Резюме від 10 травня 2024 Файл

Ольга

Адміністратор салону краси

Місто:
Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Канюка Ольга Віталіївна
вул. Григорія Сковороди, 8/11, м. Ірпінь | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 16.08.1985р.
Освіта
Диплом | 2007 | Харківський національний технічний університет сідьського господарства ім. П.Василенка
• Спеціалізація: Обладнання переробних і харчових виробництв, здобула кваліфікацію інженера-механіка
Досвід роботи
Економіст; менеджер з Логістики | ТОВ «РЕАЛГРУП» | з 03.2018 по 08.2023
• Логістика (організація доставки товару по Україні, документообіг та звітність, підготовка та виписка ТТН)
• Виписка первинної документації
• Підготовка договорів, Дод. угод, Доручень. Занесення в систему
• Ведення розробок креслень та дизайну гофротари
• Контроль за поверненням документів
• Контроль та формування графіка платежів. Акти звірки
• Забезпечення життєдіяльності офісу
• Підтримувати ділові відносини з замовниками та перевізниками.
менеджер відділу з продажу | Фітнес-центр «акваріум» | з 06.2017 по 11.2017
• Зустріч та спілкування з клієнтами, презентація зали новим членам клубу, консультації клієнтів щодо послуг та товарів
• Робота з клієнтською базою, супровід клієнтів на всіх етапах
• Проведення розрахунків з клієнтами, виконання плану продажів, складання звітності
• Прийом та обробка телефонних дзвінків
менеджер зі страхування | svi insurance | з 05.2016 по 03.2017
• Консультація клієнтів по послугам страхування, розрахунок та оформлення договорів страхування
• Залучення нових клієнтів та пролонгація договорів з існуючими клієнтами
• Проведення зустрічей з клієнтами та партнерами
• Контроль дебіторської заборгованості з агентами
менеджер зі страхування | ПРат ск «талісман страхування» | з 01.2016 по 04.2016
• Ведення телефонних переговорів (холодна база), консультація клієнтів по послугам страхування, розрахунок та оформлення договорів страхування
• Проведення зустрічей з клієнтами
• Робота з запереченнями, тренінги
• Виконання планових показників
бухгалтер | ПРат ск «україна» | з 06.2013 по 06.2015
• Ведення касових операцій, облік банківських операцій
• Облік та розрахунок з агентами
• Оформлення платіжних доручень на безготівкове перерахування грошових коштів
• Формування банківських виписок, рознесення банківської виписки в 1С8.2
• Прийом, облік, видача, зберігання грошових коштів
• Виплата заробітної плати
• Ведення касової книги, робота з первинними документами
• Навики раціональної організації бухгалтерського обліку. Навики бюджетного планування підприємства
специаліст департаменту операційної діяльності | ск «наста» | з 03.2012 по 05.2013
• Прийом, передача, звірка з агентами, внутрішня інвентаризація
• Обробка договорів страхування, введення в базу, перевірка наданих пакетів документів та реєстрів
• Супровід договорів страхування: контроль введення інформації, перевірка каналів продажів, оформлення і проведення актів взаєморозрахунків
• Повний аудит договорів страхування, перевірка розрахунків тарифу
• Формування актів виконаних робіт, актів звірки
• Контроль виплати агентської винагороди та дебіторської заборгованості
касир-диспетчер | «чп анжіо» | з 09.2007 по 12.2011
• Прийом вхідних дзвінків, консультація по вартості та послугам відправлення вантажів
• Оформлення заявок на поставку вантажу в системі
• Розподіл замовлень, відстеження виконання. Рішення різного роду ситуації виникаючих при доставці
• Проведення готівкових розрахунків з покупцями, складання звітності
• Ведення журналів по охороні праці та пожежної безпеки

Професійні навички та знання:
• Впевнений користувач Microsoft Office, досвід робити з оргтехнікою. Робота в програмі 1С, Кліент-Банк, CRM, Афіна, Della, Lardi.
Комунікативні навички:
• Старанність, уважність до деталей, комунікабельність, вміння вирішувати конфлікти, відповідальність, хороша комунікація з людьми, командна робота, терпіння, організованість, здатність адаптуватися, швидко навчатися новому, багатозадачність, стресостійкість, пунктуальність, порядність
Рекомендації
Надаються по запросу

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: