Резюме від 18 травня 2024 Файл

Ірина

Головний спеціаліст фінансового відділу

Вік:
42 роки
Місто проживання:
Вишневе (Київська обл.)
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЯЦЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА

Вік:
41 роки
Місце проживання:
м.Вишневе, вул.Піонерська .
Телефони:
/068/ 670-35-87, /063/ 851-65-05
e-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Посада:
Старший спеціаліст
Мета:
реалізація своїх знань та навиків у сфері бухгалтерського обліку та аудиту, професійний розвиток.

Досвід роботи:

З 01.04.2002 р. по 19.03.2010 р. - Кредитна спілка «Турбота» - бухгалтер

Основні обов’язки:
• проведення поточного обліку бухгалтерської діяльності;
• проведення відображення на рахунках бухобліку вcix господарських операцій;
• ведення касових книг;
• підписання документів, що є підставою для приймання коштів;
• подавання в установленому порядку бухгалтерської звітності;
• ведення банківських операцій (клієнт-банк);
• дотримання ліміту каси установленого наказом Голови Правління КС «Турбота»;
• проведення відповідної роз'яснювальної роботи з питань діяльності Кредитної спілки;
• приймання заяв про вступ до членів Кредитної спілки та про вихід із членів Кредитної спілки;
• збір інформації, визначеної внутрішніми положеннями Кредитної спілки, яка необхідна для прийняття рішення про надання кредиту;
• здійснення контролю за достовірністю інформації, поданої членами Кредитної спілки.
• підготовка необхідних документів для прийняття рішення про надання кредиту;
• здійснення контролю за виконанням зобов'язань за кредитними договорами.

З 20.04.2010 р. по 30.06.2011 р. - ТОВ «Технотрейд» - бухгалтер

Основні обов’язки:
• проведення поточного обліку бухгалтерської діяльності;
• ведення первинної документації (рахунки, видаткові/прибуткові накладні, акти виконаних робіт, довіреність, податкові накладні);
• звірка взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями;
• рознесення, коректування даних в обліковій системі 1С;
• робота з клієнт-банками.
З 21.03.2012 р. по 30.04.2014 ПАТ «ІМЕКСБАНК» – головний економіст кредитного відділу

Основні обов’язки:
• кредитування клієнтів - фізичних осіб, а також КЕШ-кредитування;
• розгляд та надання консультації по питанням в межах своєї компетенції;
• підготовка листів та відповідей, які надходять до кредитного відділу по питанням кредитування;
• проведення експертизи та моніторингу кредитних проектів, які включають: підготовку та аналіз пакета документів для розгляду можливостей надання кредиту спільно з іншими службами банку, оцінку кредитоспроможності позичальників, розгляд на кредитній комісії банку та формування заявок на Кредитний комітет Головного банку;
• складання кредитних договорів на кожний кредит та надання кредиту;
• проведення спільно з юридичним відділом оформлення забезпечення по кредитам, у тому числі іпотечним, перевірка заставного майна;
• облік своєчасності надходження платежів по зобов'язанням клієнтів;
• проведення нарахування процентів по кредитним операціям банку.

З 19.09.2014р. По 14.08.2017 ПАТ «Перший Інвестиційний Банк» - спеціаліст відділу клієнтської підтримки управління клієнтської політики

Основні обов’язки:
• спілкування з клієнтами для з'ясування питань із створення «гарячої лінії»;
• реагування на скарги, зауваження та пропозиції клієнтів із створення «гарячої лінії», з приводу роботи «гарячої лінії», прослуховування розмов операторів, передача начальнику відділу скарг з метою проведення додаткових заходів для поліпшення роботи відділу;
• підготовка звітної таблиці по дзвінках від громадян та від клієнтів за місяць;
• контроль за своєчасним і коректним запуском «гарячих ліній»;
• консультація клієнтів (при необхідності) із складних специфічних питань;
• забезпечення режиму збереження комерційної таємниці клієнтів;
• надання необхідної інформації клієнтам по тарифам, послугам Банку;
• обслуговування, прийом вхідних та вихідних дзвінків від громадян;
• проведення опитування (прозвон) клієнтів з метою отримання інформації (анкетування).

З 04.11.2017 р. по сьогоднішній день АТ «СК АРКС» - старший спеціаліст відділу розноски платежів.

Основні обов’язки:
• Обробка вхідних листів та запитів на уточнення інформації, надання деталізованої історії виплат та наявності нерознесених оплат на авансах на вимогу відповідальної особи, рознесення платежів згідно з листами. Переадресація запитів, що вимагають залучення інших спеціалістів, подальший супровід та допомога.
• Позачергове надання відповідей на термінові запити від клієнтів/при врегулюванні страхових подій, оперативний супровід при контролі оплат.
• Відновлення договорів, контроль надходження недоплати.
• Звірка актів, сформованих клієнтами самостійно та надання нашого варіанту у разі розбіжності даних.
• Проведення перезаліків та повернень коштів за розірваними договорами страхування відповідно до наданих заяв чи додаткових угод.
• Контроль наявності повного пакету документів, запит на надання документів, яких не вистачає. Контроль недоплат/переплат, запит по доплаті/уточнення по залишку за потреби. Перевірка можливості проведення транзакції, коректності розірвання згідно з заявою, наявності погодження андерайтерів/дозволу для перезаліку на договори співробітників.
• Перевірка авансових платежів та зарахування таких платежів у зв'язку з внесенням договорів страхування та додаткових угод до них.
• Аналіз та обробка вхідних платежів з некоректним призначенням. Ідентифікація таких платежів за допомогою унікального ідентифікатора клієнта, звірка та розпізнавання платежу у разі збігу даних. Запит на підтвердження зарахування у відповідальної особи та коригування на вимогу.
• Формування загального списку нерознесених платежів, зарахування ідентифікованих системою оплат, подальший розподіл для обробки та обробка списку платежів до рознесення.
• Зарахування поточних страхових платежів на договори страхування, за можливості ідентифікація платежів, призначення яких вказано некоректно. Запит на надання реєстру/рахунку для рознесення платежів за потреби.
• Обробка реєстрових платежів, запит на вивантаження відсутніх договорів за потреби. Створення та закриття технічних рахунків по договорам страхування.
• Перевірка неідентифікованих платежів та виставлення задач на регіональні підрозділи.
• Обробка задач після виконання відповідальним співробітником регіонального підрозділу, рознесення платежів згідно з листами у вкладеннях. Переадресація запитів, що вимагають залучення інших спеціалістів, подальший супровід та допомога.
• Аналіз платежів, що надійшли та формування статистики по відповідним зрізам даних для подальшої аналітики.
• Вивантаження та обробка звіту по дебіторській заборгованості для формування файлів по дирекціям. Формування файлів для розсилки в розрізі відповідних підрозділів, що займаються продажем.
• Розсилка даних та подальша обробка відповідей, внесення необхідних коригувань.
• Вивантаження та обробка файлу нерознесених поточних та авансових платежів, консолідація даних та формування загального файлу для розсилки на підрозділи продажів. Формування файлів для розсилки в розрізі відповідних підрозділів, що займаються продажем.
• Формування звіту по отриманим страховим платежам
• Аналіз та обробка вхідних платежів з некоректним призначенням. Ідентифікація таких платежів за допомогою унікального ідентифікатора клієнта, звірка та розпізнавання платежу у разі збігу даних. Запит на підтвердження зарахування у відповідальної особи та коригування на вимогу.Вивантаження на робота зі звітом неоплачених договорів, звірка даних з наявними нерознесеними оплатами, оплата договорів
• Формування актів звірки по договорам та клієнтам за закритий період.
• Звірка актів, сформованих клієнтами самостійно та надання нашого варіанту у разі розбіжності даних.
• Обробка вхідних листів та запитів на уточнення інформації, надання деталізованої історії виплат та наявності нерознесених оплат на авансах на вимогу відповідальної особи, рознесення платежів згідно з листами. Переадресація запитів, що вимагають залучення інших спеціалістів, подальший супровід та допомога.Позачергове надання відповідей на термінові запити від клієнтів/при врегулюванні страхових подій, оперативний супровід при контролі оплат. Відновлення договорів, контроль надходження недоплати.
• Перевірка авансових платежів та зарахування таких платежів у зв'язку з внесенням договорів страхування та додаткових угод до них.
• Аналіз та обробка вхідних платежів з некоректним призначенням. Ідентифікація таких платежів за допомогою унікального ідентифікатора клієнта, звірка та розпізнавання платежу у разі збігу даних. Запит на підтвердження зарахування у відповідальної особи та коригування на вимогу.
• Формування загального списку нерознесених платежів, зарахування ідентифікованих системою оплат, подальший розподіл для обробки та обробка списку платежів до рознесення.
• Обробка реєстрових платежів, запит на вивантаження відсутніх договорів за потреби. Створення та закриття технічних рахунків по договорам страхування.
• Перевірка неідентифікованих платежів та виставлення задач на регіональні підрозділи.
• Обробка задач після виконання відповідальним співробітником регіонального підрозділу, рознесення платежів згідно з листами у вкладеннях. Переадресація запитів, що вимагають залучення інших спеціалістів, подальший супровід та допомога.
• Аналіз та обробка вхідних платежів з некоректним призначенням. Ідентифікація таких платежів за допомогою унікального ідентифікатора клієнта, звірка та розпізнавання платежу у разі збігу даних. Запит на підтвердження зарахування у відповідальної особи та коригування на вимогу.Вивантаження на робота зі звітом неоплачених договорів, звірка даних з наявними нерознесеними оплатами, оплата договорів
• Формування актів звірки по договорам та клієнтам за закритий період.
• Звірка актів, сформованих клієнтами самостійно та надання нашого варіанту у разі розбіжності даних.



Освіта:
Назва навчального закладу
• Ірпінський економічний коледж
Національного Аграрного Університету
Спеціальність
• Бухгалтерський облік
Форма навчання
• Денна
Дата початку/закінчення навчання
• 01.09.1997-26.06.2000

Назва навчального закладу
• Національний Аграрний Університет
Факультет
• Економічний
Спеціальність
• Облік і аудит, (магістр з обліку і аудиту)
Форма навчання
• Заочна
Дата початку/закінчення навчання
• 01.09.2000-27.03.2006

Особисті дані:
Народилась 12.05.1982 року.
Сімейний стан: заміжня.

Додаткова інформація:
знання ПК в об’ємі впевненого користувача (Word, Excel, MS Office, Інтернет, Liga – закон, Рада, 1-С , e-mail и т. д), офісна техніка.

Знання мов:
українська, російська – вільно, англійська - зі словником;

Морально – ділові якості та особисті якості:
• ініціативність, відповідальність, пунктуальність; комунікабельність, охайність, уважність, стресостійкість, організаторські здібності;
• уміння працювати як в команді так і самостійно;
• вміння організовувати свій робочий день та працювати на результат;
• швидке освоєння нових напрямків роботи (навчання новому), наполегливість в досягненні своєї мети;
• аналітичний склад розуму;
• уміння виділяти головні моменти в інформації;
• уміння швидко переходити з одного інформаційного приводу на інший;
• знання ділового етикету.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: