Резюме від 10 червня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10702664

Менеджер з розвитку

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лобунець Сергій Петрович

Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 01.01.1984 (40 років)

Ключова інформація та навички роботи:
• Досвід роботи в продажах,
• Виконання плану продажу,
• Знання ринку світлотехніки, електротехнічної продукції,
• Великий досвід спілкування з клієнтами на різних рівнях, у тому числі в телефонному режимі,
• Досвід проведення переговорів.

Освіта:
2001р. - 2003р. Чигиринський с/г технікум. Спеціальність «Бухгалтерський облік»

Досвід роботи:
Квітень 2015 – по теперішній час
Менеджер з питань регіонального розвитку. ТОВ «Лезард-електро»
- Розвиток дилерської мережі
- Залучення нових клієнтів,
- Робота з існуючими клієнтами,
- Активні продажі,
- Контроль дебіторської заборгованості,
- Виконання плану продажу,
- Проведення переговорів та презентацій,
- Супровід угоди на всіх її етапах.
- Робота у відрядженнях на закріплених територіях.

2012 – 2014р. Менеджер з розвитку. «Все для воріт – Київ»
виробництво та продаж воріт, ролет, автоматики, складського
обладнання. - оформлення замовлень - розвиток дилерської мережі
- рішення рекламацій - технічна підтримка - контроль стану дебіторської та кредиторської заборгованості

2011 – 2012р Продавець-консультант магазину цифрової техніки «MoYo»
Консультації клієнтів з усіх груп товарів. Проведення
продажі, налаштування комп'ютерного обладнання, робота з касою.

2011р Менеджер з продажу. ТОВ 'Полікор'
(Комплексний продаж електротехніки (кабельно-провідникова)
продукція, високовольтне та низьковольтне обладнання,
світильники, джерела світла, системи для прокладання кабелю,
електроінструмент).
Обов'язки:
- розвиток дилерської мережі,
- залучення нових клієнтів,
- активні продажі,
- консультації клієнтів з обладнання/продукції
- Розрахунок та підготовка комерційних пропозицій,
- Контроль наявності товару на складі

2010 – 2011р
Агент комерційного відділу, компанія "Adelina-Holding"
- із серпня по листопад 2010 року робота з проблемними платежами клієнтів "Viasat";
- з листопада 2010 року супервайзер відділу (обслуговування інтернет замовлень магазину "Розетка"). В обов'язках:
- Набір та навчання персоналу.
- Контроль та оцінка роботи відділу.
- Складання звітів, графіків.

2009 – 2010
"Контакт центр"
- перші кілька місяців працював оператором технічної підтримки оператора супутникового телебачення Viasat, потім був переведений у фінансовий відділ, де працював із проблемними платежами клієнтів.

2007 – 2008
компанія "Київстар"
- Оператор Call-центру. Консультації клієнтів компанії по всьому переліку послуг.

Додаткова інформація:
• Знання ПК на рівні досвідченого користувача, знання CRM систем (AMO-crm, Bigin)
• Вміння працювати в команді,
• Високий рівень комунікації.

Особисті якості:
• Здатність швидко навчатися,
• Цілеспрямованість,
• Готовність працювати на результат,
• Уважність,
• Відповідальність.
• Стресостійкість
• Без шкідливих звичок

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: