Резюме від 27 травня 2024 Файл

Андрій

Завідувач складу

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Череднюк Андрій Олександрович
Відомості про себе
Місце проживання: м. Київ, Микільська Борщагівка
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)/[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль
Стабільна робота в компанії, що розвивається на посаді керівника відділення/складу,
з можливістю збільшення прибутковості компанії та свого особистого доходу.

Досвід роботи
11.2022 - 05.2024 – Компанія «Розетка» - Керівник мережі магазинів франшизи (12 відділень)
Функціональні обов'язки:
-пошук, навчання та адаптація персоналу для Києва, Івано-Франківська та Луцька;
-мотивація команди та контроль роботи 28 касирів-операторів;
-забезпечення дотримання стандартів обслуговування клієнтів;
-координація та контроль розрахунково - касових операцій, формування своєчасної звітності;
-аналіз фактичних показників продуктивності кожного відділення
-керування адміністративно-господарською діяльністю магазинів та поточними операційними
процесами;
-організація ремонтних робіт та технічний контроль відділень;
-взаємодія з відділом кадрів, логістики, сервісу та складу;
-бюджетування витрат та управління матеріальними ресурсами, оформлення рекламних акцій;
-вирішення спірних питань з клієнтами, взаємодія з контролюючими органами.
Досягнення:
Розроблена система збільшення рівня маржинальності по реалізації алкоголю.

08.2016 – 04.2022 - Компанія «Хаскі Менеджмент» - аутсорсинг складського персоналу,
Проектний менеджер
Функціональні обов'язки:
-прийом дзвінків від майбутніх кандидатів та діючих працівників, консультація їх з робочих
питань, складання графіків змін та інше;
-відвідування об'єктів для аудиту робочих місць та контролю роботи персоналу, а також
дотримання представниками Клієнта трудового розпорядку працівників;
-запровадження інструментів та методів «ощадливого виробництва» (Кайдзен та інших), пошук
шляхів спрощення та покращення робочих процесів, оптимізація функціоналу працівників;
-проведення для нових працівників навчання щодо умов та процесів роботи на об'єктах Клієнта
(вантажно-розвантажувальні роботи, комплектування, маркування та пакування товару,
інвентаризація). Проведення інструктажів з охорони праці, пожежної та техніки безпеки;
-забезпечення працівників спец.одягом, необхідними засобами індивідуального захисту,
мед.книгами, посвідченнями, та іншими документами для виконання ними певних видів робіт;
-моніторинг соціально-психологічної атмосфери серед працівників за рівнем задоволеності та
проведення мотиваційних бесід щодо зміцнення трудової дисципліни, виявлення причини
плинності кадрів та розробка заходів щодо їх усунення.
Основні клієнти – ДП «Кюне та Нагель», ТОВ «ЕЛІТ-Україна, ТОВ «Андреас Штіль», ПрАТ
«Імперіал Тобакко», ТОВ «Арда-Трейдінг».
Досягнення:
-оцінка задоволеності роботою компанії в середньому становила 4,6 від клієнтів та від
працівників;
-ведення одночасно до 10-ти клієнтів із щоденним виходом близько 60-70 працівників на зміну;
-участь у місячних та річних стратегічних сесіях компанії з пропозиціями щодо подальшого
розвитку компанії, удосконалення операційної роботи та розробки стандартів Lean Managment.

06.2015 - 08.2016 - Магазин «Сейфи та Замки», Директор магазину
Функціональні обов'язки:
Управління персоналом магазину; контроль за збереженням та облік ТМЦ; консультація та
обслуговування ВІП-клієнтів; замовлення на виробництво індивідуальної та/або серійної
продукції; ведення звітності та документації магазину.
Досягнення:
Змінено концепт торгового залу для представлення найбільшого найменування продукції
та розширення асортименту.

05.2013 - 04.2014 - Салон меблів «Black Red White», Директор салону
Функціональні обов'язки:
Управління персоналом салону; замовлення асортименту нової колекції з українських та
польських складів; контроль за збереженням та облік ТМЦ у торговому залі; консультації
клієнтів та підбір повного комплекту меблів; проведення переоцінок та інвентаризації; контроль
та аналіз виконання салоном плану продажу.
Досягнення:
Салон увійшов до п'ятірки за кількістю основних та додаткових продажів продукції по всій
мережі (понад 20 салонів).

04.2008 - 02.2013 - Магазин одягу «SAVAGE», Керуючий магазином
Функціональні обов'язки:
Проведення співбесід та формування штату; управління персоналом магазину та складу (базове
навчання, мотивація, табелювання); замовлення всього асортименту нової колекції наступного
сезону; контроль за зберіганням та обліком ТМЦ; ведення документації та звітності торгової
точки; координування роботи персоналу при обліку товару, проведенні переоцінок та
інвентаризації; контроль та аналіз виконання торговельною точкою плану обороту; взаємодії з
муніципальними службами; оформлення всієї дозвільної документації.
Досягнення:
Магазин 4 рази був на 1-му місці за кількістю проданих одиниць товару за місяць по всій мережі
(понад 30 офіційних магазинів, крім франшизи).

Спеціальні знання
1С:8.3, Octopus, amoCRM, Бітрікс24, Outlook Express, Word, Excel.

Освіта
2003-2007рр. - Київський Славістичний Університет (факультет – Фінанси, спеціальність –
Економіст-фінансист)
2000-2003рр. - Київський Технікум КНЕУ (факультет - Банківська справа, спеціальність -
Фахівець банку)

Особисті якості
Високий рівень особистої відповідальності, націлений на результат, тактовний, ініціативний,
педантичний, ідеаліст.

Бажаний рівень оплати праці
від 35 000 грн.

Більш детальна інформація про себе під час особистої розмови

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: