Резюме від 1 травня 2024 PRO

Олена

Асистент керівника, помічник економіста, фінансиста, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Ассистент директора

з 07.2023 по 09.2023 (2 місяці)
ТОВ Екопюр, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Секретар керівника

з 09.2020 по нині (3 роки 8 місяців)
ТОВ «ХФК «Біокон», Київська область (Логістичний комлекс)

― прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;
― прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;
― складання листів, запитів й інших документів, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;
― оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;
― контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
― ведення контрольно-реєстраційної картотеки.
― прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (факс, електронна пошта тощо);
― створення «телефонного іміджу» підприємства й керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації або завершення телефонних дзвінків;
― забезпечення робочого місця керівника та підприємства необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
― організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;
― підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення);
― організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
― виконання особистих доручень.
Займалася адміністративно-господарським забезпеченням життєдіяльності офісу, координацією роботи кур’єрів/водіїв/менеджерів.

Помічник керівника

з 08.2019 по 02.2020 (6 місяців)
рекламне агентсво ТОВ Плей Компани, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

― прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (телефон, електронна пошта тощо);
-аналіз ніші і постановка завдання;
-розробка макету і виконання завдання;
-оцінювання результатів;
-контроль виконання виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
― виконання особистих доручень.

Касир,бариста,офіціант

з 10.2015 по 07.2019 (3 роки 9 місяців)
кондитерська Маша Кейк, Київ (діяльності ресторану)

-Замовлення та облік кави.
-Введення приходу продуктів та їх списання.
-Проведення інвентаризації.
-Формування робочих графіків для барист.
-Контроль якості кави.
-Навчання та контроль персоналу.
-Ведення переписку з гостями у соціальних мережах.
-Вирішення технічних питань.
-Розважування, пакування кави для покупців
-Прибирання та дезінфекція робочих поверхонь, очищення обладнання
-Робота з касовим апаратом
-Заповнення касової книжки
-Замовлення та одержання продуктів

Освіта

Національний Університет Харчових Технологій

Фінанси і кредит, Київ
Вища, з 2011 по 2014 (2 роки 9 місяців)

Випускниця факультету "Фінанси та кредит" Національного Університету Харчових Технологій.Здобула кваліфікацію (магістра) у 2014 році.На протязі навчання було прохожденно практику в "Родовід банк"

Київський Енергетичний Колледж

Фінанси і кредит, Київ
Середня спеціальна, з 2008 по 2011 (2 роки 9 місяців)

здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста з фінансів

Додаткова освіта та сертифікати

Банк Русский Стандарт,. Оріентація на клієнта

2012,1 місяць

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Робота з оргтехнікою

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — середній
  • Російська — вище середнього
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Навички:
здатності до міжособистісного ділового спілкування;
організація і планування робочого часу;
уважність до дрібниць;
здатність до навчання і сприйняття інформації;
аналізаторскі здатності, необхідні для знаходження;
прояв тактовності й толерантності;
творчий підхід.
Завжди закінчую те,за що беруся.Поважаю чужу думку,йду на компроміси,але вмію відстоювати й власне бачення.Люблю цифри та все,що з ними пов'язано.До роботи ставлюся з максимальною віддачею.Хочу працювати в дружньому колективі,де усі поважають один одного.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: