- Файл
Даниэль
Менеджер з продажу
- Вік:
- 29 років
- Місто проживання:
- Суми
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10690352/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
МЕТА
Отримати роботу менеджером з продажу на умовах офіційного працевлаштування ( або по договору
ЦПХ).
ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ
1. Краснянський Даніель, 03.05.1995 року народження.
2. Контакти: тел. [
3. Знання іноземних мов:
- Французька – вільно володію.
- Німецька – середній рівень.
- Англійська – середній рівень.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
1. Активні продажі B2B та B2C.
2. Ведення переговорів з клієнтом..
3. Вміння вирішувати конфліктні ситуції.
4. Вміння працювати з електронним документообігом.
5. Вміння працювати з такими програмами як:
- CRM
- MS Office (Word, Excele, Power Point,)
- WPS Offise
- 1С Бухгалтерія (версії 7.7, 8.2 та 8.3).
- Та багато іншого.
6. Впевнений користувач ПК.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
1. Цілеспрямованість.
2. Відповідальність.
3. Комунікабельність.
4. Вміння працювати в команді.
5. Стресостійкість.
6. Вміння аналітично мислити.
7. Швидке адаптування.
ДОСВІД РОБОТИ
1. Червень 2012 – липень 2014. Компанія Київстар м. Суми.
Посада – менеджер з продажу інтернет послуг (в телефонному режимі)
Посадові обов’язки:
-Продзвонювати абонентів Київстар з метою продажу їм послуг домашнього інтернету,
телебачення, та інших супутніх послух.
-Ведення клієнта до підписання угоди.
-Складання звіту підключених абонентів.
Отримав гарний досвіт у побудові комунікацій по телефону, та ведення діалогу в потрібному напрямку,
навчився продавати по телефону.
Причина звільнення: переїзд до м. Києва.
2. Липень 2015- серпень 2016. Агенство нерухомості Валіон м. Київ.
Посада – рієлтор відділу оренди.
Посадові обов’язки:
-Пошук клієнтів з бази данних, робота з «Горячими» та «Холодними» дзвінками.
-Виявлення потреби клієнта, підбір житла згідно заданими критеріями клієнта.
-Поїздки на перегляд житла, підписання угод.
Отримав незамінний досвід в побудові комунікацій в живу, навчився переконувати, прислухатись до
різних точок зору, організації свого часу і справ.
Причина звільнення: неможливість сумісництва з навчанням.
3. Вересень 2016 – червень 2020. Робота у сфері ресторанного бізнесу м. Київ.
Посади: Офіціант, Бармен, Адміністратор, Банкетний менеджер.
Посадові обов’язки Офіціант, Бармен:
-Обслуговування, виявлення потреб гостя, продажа страв, слідкування за порядком в залі, на
барі, приготування напоїв згідно рецептур або побажанню гостя.
Посадові обов’язки Адміністратор, Банкетний менеджер:
-Контроль персоналу
-Робота з касою
-Проведення мотиваційних робіт з персоналом.
-Складання банкетного меню з урахуванням побажаннь гостя.
-Підвищення продажів.
-Вирішення конфлікнтих ситуацій як з гостями так і з персоналом.
Отримав багатий досвід у застосованні методів продаж, у вирішенні конфліктів, у командній роботі.
4. Липень 2020 – Травень 2021. Компанія Finassistant
Посада: Бухгалтер.
Посадові обов’язки: ведення ТОВ та ФОПів 3-ї групи.
- Ведення фінансової активності через інтернет банк (доходи, витрати, сплата податків)
- Нарахування заробітної плати, індексація, пошуки шляхів мінімізації витрат.
- Ведення електронного документообігу (складання та електронне підписання договорів,
угод, актів).
2
- Складання звітностей для податкової (по єдиному податку, ЄСВ)
- Консультація клієнтів.
5. Травень 2021- Серпень 2021. Henlix Group
Посада: Менеджер з продажу фінансових послуг, Тім-лідер.
Посадові обов’язки:
- Продажа фінансових послуг в телефонному режимі по горячій та теплій базах.
- Ведення звітності в CRM системі.
- Підвищення результату команди, мотивація, підбір та навчання нових менеджерів у
команду.
6. Серпень 2021 – Жовтень 2021. WinWinCars
Посада: Тім-лідер, менеджер з продажу послуг по підбору та пригону авто із США,
Канади та Кореї.
Посадові обов’язки:
- Підбір менеджерів у свою команду, навчання менеджерів, мотивація на результат.
- Продажа послуг по підбору авто.
- Підбір авто, торги на аукціонах і супутні функції.
- Ведення звітності в CRM системі.
- Вирішення конфліктних ситуацій.
Причина звільнення, компанія завершила свою діяльність.
7. Жовтень 2021 – Липень 2023 . ImportCar LOGISTICS.
Посада: Менеджер з продажу послуг по підбору та пригону авто ( із США, Канади, Кореї,
Китаю, ОАЕ та країн ЄС).
Посадові обов’язки:
- Продажа послуг по підбору авто.
- Підбір авто, торги на аукціонах і супутні функції.
- Організація та контроль логістичних ланцюгів до передачі авто замовнику.
- Ведення звітності в CRM системі.
- Вирішення конфліктних ситуацій.
Причина звільнення, компанія змінила напрямок діяльності.
8. Липень 2023 і до сьогодні, працюю у сфері ресторанного бізнесу.
Тренінги та курси
1. Червень 2012. Компанія Київстар м. Суми. Тренінг для новачків «Основи комунікацій та
продажу» тривалість 10 днів.
2. Червень 2013. Компанія Amway м. Суми. Тренінг «Невербальні комунікації, ведення продажу»
тривалість 10 днів.
3. Серпень 2015. Агенство нерухомості Валіон м. Київ. Тренінг для рієлторів з оренди «Ефективні
комунікації для продажів» тривалість 1 місяць.
4. Листопад 2018. Мережа ресторанів Pesto Cafe м. Київ, тренінг з продажів «Комунікація з
гостями та виявлення іх потреб, методи продажу» тривалість 3 дня.
3
5. Червень 2019. Мережа ресторанів Pesto Cafe м. Київ, «Тренінг з вирішення конфліктних
ситуацій»
6. Вересень 2020 – лютий 2021р , курси бухгалтерського обліку, м. Київ.
Сертифікат «Бухгалтер+Головний бухгалтер+ 1С 8 Бухгалтерія для України».
ПРАКТИКИ
1. Червень 2019 – Практика в Приват-банку м. Київ.
-Ознайомлення зі структурою та з продуктами банку банку.
-Оформлення договорів е-угод (в режимі тренування).
-Робота з клієнт-банком.
-Робота з електронним документообігом.
2. Червень 2018 – Практика в туристичній компанії «Смарт і КО» м. Київ.
-Ознайомлення зі структурою підприємства.
-Аналіз ринку туристичних послуг.
- Складання угод з підрядниками.
-Формування пакетів послуг, та складання кошторису.
-Продаж послуг.
-Сладання балансу, фінансової звітності 2Ф.
Червень 2014 – Практика на Ворожбянському комбінаті хлібопродуктів , м.
Ворожба, Сумська обл.
-Ознайомлення зі структурою підприємства.
-Складання балансу, звітності 50-СГ ,
-Розрахуноки собівартості послуг, амортизації основних засобів та підвищення їх ефективності
використання.
3. Вереснь-жовтень 2013 – Практика EPLEFPA de Chartres La Sausaye 28 м. Шартр,
Франція.
-Ознайомлення зі структурою підприємства.
-Аналіз ринку, пошук шляхів збльшення продукції на ринку.
-Виявлення слабких місць у інших учасників ринку.
-Розрахунки виробничої та повної собівартості продукції.
-Пошук шляхів мініміізації витрат по виробництву.
-Розрахунки ціноутворення.
ОСВІТА
1. 2022-2024 рр. Міжнародний університет фінансів, м. Київ.
Спеціальність «Управління бізнесом». Ступінь магістра.
2. 2017 – 2019 рр. Міжнародний університет фінансів, м. Київ.
Спеціальність «Фінанси та кредит». Диплом бакалавра.
3. 2011 – 2014 рр. Колледж сумського національного аграрного університету, м.Суми.
Спеціальність «Економіка підприємства» Диплом молодшого спеціаліста.
4
Схожі кандидати
-
Економіст, менеджер з продажів, інформаційних систем
Київ, Біла Церква -
Менеджер по продажам (HoReCa, тендеры)
35000 грн, Київ -
Менеджер з продажу
Київ -
Экспедитор, кладовщик, менеджер по продажам
25000 грн, Київ -
Менеджер по продажам, оператор call-центра, водитель, курьер
5000 грн, Київ -
Менеджер по продажам, оператор 1С
Київ