- PRO
Ірина
Секретар-діловод
- Розглядає посади:
- Секретар-діловод, Діловод, Адміністратор, Офіс-менеджер, Помічник керівника
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 52 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10779526/
Досвід роботи
Адміністративний секретар
з 02.2023 по 03.2024
(1 рік 1 місяць)
Гімназія м.Києва, Київ (Освіта, наука)
Ведення діловодства Гімназії, формування справ згідно з установленою номенклатурою:
•прийом і реєстрація вхідної кореспонденції;
•оформлення, реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;
•оформлення та реєстрація клопотань, довідок, актів на списання МЦ Гімназії;
•оформлення та реєстрація наказів з кадрової діяльності, основної діяльності, адміністративно-господарської діяльності, наказів на проходження практики студентами.
Ведення обліку руху учнів: оформлення наказів, ведення алфавітної книги запису учнів, оформлення особових справ учнів, які вибули та прибули.
Контроль, перевірка даних, формування та ведення щомісячних звітів для Управління освіти.
Спілкування з батьками учнів Гімназії, вирішення питань в межах своєї компетенції.
Веденння бази даних дітей.
Ведення книги обліку особового складу педагогічних працівників Гімназії, книги обліку трудових книжок, особових справ педагогічних та технічних працівників Гімназії.
Координація роботи з іншими відділами та внутрішніми підрозділами Гімназії.
Помічник вихователя
з 09.2021 по 02.2022
(5 місяців)
Дошкільний Навчальний Заклад, Київ (Освіта, наука)
•догляд і нагляд за дітьми протягом дня, включаючи прийом їжі, прогулянку і заняття;
•допомога педагогу в організації режимних моментів і адаптації дітей;
•забезпечення чистоти в дитячому садку в своїй групі, відповідно до санітарно-гігієнічних вимог;
•проведення навчальних та розвиваючих занять під час хвороби вихователя;
•допомога в організації та участі святкових заходів;
•ведення акаунтів ДНЗ в соціальних мережах (Facebook, Instagram);
•робота з програмами -відео і фото редакторами.
Секретар керівника
з 05.2016 по 07.2021
(5 років 2 місяці)
ДП "Спецоборонмаш" (ДК "Укроборонпром"), Київ (Машинобудування)
(Виробництво спеціалізованої авіаційної техніки; виробництво систем активного та динамічного захисту; виробництво бойових частин боєприпасів; ракетних комплексів; виробництво термобаричних гранат)
•організація робочого часу директора;
•забезпечення зв'язку із посадовими особами інших органів державної влади України;
•зустріч та прийом іноземних делегацій;
•організація проведення ділових нарад;
•організація ділових поїздок: замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз;
•оформлення перепусток для входу на територію режимного об'єкта;
•робота зі співробітниками підприємства: збір даних для директора, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
•зустріч відвідувачів (чай/кава);
•вирішення питань, що стосуються життєдіяльності приймальної: замовлення канцелярії, води, продуктів;
•реєстрація вхідних/вихідних документів, ведення внутрішнього документообігу;
•прийом та розподіл вхідних дзвінків, електронних повідомлень, факсів;
•взаємодія з поштовими та кур'єрськими службами;
•допомога у створенні творчої діяльності заходів, презентацій;
•пошук та обробка необхідної інформації.
Менеджер з адміністративної діяльності + секретар керівника
з 05.2010 по 06.2016
(6 років 1 місяць)
ТОВ "Форум Менеджмент Груп", Київ (Нерухомість)
•досвід роботи на рецепції: прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС, ведення телефонних переговорів, зустріч відвідувачів, відправка кореспонденції, робота з кур'єрськими службами;
•обробка вхідної та вихідної кореспонденції компанії у системі електронного документообігу Terrasoft;
•організація та допомога у проведенні зустрічей та нарад співробітників компанії з потенційними орендарями, партнерами, клієнтами;
•робота з внутрішніми документами підприємства: створення, контроль, перевірка даних, формування та ведення щоденних та щомісячних внутрішніх звітів;
•робота з персоналом компанії: збір даних для керівника, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
•замовлення квитків, бронювання готелів;
•замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів.
Досягнення:
Робота у системі електронного документообігу Terrasoft.
Чіткість та злагодженість роботи служб, досвід взаємодії з усіма структурними підрозділами підприємства.
Економіст
з 09.2005 по 11.2009
(4 роки 2 місяці)
ЧП "Логистранс", Київ (Транспорт, логістика)
•взаємодія з перевізниками та замовниками залізничних вантажних перевезень;
•ведення бази розрахунків залізничних тарифів;
•оформлення всієї супутньої документації;
•складання та ведення внутрішньої звітності підприємства;
•пошук нових замовників.
Офіс-менеджер
з 11.2001 по 01.2004
(2 роки 2 місяці)
ТПК "Алеф" (ТОВ "Атлантіс": власне виробництво та реалізація вітчизняного алкоголю: ТМ "Золота Амфора", ТМ "Клінков", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
•ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
•складання та ведення корпоративної звітності, графіків продажів;
•замовлення квитків, бронювання готелів;
•виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
•замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів.
Офіс-менеджер
з 05.1998 по 05.2001
(3 роки)
ЗАТ "Українська газова компанія", Київ (Енергетика)
•прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
•ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
•зустріч та прийом іноземних делегацій;
•організація проведення ділових нарад;
•організація ділових поїздок (замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз);
•виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
•замовлення канцелярії, води, продуктів, медикаментів.
Оператор 1C
з 09.1997 по 05.1998
(8 місяців)
ДП "Евромарт", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•підготовка супровідних документів у 1С (рахунок-фактура, товарно-транспортна, видаткова, податкова накладні);
•підбір необхідних сертифікатів;
•підготовка документів до відвантаження товару;
•взаємодія з бухгалтерією щодо первинної документації;
•здійснення контролю за поверненням від клієнта завірених бухгалтерських документів за поставлену продукцію;
•участь у проведенні інвентаризацій.
Освіта
УК "Южатоменергострой"
Бухгалтерський облік. Бухгалтер промислового підприємства., Київ
Середня спеціальна, з 1990 по 1992 (2 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Навчальний центр "Декарт", курс "Офіс-менеджер"
1997, 6 місяців
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- M.E.Doc
- MS Office
- MS PowerPoint
- Клієнт-Банк
- ERP
- Jira
- Google Календар
- Ведення CRM
- Користувач Terrasoft CRM
- СЕВ АСКОД
- СЕВ ОВВ
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
- Французька — початковий
Додаткова інформація
Робота у системі електронного документообігу Terrasoft, СЕВ АСКОД, СЕВ ОВВ.
Навики та досягнення: практичний досвід роботи у команді на загальний результат. Відповідальність та старанність, розуміння важливості роботи з документами та інформацією, у тому числі обмеженого доступу.
Особисті якості: відповідальна, виконавча, комунікабельна, тактична, пунктуальна, серйозно ставлюся до роботи, вмію та хочу працювати в команді на загальний результат, сприймаю роботу як другий будинок. Захоплення та інтереси: вивчаю англійську та французьку мову, люблю природу, музику, спорт. Є бажання не зупинятися на досягнутому, постійно самовдосконалюватися, навчитися чогось нового.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Продавець-консультант, Менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор
Київ
Середня спеціальна освіта · Повна зайнятість
- Адміністративний секретар, Гімназія м.Києва, 1 рік 1 місяць
- Помічник вихователя, Дошкільний Навчальний Заклад, 5 місяців
- PRO
Розглядає посади: Менеджер по роботі з клієнтами, Оператор call-центру, Оператор 1C, ще 2 посади
Київ
Середня спеціальна освіта · Повна зайнятість
- Адміністративний секретар, Гімназія м.Києва, 1 рік 1 місяць
- Помічник вихователя, Дошкільний Навчальний Заклад, 5 місяців
- PRO
Розглядає посади: Менеджер з адміністративної діяльності, Менеджер по роботі з клієнтами, Помічник керівника, ще 2 посади
Київ
Середня спеціальна освіта · Повна зайнятість
- Адміністративний секретар, Гімназія м.Києва, 1 рік 1 місяць
- Помічник вихователя, Дошкільний навчальний заклад, 5 місяців
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
Київ -
Офіс-менеджер
27000 грн, Київ -
Помічник керівника
Київ -
Менеджер на рецепцію
Київ -
Секретар
Київ -
Діловод
Київ, Васильків, Калинівка (Фастівський р-н)