Резюме від 11 червня 2024 Файл

Світлана

HRM, HRG, рекрутер

Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Житомир, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

СВІТЛАНА ШАГАКОВА Я досвідчений рекрутер та HR-менеджер з понад 13-річним досвідом у сфері
управління персоналом та підбору кадрів. Маю значний досвід у розробці та
впровадженні стратегій найму, управлінні талантами, розвитку корпоративної
культури та покращенні ефективності HR-процесів. Завжди націлена на досягнення
високих результатів, я вміло поєдную аналітичний підхід з інтуїцією та
міжособистісними навичками, що дозволяє знаходити та утримувати найкращих
спеціалістів. Моя мета – допомагати компаніям будувати сильні команди, сприяючи
їх зростанню та успіху.
Розглядаю позиції з гібридним форматом роботи.

Особисті дані
Адреса Досвід роботи
Київ
Фахівець з персоналу кві 2023 - теп. час
Номер телефону
"Українська Броня" (Military-tech виробнича компанія)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email побудова систем підбору і найму персоналу, адаптації, залучення, мотивація,
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») утримання;
LinkedIn розвиток персоналу: розробка системи оцінки та навчання персоналу;
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») проведення фокус‑груп та аналіз залученості персоналу;
shagakova-0342a8270/
постійний моніторинг та грейдинг заробітних плат;
ведення управлінського обліку;
формування, підтримка та розвиток корпоративної культури;
розробка інструкцій, положень та політик компанії;
участь в організаційному розвитку‑організаційна структура компанії, дизайн
посад;
оптимізація бізнес‑процесів, пов’язаних з управлінням персоналом.

Фахівець з персоналу бер 2011 - кві 2023
"СІЛЬПО-ФУД" (Retail-компанія)
Забезпечення укомплектованості підприємства працівниками необхідних
спеціальностей та кваліфікацій:
запровадження корпоративної політики щодо пошуку персоналу;
організація процесу підбору персоналу за допомогою розміщення оголошень в
Інтернеті та ЗМІ,ведення сторінок в соц.мережах;
створення кадрового резерву;
цільовий відбір кандидатів: аналіз резюме претендентів, первинна співбесіда,
тестування, організація співбесід з керівниками напрямків та керуючим;
забезпечення введення нових співробітників на посаду та процес їх адаптації;
виконання цілей з плинності персоналу;
моніторинг зарплат конкурентів на ринку;
організація мотиваційних заходів для персоналу;
Облік персоналу та кадрове діловодство:
прийом/звільнення/зміна роботи/зміна персональних даних співробітників;
складання графіка відпусток працівників, надання щорічних та соціальних
відпусток;
облік пільгових категорій, порядок надання пільг та компенсацій;
оформлення особових справ, карток П2,ведення журналів з кадрового
діловодства;
облік особового складу з використанням встановленої програми SAP‑кадри;
складання графіків роботи, закриття табеля обліку робочого часу, своєчасне
подання звітів до бухгалтерії;
аналіз та подання звітності по вакансіях, плинності ,пільгових категорій,
військовозобов'язаних працівників;
архівування документації відділу кадрів;
робота з лікарняними листами,вивантаження лікарняних з порталу ПФУ;
знання КЗпП, нормативно‑правових актів.

Психолог-методист січ 2009 - бер 2011
Відділ освіти Радомишльської РДА
Організація та контроль діяльності шкільної психологічної служби районну.
Освіта і кваліфікації
Соціально-психологічний факультет, магістр вер 2004 - лип 2010
Київський Міжнародний Університет
Психолог

Рекомендації
Марта Хрип'як "Українська Броня", HRD
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Іван Ященко "Українська Броня", СОО
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Навички
SAP ERP
Slack
Odoo ERP CRM
Canva
Microsoft Office

Компетенції та навички

досвід комплектації підрозділу та налагодження роботи відділу кадрів "з нуля";
комплектація підрозділів підприємства у віддаленому режимі;
успішний досвід проходження перевірок (зовнішніх та внутрішніх);
активна життєва позиція, прагнення професійного зростання,
постійне самовдосконалення та проходження курсів;
вміння працювати з нормативною базою;
відповідальність у роботі з документами;
системність у плануванні та виконанні роботи;
аналітичне мислення;
оперативність, комунікабельність, відповідальність, швидке навчання,
старанність, обов'язковість;
високий рівень емпатії;
вміння працювати в режимі багатозадачності.

Курси

Тренінг "Навігація повернення ветеранів: професійні рішення для компаній” (2024
р.)
Онлайн школа Genius.Space, курс "HR manager" (2022 р.)
Тренінг "Управління часом" (2020 р.)
Тренінг "Командна робота" (2020 р.)
Тренінг "Покоління X,Y,Z" (2019 р.)
Тренінг "Цільовий відбір" (2019 р.)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: