- PRO
Євген
Бізнес-аналітик
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 39 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10782851/
Досвід роботи
Бізнес-аналітик
з 08.2024 по 02.2025
(6 місяців)
Be happy company, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
1. Реалізація проекту: ”Визначення, актуалізація та регламентація бізнес - процесів” - регламентація та оптимізація БП копманії
2. Формування стандартів документообігу компанії
3. Створення навчальної документації для співробітників.
4. Автоматизація роботи відділів: написання бізнес вимог для впровадження CRM системи.
Менеджер по оптимизации бизнес-процессов
з 08.2023 по 05.2024
(9 місяців)
Техніка 3000, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Менеджер з оптимізації процесів, ТОВ «Техніка 3000» серпень 2023 – травень 2024
•Розробка системи автоматичної відправки персоніфікованої e-mail кореспонденції потенційним клієнтам; (VBA + PlugIn)
•Розробка сайту підприємства на базі скрипту WordPress;
•Створення інформаційної бази потенційних клієнтів (приватні та державні підприємства);
•Формування пакету документів для участі в тендерах;
•Ведення ділової переписки з клієнтами (англ. мова).
Бізнес-аналітик
з 11.2021 по 07.2023
(1 рік 8 місяців)
e-consulting, Київ (IT)
•Формування Технічного завдання (ТЗ) для розробників для впровадження розширених функцій / інтеграцій;
•Самостійна налаштування CRM (Microsoft Dynamics 365) для Замовника за допомогою вбудованих конструкторів;
•Документування реалізованого функціоналу;
•Перевірка коректності функціонування системи відповідно до реалізованих вимог, тестування;
•Робота з Logic Apps;
•Робота з MS SQL Server Management Studio.
IT менеджер підтримки південного регіону
з 11.2015 по 10.2016
(11 місяців)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Одеса (Фінанси, банки, страхування)
• Управління IT аутсорсинговою підтримкою для задоволення потреб
внутрішніх клієнтів банку;
• Контроль за виконанням договорів SLA;
• IT координатор проекту Банку переходу з ПК на тонкі клієнти (thin client)
відділень південного регіону;
• Інвентаризація та контроль стану IT обладнання;
• Оптимізація процесу надання послуг аутсорсинговими компаніями
Спеціаліст підтримки користувачів
з 01.2012 по 11.2015
(3 роки 10 місяців)
Райффайзен Банк, Херсон (Фінанси, банки, страхування)
Оптимізація роботи Core Bank System під потреби CBO.
• участь у оптимізації методології роботи IT відділу інформаційного центру банку
• Участь у процесі інвентаризації комп'ютерної техніки.
• Проведення тренінгів для користувачів Інформаційного центру з
використання банківського програмного забезпечення
• Віддалена підтримка співробітників банку.
Освіта
Херсонський національний технічний університет
Економіки, економіка підприємства, Херсон
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)
Знання і навички
- Здатність до навчання
- MS Excel
- SQL
- Написання ТЗ
- Confluence
- Jira
- Agile
- Sweet Home 3D
- Microsoft Dynamics CRM
- MS Office
- SCCM
- Ведення документації
- Ведення переговорів
- MS Outlook
- Написання user story
- Написання Use Case
- MS Visio
- Writing test cases
- Оптимізація бізнес-процесів
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — вище середнього
Схожі кандидати
-
Бізнес-аналітик
Київ, Дистанційно -
Консультант з бізнес-процесів
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Бізнес-аналітик
32000 грн, Київ -
Бізнес-аналітик
Київ, Львів , ще 2 міста -
Бізнес-аналітик
Київ -
Бізнес-аналітик, BI Developer
Київ