменко Роман Володимирович,
07.01.1985 року народження

Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: одружений
Досвід роботи
вересень 2007 – березень 2008 рр. (робота за трудовим договором):
Юридична компанія „КИРИЧЕНКО і ПАРТНЕРИ” (помічник юриста, молодший юрист):
• підготовка та аналіз юридичних документів;
• підготовка і подача реклами про діяльність компанії в ЗМІ та в мережі Інтернет;
• реєстрація СПД, ФОП, ТОВ, ПП;
• написання та складання позовних заяв майнового характеру;
• складання та відправлення запитів до органів державної влади;
• внесення змін до установчих документів юридичних осіб;
• ліцензування підприємницької (господарської) діяльності;
• виконання інших доручень керівництва компанії.

березень 2008 – липень 2008 рр.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРАВОВА ГРУПА «ДОМІНІОН» (помічник адвоката):
• реєстрація СПД, ФОП, ТОВ та ПП;
• розроблення установчих документів для державної реєстрації юридичних осіб;
• внесення змін до установчих документів юридичних осіб;
• активна співпраця із органами державної влади м. Києва (районні державні адміністрації, ДПІ м. Києва, органи статистики, соціальні фонди та ін.);
• представництво, захист прав та інтересів фізичних і юридичних осіб в судових органах.

грудень 2008 – травень 2011 рр.
Печерський районний суд м. Києва (секретар судових засідань, помічник судді):
• виконання роботи по підготовці та розгляду справ суддею;
• забезпечення фіксування судових засідань технічними засобами «Камертон» та «Оберіг»;
• ведення журналу судового засідання в цивільних справах, справах в порядку КАС України та протоколу судового засідання в кримінальних справах, в скаргах на постанову про порушення кримінальної справи, в скаргах на постанову про відмову в порушенні кримінальної справи, в поданнях слідчих органів та органів прокуратури про обшук, виїмку, обрання міри запобіжного заходу, зміни міри запобіжного заходу та ін.;
• виготовлення виконавчих листів у справах, за якими передбачено негайне виконання;
• виготовлення копій судових рішень у справах;
• написання та розроблення проектів судових рішень;
• оформлення матеріалів судових справ (цивільних, кримінальних, адміністративних) та передача їх до канцелярії суду;
• виконання інших доручень, вказівок судді та керівництва суду.

травень 2011 – березень 2013 рр.
Миронівський районний суд Київської області (секретар судових засідань):
• повідомлення учасників судового розгляду про дату та час розгляду справи в суді;
• оформлення заявок до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув’язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, виготовлення копій відповідних судових рішень;
• ведення журналу судового засідання та протоколу судового засідання;
• щомісячне складання за даними журналу судових засідань довідку про стан розгляду справ суддею;
• написання та розроблення проектів судових рішень;
• здійснення оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи та ін.

січень 2014 – лютий 2015 рр.
Реєстраційна служба Богуславського районного управління юстиції Київської області (завідувач сектору державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, головний спеціаліст відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно):
• організовував роботу, пов’язану із забезпеченням діяльності у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
• узагальнював практику застосування законодавства у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, готував пропозиції щодо його вдосконалення;
• брав участь у підготовці проектів рішень колегії, наказів, положень, інструкцій та у виконанні доручень начальника управління, його заступників у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
• брав участь у навчальних заходах (семінарах, лекціях, тренінгах тощо), організованих Укрдержреєстром;
• приймав рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про відмову в державній реєстрації, про її зупинення, внесення змін до Державного реєстру прав;
• вів реєстраційні справи щодо об’єктів нерухомого майна;
• реєстрував право власності на нерухоме майно, інші речові права тощо;
• виготовляв свідоцтва та витяги про право власності на нерухоме майно та ін.

серпень 2015 – грудень 2021 рр.
Богуславська районна державна нотаріальна контора Київської області (консультант, помічник нотаріуса):
• Надавав консультації під час прийому фізичних осіб та представників юридичних осіб.
• Складав проекти правочинів, свідоцтв, інших документів із вчинення нотаріальних дій згідно з чинним законодавством.
• Здійснював підготовку проектів відповідей на запити фізичних та юридичних осіб та інших одержаних конторою документів.
• Здійснював приймання і реєстрацію документів, що надійшли на адресу контори.
• Реєстрував вихідну кореспонденцію, вів облік відправлення адресатам відповідей, виконаних документів, у порядку та в строки установлені чинним законодавством щодо виконання таких документів, відправляв відповідну документацію адресатам.
• Був відповідальний за ведення діловодства у державній нотаріальній конторі.
• Вів нотаріальне діловодство та архів державної нотаріальної контори відповідно до встановлених правил, підшивав документи в справи та належно їх оформляв.
• Складав описи справ (нарядів) постійного, тривалого (понад 10 років) зберігання.
• Формував та оформляв документи у спадкових справах, проводив опис цих документів.
• Вів записи в реєстрах, книгах обліку, журналах, у яких реєструються нотаріальні документи.
• Вносив записи, відомості до електронної бази даних Єдиних та Державних реєстрів.
• Здійснював пошук архівних нотаріальних документів, що знаходилися на зберіганні у державній нотаріальній конторі.
• Формував архівні справи (наряди) згідно з номенклатурою справ державної нотаріальної контори.
• Здійснював підготовку статистичних та податкових звітів.
• Здійснював облік та систематизацію законодавства у державній нотаріальній конторі.
• Виконував функції реєстратора з отримання доступу до Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів, Єдиного реєстру довіреностей, Спадкового реєстру, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (Юбі).
грудень 2021 – квітень 2022 рр.
Філія «Центр транспортного сервісу «Ліски» акціонерного товариства «Українська залізниця», місто Київ (юрисконсульт 1 категорії юридичного відділу):
• Розробляв нові проекти наказів і розпоряджень директора філії.
• Розробляв Порядки і Положення діяльності Філії.
• Займався претензійно-позовною роботою у юридичному відділі Філії.
• Вів переписку і листування із іншими Філіями АТ «Укрзалізниця», судовими і правоохоронними органами, виконавчими і фіскальними службами, контрагентами та ін.
• Розробляв проекти договорів із контрагентами та реєстрував їх у журналі реєстрації договорів і програмі «1С».
• Виконував інші доручення за вказівкою начальника юридичного відділу та керівництва Філії.
липень 2022 р. – і по даний час
КЗ КОР «Богуславський гуманітарний фаховий коледж імені І.С. Нечуя-Левицького», місто Богуслав, Київської області (старший інспектор з кадрів):
• Веду облік особистого складу коледжу, його підрозділів та встановлену документацію щодо кадрів.
• Оформляю прийом, переведення і звільнення працівників та викладачів відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів директора коледжу.
• Формую і веду особові справи працівників та викладачів.
• Беру участь у розробленні перспективних і річних планів з праці і кадрів.
• Готую необхідні матеріали для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проєкти документів, що стосуються нагород і заохочень працівників.
• Заповнюю, веду облік і зберігаю трудові книжки, визначаю трудовий стаж, видаю довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників та ін.
Ведення військового обліку:
• Ведення обліку військовозобов’язаних і призовників.
• Взаємодія з РТЦК та СП, звіряння даних особових карток, списків призовників і військовозобов’язаних, їх облікових даних, внесення відповідних змін до них, а також оповіщення призовників і військовозобов’язаних.
• Контроль виконання призовниками і військовозобов’язаними встановлених правил військового обліку.
• Консультація працівників з питань військового обліку.
• Адміністрування даних військовозобов’язаних при оформленні на роботу.
• Звітність з військового обліку згідно законодавства.
Освіта
січень – червень 2009 р.
Інститут законодавства Верховної Ради України
Спеціальність: курс «Законотворча діяльність»

2008 – 2009 рр.
Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова
Інститут політології та права
Спеціальність: Правознавство.
Кваліфікація: магістр права (диплом із відзнакою).

2004 – 2008 рр.
Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова
Інститут політології та права
Спеціальність: Правознавство.
Кваліфікація: бакалавр права (диплом із відзнакою).

2000 – 2004 рр.
Богуславський гуманітарний коледж ім. І.С. Нечуя-Левицького
Спеціальність: Правознавство.
Кваліфікація: Юрист (диплом із відзнакою).

вересень 2001 – січень 2002 рр.
Комп’ютерні курси при Богуславському гуманітарному коледжі ім. І.С. Нечуя-Левицького
Кваліфікація: Оператор комп’ютерного набору.

Додаткові відомості
• Володіння ПК (Word, Excel, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Internet) тощо.
• Вільне володіння українською мовою.

Додатково про себе:
• Вмію приймати вчасні і обґрунтовані рішення.
• Здатний сплановано діяти відповідно до визначеної цілі з метою досягнення очікуваного результату.
• Вимогливий та відповідальний.
• Відсутність шкідливих звичок.
• Уважний та грамотний при підготовці проєктів документів.
• Стресостійкий.
• Маю бажання працювати на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: