- PRO
Оксана
Директор, гол. економіст, бухгалтер, викладач, 40 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 42 роки
- Місто:
- Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1075128/
Досвід роботи
Головний бухгалтер (єдиний)
з 01.2022 по нині
(2 роки 11 місяців)
ФОП Найда Олександр Федорович, Черкаси (Автобізнес та автосервіс)
Ведення бухгалтерського та управлінського обліку ФОП на єдиному податку 3 група, неплатник ПДВ.
Формування пакету документів для проведення закупівель та продаж через систему Прозоро. Подача пакету документів в системі Прозоро, як для Учасника закупівель та продаж, так і для Переможця.
Ведення первинного бухгалтерського обліку ФОП.
Ведення кадрового обліку ФОП.
Ведення фінансового обліку ФОП.
Здача податкової звітності ФОП.
Подача пакету документів для отримання грантів на розвиток власної справи. Звітування про отримані грантові кошти та подача звітності в контролюючі органи.
Директор
з 09.2016 по 12.2021
(5 років 3 місяці)
ТОВ "Смачна випічка", Іркліїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обовязки:
- Організація роботи малого підприємства з виробництва хлібобулочних та кондитерських виробів (40 чоловік):
- Формування трудового колективу з 40 чоловік.
- Контроль за виробничою діяльністю підприємства.
- Контроль за фінансовою діяльністю підприємства
- Контроль продаж та транспортної логістики
- Контроль технічного стану та тех. діяльності підприємства
- Участь в програмі державних закупівель (через систему Прозоро), контроль за процесом подачі необхідного пакету документів для участі в держзакупівлях.
- Підготовка документації для отримання дозволів на проведення виробничої діяльності (дозвіл на обслуговування та експлуатацію об'єктів підвищеної небезпеки, дозвіл на викиди, дозвіл на спецводокористування, дозвіл на початок робіт).
- Співпраця з контролюючими органами (ДФС, екологічна інспекція, Управління держпраці, МНС, органи місцевого самоврядування)
Досягнення:
В результаті роботи, я зі своєю командою змогла "підняти з лопаток" виробниче підприємство, погасити борги, забезпечити оборотними коштами підприємство та отримати прибуток за результатами роботи. А також я залучила кредитні кошти для проведення модернізації виробництва, впровадження нових технологій, проведення ремонтних робіт.
За результатами проведених тендерів були підписані договора на поставку хлібобулочних виробів за програмами державних закупівель (через систему Прозоро).
Начальник відділу організації праці і заробітної плати/Головний економіст (суміщені дві посади)
з 08.2011 по 09.2016
(5 років 1 місяць)
ПАТ "Черкасихліб", Черкассы (Харчова промисловість)
1.Організація роботи відділу праці та заробітної плати та планово-економічного відділу (3 бухгалтера по зарплаті, 1 інженер з нормування та організації праці, 2 інспектора з кадрів, 2 економіста).
2. Формування штатного розпису (2 юридичні особи, чисельністю 950 чоловік), згідно норм законодавства (Класифікатора професій,КЗпП, генеральної, галузевої угод, Закону про оплату праці, Колективного договору)
3. Контроль за формуванням річних та місячних графіків роботи структурних підрозділів, відповідно до норм законодавства.
4.Контроль за правильністю формування первинних документів на оплату праці (табель, робочий лист, наряд інше)
5. Ведення обліку відпусток (щорічних, без збереження).
6.Розробка та впровадження системи мотивації та преміювання працівників.
7.Розробка та впровадження на підприємстві Колективного договору, положення про оплату праці, преміювання, режиму роботи тощо.
8.Формування наказів, що відносяться до обліку праці та заробітної плати (премії, робота у вихідний день, дисциплінарні порушення, зміни до штатного розпису інше).
9.Контроль за правильністю нарахування заробітної плати, нарахувань на ФОП, утримань із ФЗП.
10.Контроль за правильністю та своєчасністю здачі звітності до Пенсійного фонду, Податкової інспекції, Статуправління інших державних структур.
11.Робота з банками щодо організації виплати ЗП через карткові рахунки, оформлення договорів з банками на "Генеральний зарплатний проект та канали зв'язку".
12. Організація та контроль за веденням кадрового обліку.
13.Контроль за веденням бухгалтерського та податкового обліку заробітної плати (формування бух. проведень, віднесення до валових витрат)
14.Організація та проведення процедури утримання коштів із заробітної плати за заподіяну матеріальну шкоду підприємству.
15.Контроль за дотриманням законодавства України в організації та оплаті праці.
16. Ведення управлінського обліку заробітної плати.
17. Проведення оптимізації витрат на оплату праці.
18.Планування витрат на оплату праці (річне, місячне)
19.Розробка та впровадження проекту по автоматизації в програмі 1С "Підприємство 8.2" модулі "Зарплата і управління персоналом" обліку кадрів та заробітної плати, "Управління виробничим п-вом", "Управління торговим підприємством".
20. Контроль за веденням оперативного обліку виробництва та реалізації продукції
21. Формування бюджету доходів та витрат, бюджету руху грошових коштів, управлінського балансу.
22. Формування цін на готову продукцію та товари, відповідно, до маркетингової політики підприємства.
23.Контроль доходів і витрат, відповідно до затвердженого бюджету підприємства.
24.Розробка та впровадження проектів для оптимізації податкового навантаження.
Директор з економіки та фінансів
з 07.2008 по 07.2011
(3 роки)
ВАТ "Черкасихліб" (харчова промисловість, виробництво хлібобулочних виробів)
Основні функції:
1.Організація роботи відділів: фінансово-економічного та праці і зарплати (10 чоловік в підпорядкуванні)
2.Організація дослідження й аналізу витрат на закупів¬лю сировини і матеріалів, споживання електроенергії, транспортних витрат, інших витрат, з метою визначення політики керування витратами та виявлення резервів їх зменшення.
3.Організація роботи з розробки бізнес-планів: основних показників фінансово-економічного стану підприємства, оцінки фінан¬сового та виробничого ризиків, прогнозу прибутку і збитків від проекту.
4.Організація ведення оперативного обліку основних техніко-економічних показників роботи.
5.Забезпечення розробки планових калькуляцій собівартості продукції та аналізу фактичних калькуляцій.
6.Організація розробки та узгодження оптово-відпускних цін на продукцію.
7.Проведення нормування праці, розробка штатного розпису, положення про преміювання, розробка колективних договорів, нарахування заробітної плати та податків на неї, проведення план-факторного аналізу ФЗП.
8.Організація та контроль руху фінансових ресурсів підприємства, визначення джерела фінансування виробничо-госпо¬дарської діяльності підприємства
9.Організація і контроль за виконанням фінансових планів (у т. ч. плану з прибутку).
10.Організація роботи з банками, визначення політики підприємства, щодо залучення обігових коштів.
Фінансовий контроль експортних операцій, заключення міжнародних контрактів (договорів) на реалізацію продукції (товарів)..
11.Визначення інвестиційної політики підприємства
12.Контроль за своєчасністю надходження доходів, своєчасність здійснення розрахунків із постачальниками та підрядниками, погашення позик, виплату відсотків.
13.Здійснення управління розробкою внутрішніх стан¬дартів управлінського обліку і його взаємозв'язку з бухгалтерським обліком
Провідний економіст напрямку "Птиця"
з 06.2007 по 07.2008
(1 рік 1 місяць)
ГК "СВАН" (вирощування та переробка мяса птиці)
1.Організація управлінського, фінансового, бухгалтерського обліку (бюджетування, платіжний план (календар), управлінський баланс, П(С)БО, оперативний облік інше).
2.Організація процесу калькулювання, ціноутворення та реалізації продукції, товарів, послуг.
3.Знання специфіки організації служби управлянні персоналом.
4.Знання технології вирощування та переробки м’яса птиці.
Державний інспектор
з 02.2006 по 05.2007
(1 рік 3 місяці)
Інспекція з контролю за цінами в Черкаській обл. (Державні організації)
Освіта
Університет Григрія Сковорроди в Переяславі
Середня освіта (Математика), Переяслав
Вища, з 2024 по 2026 (2 роки)
Здобуваю рівень магістра за спеціальністю Середня освіта (Математика). Простіше - вчитель математики. Навчання триває з вересня 2024 року до січня 2026 року.
Національний університет харчових технологій
Облік і аудит., м. Київ
Вища, з 2002 по 2005 (2 роки 6 місяців)
Національний університет харчових технологій
Технологія мяса-молока;Технологія зберігання, консервування та переробки молока, м.Київ
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)
Староста групи, диплом з відзнакою
Додаткова освіта та сертифікати
Школа бізнесу «ЛІНК» відкритого університету Великобританії
2009-2010
Укрбізнесконсалдинг Групп «Управлінський облік і бюджетування»
2007
Консалдингова компанія «КІМО» Назва: «Бухгалтерський управлінський облік. Формування собівартості продукції виробничих підприємс
2007
Знання і навички
- 1С
- Бухгалтерський облік
- 1С ЗУП
- 1С УВП
- Водіння авто
- Організаторські здібності
- Ведення звітності
- 1С:Управління торгівлею
- Адміністрування
- Управління виробництвом
- Облік ПММ
- Керівник проектів автоматизації (бух., фін., управл. обліку)
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — середній
- Німецька — просунутий
- Англійська — початковий
Рекомендації
-
Татаринова Олена Володимирівна
Директор ТОВ «Черкасихліб ЛТД», ТОВ "Черкасихліб ЛТД"
Контактні дані приховані -
Зубкова Юлія Олександрівна
Віце - президент компанії «Інтеррибфлот» ТМ «Аквамарин»
Контактні дані приховані
Інвалідність
Друга група.
Обмежень немає
Додаткова інформація
Інтереси:
Математика, саморозвиток, подорожі, танці, спорт
Про себе:
Маю багато позитивних рис:
дуже відповідальна в роботі (роблю все, як для себе)
бережно відношуся до майна, ресурсів (розумію, що все коштує грошей і це треба берегти)
маю стійку нервову систему, умію оперативно приймати рішення та нести за свої рішення відповідальність.
Я намагаюся працювати з людьми, які сильніше мене. Саме такі люди допомагають мені "'рости''.
Вимоги:
Мін. зарплата для м.Черкаси та області 40000 грн. Офіційне працевлаштування; відпустка та лікарняний , що оплачується; моб. зв'язок, повна або часткова оплата проживання (якщо за межами міста Черкаси).
Схожі кандидати
-
Головний бухгалтер, фінансовий директор, керівник фінансово-економічного відділу
60000 грн, Черкаси -
Керуючий, заступник керуючого, економіст, бухгалтер
30000 грн, Черкаси -
Директор, заступник директора, начальник відділу
Черкаси, Дніпро , ще 8 міст -
Головний інженер, технічний директор, начальник виробництва
Черкаси, Вінниця , ще 8 міст -
Начальник відділу, заступник директора, директор
Черкаси, Дніпро , ще 4 міста