• PRO

Леся

Бухгалтер (Travel&Expenses, program SAP), 25 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
53 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер відділу адміністрування корпоративних витрат

з 06.2011 по 02.2023 (11 років 8 місяців)
Філія ТОВ «Нестле Україна» «Нестле Бізнес Сервіс в Європі», Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Характер роботи:
-активація вендорів в FI модулі (транзакція PRAA), перегляд в Master Data
-аудит пакету документів на предмет дотримання Процедур та політик Компанії та Українського законодавства
-постування документів (TRIP) в системі SAP (об’єм роботи 200-300 пакетів в місяць)
-контроль за роботою workflow ,здійснення нагадувань щодо своєчасного затвердження авансових звітів в системі SAP
-комунікація з LGO спеціалістами та рольовими координаторами у разі виявлення проблемних моментів в роботі workflow та участь у зустрічах з представниками команд Індії та Філіппін
-вивантаження даних з транзакції FBL1N (аналіз по рахунках вендорів) для формування відомостей на виплату,аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості
-формування відомостей на виплату,переформатування відомостей з Excel формату в DBF формат за допомогою макросів, подання відомостей до команд Payment та Payroll згідно платіжних днів Компанії.
-постування відомостей на виплату в системі SAP за допомогою транзакції F-41
-отримання та постування виписок витрат по корпоративних картках в системі SAP,
(Raiffeisen Bank Aval)
-звірка оборотів та сальдо в транзакції FS10N
-реверс документів за допомогою транзакції FB-08
-SAP вирівнювання \ Clearing відкритих позиції
-реверс клірингу (транзакція FBRA)
-проведення коригувань (зворотні проводки ) при невірних такс кодах
-завантаження відомостей в систему Клієнт-банк та здійснення електронного підпису
-формування довідок з ПДВ та подання до відділу податкового обліку
-формування довідок по пдфо та подання до команди Payroll в терміни,встановлені згідно пейрольного календаря
-оновлення процедур по процесу згідно встановлених темплейтів та ініціювання оновлення ринкових процедур в разі зміни українського законодавства чи політики Компанії (1 раз на рік)
-консультування працівників Компанії щодо оформлення службових відряджень,представницьких витрат,надання інформації утримувачам корпоративних карток щодо руху коштів по рахунку (формування банківських виписок та постування виписок в системі SAP, Raiffeisen Bank Aval)
-участь у зустрічах з впровадження автоматизації та оптимізації процесів щодо здійснення виплат через Swift-переказ для зарахування коштів на картки
-участь у проекті (тестування Pre-Prod ) по впровадженню програми SAP Concur
-розрахунок ключових показників ефективності ( KPI ) для визначення сумісності заповнення даних в програмах CATS та Kronos
-участь у DOR (щоденні наради),WOR (тижневі наради з супервайзерами (при виникненні проблемних моментів та потребі ескалації (по запрошенню на зустріч),MOR (місячні зустрічі відділу)
-формування реєстрів документів,інвентаризація та архівація документів згідно реєстрів
-отримання пошти,сортування документів та внесення даних у файл реєстрації пошти
-приймала участь у вирішенні проблем в рамках проектів GSTD, DMAIC, Lean та Mapping

Бухгалтер відділу податкового обліку,служба фінансів

з 11.2010 по 05.2011 (6 місяців)
ПАТ «Львівська кондитерська фірма «Світоч», Львів (Харчова промисловість)

-Формування довідок на пенсію та співпраця з Пенсійним фондом;
(вибір зарплати в архіві за роки до впровадження персоніфікації)
- формування періодичної статистичної звітності та іншої звітності,
-співпраця з фондами;
-авансові звіти (проведення в системі SAP та виплата підзвітних коштів,представницькі витрати,корпоративні картки),
-оподаткування понаднормових добових та сплата податків до бюджету.

Бухгалтер сектору заробітної плати та розрахунків з підзвітними особами

з 09.2009 по 11.2010 (1 рік 2 місяці)
ПАТ «Концерн Галнафтогаз» ОККО, Львів (Автобізнес та автосервіс)

Характер роботи:
-прийом документів в режимі електронного зв’язку із філійних об’єктів;
(Закарпатська філія,штат 500 людей)
-розрахунок заробітної плати в Excel таблицях та транспортування в систему
1:С Бухгалтерія 7.7 та SAP, податки,звітність.
-проведення авансових звітів (ручний постінг) в системі SAP (200 док в місяць)

Бухгалтер

з 08.2007 по 08.2009 (2 роки)
ДП «Львівський Промбудпроект», Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Характер роботи:
Нарахування заробітної плати працівникам підприємства (120 чол) та авансові звіти в програмі: Зарплата і кадри 1С версія 7.7
-співпраця із пенсійним фондом (формування довідок на пенсію),річна персоніфікація
-контроль за використанням коштів фонду оплати праці згідно інструкції із статистики заробітної плати №5

Податковий інспектор

з 02.1994 по 04.2002 (8 років 2 місяці)
Державна податкова інспекція по Шевченківському району м. Львова, Львів (Державні організації)

Характер роботи:
-здійснення комплексних перевірок підприємств на предмет дотримання чинного законодавства;
-аудит підприємств в частині реєстрації контрольно касових апаратів у сфері торгівлі та послуг;
-контроль підприємств у сфері видобутку корисних копалин,геолого розвідки та користування надрами;

Освіта

Львівський торговельно-економічний інститут

Спеціальність-бухгалтерський облік,контроль і аналіз господарської діяльності,кваліфікація-економіст, Львів
Вища, з 1989 по 1994 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Львівська Державна фінансова академія Курси-1С Бухгалтерія (свідоцтво)

2005,6 місяців

НУ «Львівська політехніка» Курси-оператор ПЕОМ (свідоцтво)

2005,6 місяців

ПП "Глобал-Інформ" (семінар "Службові відрядження ) м.Київ курси підвищення кваліфікації

2014,2016,2018,2020

ПрАТ "Ензим" (стажування)

2024

TEAM EXPERT (тренінг,сертифікат) Навики ефективної телефонної та письмової комунікації

2014

Знання і навички

  • Знання ПКУ
  • MS Excel
  • Висока працездатність
  • Клієнт-Банк
  • SAP ERP
  • MS PowerPoint
  • 1С:Бухгалтерія
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Microsoft Office та Internet
  • Основи бухгалтерії
  • Kronos
  • Cats
  • MS Teams

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Маю хороші комунікативні навички (розробила презентацію по процесу «Службові відрядження»,проводила тренінги та навчання для клієнтів,зокрема на виробничих підприємствах Львова,Харкова,Луцька,Києва).Вмію ефективно працювати в команді (регулярно приймала активну участь у нарадах команди ),маю високу працездатність (працювала дистанційно 24/7 у телефонному режимі,графік роботи-позмінний),швидко адаптуюсь до змін (постійно вдосконалюю свої знання та навики,регулярно відвідую різноманітні тренінги,семінари та курси підвищення кваліфікації,слідкую за змінами в Українському законодавстві),вмію економити час та автоматизувати рутинні задачі,спрощувати процеси (автоматизація бонусних форм регіональних представників,(переведення з ексель формату у програму SAP, впровадження бізнес-процесу від початку і до завершення циклу,тестування програми SAP Concur)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: