Резюме від 24 червня 2024 Файл

Євген

HRD

Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ребров Євген Олександрович

Моб. тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана посада: HRD
Ключові компетенції:
• Управління ефективністю персоналу (мотивація, KPI).
• HR стратегія, навчання і розвиток персоналу

Освіта:
1996—2001 рр. — Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов. Спеціальність «Практична психологія та англійська мова».
2003—2005 рр. — Донецький національний технічний університет. Спеціальність «Менеджмент організацій», кваліфікація «менеджер-економіст».

Досвід роботи:
12.2020 — 06.2024 — HRD, «Копійочка» - національна мережа магазинів (400+ магазинів, 2800 працівників), Івано-Франківськ.
Досягнення:
• Створено HR стратегію
• Впроваджена аналітика HR-метрик, як компас ефективності роботи HR: %ФОП в реалізації, комплектність, плиність, конверсія воронки кандидатів, продуктивність, eNPS, швидкість закриття вакансії, «термін життя» працівника і інше
• Покращено дистанційне навчання (Moodle): зміст актуальний, навчальні матеріали доступні з будь-якого гаджета. Впроваджені навчальні курси за допомогою Articulate Storyline
• Впроваджена оцінка задоволеності внутрішнього клієнта функцією HR
• Впроваджена оцінка персоналу компанії два рази на рік
• Створено наставництво і система навчання для керівних посад мережі
• Збільшено % комплекту штату (96,8%)
• Оптимізовано витрати на пошук персоналу (вартість закриття вакансії), визначені найефектніші канали пошуку
• Автоматизовано процес пошуку (АТС Binotel)
• Впроваджена «Політика оплати праці»
• Описані профілі посад для пошуку, оцінки та найму персоналу;

01.2018 р. — 11.2020 р. — проектний менеджер у сфері управління людськими ресурсами. HR-консалтинг.
Успішно реалізовані проєкти:
• HR-стратегія на основі стратегії бізнесу.
• Побудова системи керування ефективністю через KPI.
• Реформування системи оплати праці та зростання продуктивності.
Компанії, з якими співпрацював:
• Виробничо-поліграфічний комплекс VESNA, Дніпро (https://vesnaph.com/o-kompanii).
• Alma — ритейлер, Закарпаття, мережа магазинів формату «біля дому» ([відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») та інші.Є рекомендаційні листи, які підтверджують факт співпраці та успішність завершених проектів.

03.2017 р. — 12.2017 р. — HRD, національна роздрібна мережа магазинів «ЕКО Маркет», 115 магазинів, 6500 працівників, Київ (https://www.eko.com.ua/).
Досягнення:
• Створено HR стратегію на 2 роки (документ із чітко прописаними цілями, розкладеними на завдання та конкретними заходами, з вимірними метриками успішності виконання, з термінами, відповідальними, задіяними особами та ризиками).
• Побудовано систему KPI у HR-департаменті. Описано та впроваджено процедури найму та адаптації працівників магазинів.
• Бюджетування витрат на персонал: точність планування 2–3% відхилення план/факт. Скорочено витрати на нерезультативні канали пошуку.
• Скорочення плинності персоналу, збільшення укомплектованості штатів LFL до 2016 р.: за перші три місяці частка маркетів з некомплектом 10% і більше склала 36%, було 76%.
• Реалізовані проекти: навчання директорів магазинів (модуль формування управлінських знань та навичок, модуль управління персоналом).

11.2016 р. — 03.2017 р. — HRD, торгово-промислова корпорація ALEF, Дніпро. Актив ALEF Estate, будівництво та управління комерційної та житлової нерухомості (https://alef-estate.com/ua/).
Досягнення:
• Зміна оргструктури та процесів. Оптимізація чисельності персоналу на 15%.
• Скорочення ФОП на 11,2%.
• Оцінка та рекомендації щодо розвитку top- та middle management.

03.2011 р. — 04.2016 р. — HRD ТОВ «Український Рітейл», Донецьк/Дніпро. Актив SCM Group. Мережа магазинів роздрібної торгівлі харчовими продуктами «Брусничка». Кількість магазинів (2014 р.) — 156, штат компанії — 5400 співробітників.
Досягнення:
• Створено HR стратегію, позитивну динаміку ключових HR метрик: % плинності торгового персоналу у 2012 р. становив 9,34%, а у 2015 р. — 5,6%.
• Товарообіг/чисельність: зростання у 2015 р. порівняно з 2011 р. на 156%.
• % ФОП (вся компанія) у товарообігу: у 2015 р. порівняно з 2011 р. було скорочено на 31,8%.
• м2 торгової площі/ чисельність: зростання у 2015 р. порівняно з 2012 р. на 12,5%.
• Товарообіг/фонд робочого часу торговельного персоналу: зростання у 2015 р. порівняно з 2011 р. на 166% (без ефекту інфляції).
• У 2015 р. успішно завершено проект «Кадровий резерв»: 65% та 82,6% резервістів у чисельності: зростання у 2015 р. порівняно з 2014 р. на 17%.
• Впроваджено ефективні системи оплати праці ключових функцій (у тому числі операції та логістика). Регламентовані та описані ключові HR процеси. Описано ключові компетенції торгового персоналу.
• Розроблено та впроваджено методичні матеріали та тренінги:
• інструкції для роботи з програмним забезпеченням для адмін. персоналу магазину;
• впроваджено стандарти роботи торгового персоналу;
• створено робочі зошити (пам’ятки) для торгового персоналу;
• розроблено та проведено тренінги: «основи управлінської діяльності», «підбір та оцінка адміністративного персоналу», «навички ефективної комунікації», «ефективне управління персоналом», «тренінг для тренерів» у рамках програми наставництва;
• розроблено та проведено тренінги для співробітників департаменту розвитку, тренінги з тайм-менеджменту та комунікативності, «основи ефективної організації діяльності» та «навички ефективної комунікації».
• Перехід від функціонального до проектного управління (проєктний офіс).

01.2008 р. — 03.2011 р. — директор департаменту роботи з персоналом ТОВ «Паралель М ЛТД», Донецьк. Актив SCM Group. Мережа автозаправних комплексів на сході України (http://www.parallel.ua), 2600 працівників. Кількість заправок: 114.

Досягнення:
• Створено навчальний центр: описано ключові компетенції та ступінь їхньої виразності для посад АЗК. Створено профіль резервіста, створено навчальні та розвиваючі програми для кадрового резерву управлінських посад.
• Впроваджено систему нормування оптимальної чисельності АЗК.
• Розроблено та впроваджено систему KPI, створено мотивуючі системи оплати праці для кожного структурного підрозділу.
• Створено регламенти процесів пошуку, підбору та адаптації персоналу офісу + «молодший оператор АЗК», «ст. оператор», «менеджер АЗК».
• Створено модель роботи з ВНЗ із залучення особливо талановитих молодих спеціалістів до резерву управлінських посад.

06.2006 р. — 12.2007 р. — заступник генерального директора з персоналу ТОВ «Донецький комбінат заморожених продуктів», Донецьк, виробництво та торгівля замороженими напівфабрикатами.
Досягнення:
• Регламентовано процеси пошуку, відбору, адаптації персоналу.
01.2006 р. — 06.2006 р. — менеджер з персоналу ТОВ «Донецький комбінат заморожених продуктів», Донецьк.

12.2002 р. — 01.2006 р. — провідний спеціаліст з психології служби кадрової політики ВАТ «Концерн Стирол» м. Горлівка. Великотоннажне виробництво аміаку, селітри, полістиролу та лікарських засобів.
Зона відповідальності:
• Пошук і залучення молодих спеціалістів (робота з вишами). Пошук висококваліфікованих кадрів хімічної та фармацевтичної галузі. Дослідження впливу психофізіологічних особливостей персоналу на помилки в процесі виробництва. Тестування рівня працездатності, особистісних і професійно важливих якостей працівників виробництва аміаку.

Навчання:
2023 р. – KMBS «Основні вміння управлінця»
2022 р. – DYB «ДНК компанії»
2018 р. — «Особиста ефективність керівника». Київ.
2013 р. — «HRD роздрібної мережі: вивчення досвіду Lidl, Tesco, Aldi. Будапешт.
2012 р. — «Основи проектного управління». «Спайдер Україна», Київ.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: