Резюме від 27 травня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10698699

Економіст, аналітик, помічник керівника (фінанси, менеджмент, HR)

Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тун Олексій
Шукаю роботу у сфері фінансів, економіки, адміністративної, управлінської діяльності або на стику. Також можу бути помічником керівника, власника, а також фахівцем з HR / підбору персоналу.
У зв'язку з війною шукаю роботу в Києві з переїздом із Харкова. Робота цікавить разом із можливістю бронювання від служби в ЗСУ.
Освіта - Харківський державний університет, спеціальність «Фінанси і кредит».
Основна трудова діяльність:
• Багаторічний досвід у банківській та страховій сфері, робота з фінансовими установами - керівні посади. Створення та побудова з нуля невеликих фінансових і суміжних бізнесів. Досвід керівництва невеликим колективом та успішної взаємодії з власником, контрагентами та клієнтами.
• Досвід власного малого бізнесу - консалтингова фірма та суміжні напрямки.
• Робота з кадрами - підбір персоналу, побудова управлінської структури.
• Часткове виконання функцій фінансового директора та заступника з економіки.
• Постійний контакт із власниками та керівництвом підприємств. Вибудовування системи внутрішньої звітності, участь в управлінських, економічних і кадрових рішеннях. Виявлення слабких місць бізнесу, збільшення ККД і ефективності роботи підприємств, кризовий менеджмент
• Управлінська звітність, різна аналітика, участь у розробці нових видів діяльності, АХД клієнтів різних сфер діяльності малого та середнього бізнесу.
Добрі аналітичні здібності, швидка здатність до навчання, нестандартне мислення, ініціативність, багатозадачність, успішна робота в команді. Стійкість до стресу, психологічна гнучкість, вміння працювати на результат. Уміння зберігати секрети і дотримуватися ділової етики. Водійські права категорії В.
Гарне володіння комп'ютером, вміння писати грамотні тексти на багато тем, навички пошуку та використання різної інформації з інтернету, наразі в процесі вивчення німецької мови (рівень В1) та англійської мови (А1). Російська мова - рідна, українська - добре володіння.
52 роки, м.Харків, одружений, 2 дітей.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: