Резюме від 8 квітня 2024 PRO

Ірина

Адміністративний менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник вихователя

з 09.2021 по 02.2022 (5 місяців)
Дошкільний навчальний заклад, Киев (Освіта, наука)

- догляд і нагляд за дітьми протягом дня, включаючи прийом їжі, прогулянку і заняття;
- допомога педагогу в організації режимних моментів і адаптації дітей;
- забезпечення чистоти в дитячому садку в своїй групі, відповідно до санітарно-гігієнічних вимог;
- проведення навчальних та розвиваючих занять під час хвороби вихователя;
- допомога в організації та участі святкових заходів;
- ведення акаунтів садочку в соціальних мережах (Facebook, Instagram);
- робота з програмами -відео і фото редакторами.

Секретар керівника

з 06.2016 по 07.2021 (5 років 1 місяць)
ДП "Спецоборонмаш" (ДК "Укроборонпром"), Киев (Машинобудування)

- організація робочого часу директора;
- забезпечення зв'язку із посадовими особами інших органів державної влади України;
- зустріч та прийом іноземних делегацій;
- організація проведення ділових нарад;
- організація ділових поїздок: замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз;
- оформлення перепусток для входу на територію режимного об'єкта;
- робота зі співробітниками підприємства: збір даних для директора, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
- зустріч відвідувачів (чай/кава);
- вирішення питань, що стосуються життєдіяльності приймальної: замовлення канцелярії, води, продуктів;
- реєстрація вхідних/вихідних документів, ведення внутрішнього документообігу;
- прийом та розподіл вхідних дзвінків, електронних повідомлень, факсів;
- взаємодія з поштовими та кур'єрськими службами;
- допомога у створенні творчої діяльності заходів, презентацій;
- пошук та обробка необхідної інформації.

Менеджер адміністративної діяльності + секретар керівника

з 05.2010 по 10.2015 (5 років 5 місяців)
ТОВ "Форум Менеджмент Груп", Киев (Нерухомість)

- досвід роботи на рецепції: прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС, ведення телефонних переговорів, зустріч відвідувачів, відправка кореспонденції, робота з кур'єрськими службами;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції компанії у системі електронного документообігу Terrasoft;
- організація та допомога у проведенні зустрічей та нарад співробітників компанії з потенційними орендарями, партнерами, клієнтами;
- робота з внутрішніми документами підприємства: створення, контроль, перевірка даних, формування та ведення щоденних та щомісячних внутрішніх звітів;
- робота з персоналом компанії: збір даних для керівника, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
- замовлення квитків, бронювання готелів;
- замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів;

Досягнення:
Робота у системі електронного документообігу Terrasoft.
Чіткість та злагодженість роботи служб, досвід взаємодії з усіма структурними підрозділами підприємства.

Економіст

з 09.2005 по 09.2009 (4 роки)
ЧП "Логистранс", Киев (Транспорт, логістика)

- взаємодія з перевізниками та замовниками залізничних вантажних перевезень;
- ведення бази розрахунків залізничних тарифів;
- оформлення всієї супутньої документації;
- складання та ведення внутрішньої звітності підприємства;
пошук нових замовників.

Офіс-менеджер

з 01.2002 по 12.2003 (1 рік 11 місяців)
ТПК "Алеф" ТОВ «Атлантіс»: власне виробництво та реалізація вітчизняного алкоголю: ТМ "Золота Амфора", ТМ "Клінков", ТМ "Жан-Жак, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
- ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
- складання та ведення корпоративної звітності, графіків продажів;
- замовлення квитків, бронювання готелів;
- виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
- замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів.

Офіс-менеджер

з 05.1998 по 03.2001 (2 роки 10 місяців)
ЗАТ "Українськая газова компания", Киев (Енергетика)

- прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
- ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
- зустріч та прийом іноземних делегацій;
- організація проведення ділових нарад;
- організація ділових поїздок (замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз);
- виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
- замовлення канцелярії, води, продуктів, медикаментів.

Оператор 1С

з 10.1997 по 05.1998 (7 місяців)
ДП "Евромарт", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- підготовка супровідних документів у 1С (рахунок-фактура, товарно-транспортна, видаткова, податкова накладні);
- підбір необхідних сертифікатів;
- підготовка документів до відвантаження товару;
- взаємодія з бухгалтерією щодо первинної документації;
- здійснення контролю за поверненням від клієнта завірених бухгалтерських документів за поставлену продукцію;
- участь у проведенні інвентаризацій.

Освіта

УК "Южатомэнергострой"

Бухгалтерський облік. Бухгалтер промислового підприємства., Киев
Середня спеціальна, з 1990 по 1992 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Навчальний центр "Декарт", курс "Офіс-менеджер"

1997, 6 місяців

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office Клиент-Банк MS PowerPoint CRM Клієнт-Банк Управлінські навички Google Управленческие навыки ERP Jira Google Календарь Google Календар

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Французька — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Навики та досягнення:практичний досвід роботи у команді на загальний результат. Відповідальність та старанність, розуміння важливості роботи з документами та інформацією, у тому числі обмеженого доступу.
Робота у системі електронного документообігу Terrasoft, АСКОД.
Особисті якості: відповідальна, виконавча, комунікабельна, тактична, пунктуальна, серйозно ставлюся до роботи, вмію та хочу працювати в команді на загальний результат, сприймаю роботу як другий будинок. Захоплення та інтереси: вивчаю англійську та французьку мову, люблю природу, музику, спорт. Є бажання не зупинятися на досягнутому, постійно самовдосконалюватися, навчитися чогось нового.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: