Резюме від 26 травня 2024 Файл

Ангеліна

Фахівець, координатор, менеджер з постачання (матеріально-технічного забезпечення)

Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кириченко Ангеліна Таронівна

Особисті дані
Контакти

Місто: Кривий Ріг
Вік: 43 роки
Очікуваний рівень ЗП:
Готова обговорювати
Сімейний стан: у цивільному шлюбі.

Телефон.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Telegram: AA Angel

• Цільова робота:
Робота в сфері постачання, пов`язана з підготовкою договорів, аналізом залишку товарів на складах, створенням заказів постачальнику, пошуком потрібної продукції, звітністю, презентаціями, MS Excel, MS PowerPoint, SAP ERP.
• Ключові навички:
• управління запасами сировини, закупівля матеріалів;
• ведення та контроль товарно-супроводжувальної документації;
• оприбуткування та облік товарів; проведення інвентаризацій;
• претензійна робота з постачальниками, організація повернення браків;
• здійснення контролю за цінами, аналіз ринку;
• ведення взаєморозрахунків з постачальниками;
• робота з договорами;
• прогнозування закупівель;
• аналіз залишків продуктів та необхідності їх дозамовлення;
• планування закупівель на рік/місяць/тиждень;
• проведення роботи для покращення співпраці з існуючими постачальниками, підписання договорів з новими;
• Досвід роботи:
◦ 2004р.- 2006р. (2 роки) – ПІВНГЗК, теплосиловий цех, інженер з матеріально-технічного забезпечення.
◦ 2006р.- 2021р. (15 років) – ПІВНГЗК, управління комбінату, відділ поставок матеріалів, провідний інженер.
◦ 2021р.- 2024р. (3 роки) – ПІВНГЗК, управління комбінату, відділ охорони праці, провідний фахівець.

Обов’язки:
• Планування потреби поточних матеріальних запасів, сировини, ЗІЗ, обладнання і т.д., їхнє замовлення та контроль за рівнем запасів;
• Підготовка інвестиційних проектів в сфері охорони праці;
• Розробка довгострокових стратегій для забезпечення ефективного та стабільного постачання матеріалів та послуг;
• Проведення переговорів з постачальниками;
• Підготовка та укладання контрактів з постачальниками, які включають умови поставок, ціни, терміни, гарантії та інші важливі пункти (договори на постачання ТМЦ та виконання робіт/послуг);
• Контроль за виконанням строків, умов згідно договору;
• Організація своєчасної поставки згідно Incoterms;
• Організація транспортування, зберігання та доставки матеріалів від постачальників до місця призначення;
• Перевірка наданої постачальником первинної документації та оприбуткування матеріалів в системі SAP ERP, для подальшої передачі в бухгалтерію;
• Збереження документації про усі поставки, контракти, переговори та інші важливі аспекти діяльності з постачання;
• Вирішення будь-яких конфліктів з постачальниками, таких як затримки поставок або якість продукції;
• Ведення реєстрів платежів;
• Оперативне планування щомісячних бюджетів поставок та фінансування;
• Контроль своєчасного використання/списання матеріалів;
• Проведення щорічних і позапланових інвентаризацій складських запасів.

• Освіта:
◦ Вища освіта:
▪ 1998-2003 – диплом спеціаліста, Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу, м. Кривий ріг, спеціальність – Менеджмент організацій.
• Володіння мовами:
Українська мова – 100% усна та письмова грамотність.

• Особисті якості, хобі:
◦ Якості: лідерство, відповідальність, націленість на результат, стресостійкість, аналітичні здібності.
◦ Хобі: подорожі, туризм, фото, кіно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: