• Файл

Оксана

Економіст, фінансовий менеджер (помічник фінансового відділу)

Вік:
40 років
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Дистанційно, Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Освіта:
​ ​
Інститут менеджменту та економіки „Галицька Академія”
м. Івано-Франківськ. Спеціаліст за спеціальністю: економіка підприємства. Працювала над
дипломним проектом на тему „Роль аналізу фінансової діяльності підприємства у системі
стратегічного управління”

Досвід роботи:

​ 09.2006 – 04.2007 рр.
ІФТУ АКІБ «УкрСиббанк», м. Івано-Франківськ
Фахівець індивідуального бізнесу.
​ 04.2007 – 02.2008 рр.
ІФТУ АКІБ «УкрСиббанк», м. Івано-Франківськ

Оксана Старший фахівець з операційної діяльності.
​ 02.2008 – 08.2011 рр.
ІФТУ АТ «УкрСиббанк», м. Івано-Франківськ
Бойчук Економіст 1 категорії Відділу валютного контролю Івано-Франківської області.
​ 08.2011 – 10.2012 рр.
АТ «УкрСиббанк», м. Львів
Провідний фахівець Відділу валютного контролю Центру підтримки Західного регіону.
​ 05.2013 - 05.2014 рр.
економіст з ФОП. Надання інформаційно-консультаційних послуг по зовнішньоекономічних
фінансової роботи, експортно-імпортних операціях.
​ 05.2014 – 04.2019 рр.
фінансовий Fabijanski Sp. zo.o. м. Єленя Гура, Польща.
менеджер, Оператор виробничої лінії, координатор працівників. Виробниче підприємство харчової
помічник промисловості.​
​ 10.2019 – 02.2022 рр.
фінансового Власна справа. Крафтове виробництво.
керівника ​ 11.2022 – 08.2023 рр.
ТОВ “ІБК “Вертикаль”, м. Івано-Франківськ.
Економіст з фінансової роботи Фінансового департаменту.
08.2023 - 10.2023 рр.
Знання мов: Інтернет-магазин групи брендів доглядової косметики.
●​українська – рідна мова Управлінський бухгалтер.
●​англійська – нижче 11.2023 - 05.2024 рр.
середнього ТОВ “Торговий Дім АВ”.
●​польська – вільно Економіст з фінансової роботи.
05.2024 - 07.2024 рр.
ТОВ “Беліф”.
Особисті якості: Економіст, асистент категорійного менеджера.
08.2024 - 05.2025 рр.
●​відповідальність Група компаній OS.9.
●​комунікабельність Помічник фінансового керівника.
●​дисциплінованість
●​наполегливість Навички та вміння:
●​швидкість навчання
новому ●​Обслуговування та консультування фізичних осіб та юридичних осіб, контроль за
правильністю оформлення первинних документів клієнтами, проведення ідентифікації
●​робота з великим обсягом клієнтів при здійсненні операцій, перевірка пакету документів та відкриття рахунків,
інформації проведення готівкових та безготівкових розрахунків за рахунками клієнтів.
●​уважність до деталей ●​Проведення валютного контролю за розрахунками по експортно-імпортних операціях
●​вміння працювати в юридичних осіб, контроль операцій з отримання клієнтами кредитів від нерезидентів,
команді консультування клієнтів по експортно-імпортних, частково інвестиційних операціях,
●​порядність перевірка документів по даних операціях, перевірка зовнішньоекономічних контрактів на
●​організаторські здібності відповідність вимогам валютного законодавства України.
●​Робота з постачальниками; комунікація з лабораторіями; реєстрація штрих-кодів.
●​Робота з системою «Клієнт-банк» (здійснення платежів, імпорт зарплатних відомостей,
Контакти: формування заявки на продаж валютної виручки). Внесення картки контрагента в BAF,
Ел. пошта: контроль своєчасного проведення обов'язкових платежів, завантаження та рознесення
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») виписки в BAF, контроль за рознесенням платежів по статтях управлінського обліку,
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») рознесення оплат від клієнтів по відповідних замовленнях.
Адреса: м. Івано-Франківськ, ●​Нарахування управлінської заробітної плати, в т. ч. для офісного персоналу, торгового
Україна. підрозділу більше двісті осіб, персоналу будівельної сфери.
Одружена, дітей немає. ●​Перевірка заборгованості по акту звірки, формування реєстру платежів для погодження
керівником, оперативний контроль за наявними залишками та поступленням коштів.
●​Внесення даних для формування звіту CashFlow. Робота з liqpay, PayPal, формування
рахунків для покупців, внесення актів наданих послуг в BAF.
●​Здійснення збору інформації та прогнозу по обсягах продажу, витратах, контроль за
раціональним використанням ресурсів у відповідності до бюджету..
●​Контроль за використанням трейд-маркетингових інструментів, надання підтримки иа
пропозиції команді продаж щодо наявних ресурсів. Надання консультацій по фінансових
питаннях та у взаємовідносинах з контрагентами.
●​Контроль повноти, достовірності, своєчасного відображення даних в ERP, по операціях за
розрахунками, рухом основних фондів, тмц, організація ведення управлінського обліку.
●​Контроль за дотриманням встановлених правил проведення розрахунків, інвентаризації.
Участь в процесі закриття місяця. Зведення та підготовка аналітичної звітності.
●​Розрахунок ретро бонусу, маркетингових активностей по ключових мережевих клієнтах.
Формування специфікацій. Контроль за достовірністю ціноутворення.

Навички роботи з ПК:

Microsoft Office WORD, Microsoft Office EXCEL, Microsoft Office PowerPoint, «Б2», SAP,
Internet, Outlook Express, Foss Mail, Lotus Notes, базово HTML, CSS, Prestashop, BAF/
Base(1C), Google Sheets.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: