- Файл
Serhii
Керівник з маркетингу
- Розглядає посади:
- Керівник з маркетингу, Операционный директор, Продакт-менеджер, Marketing manager
- Вік:
- 59 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10916233/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
СЕРГІЙ РЯБКОВ
Професіонал з продажу та маркетингу на фармацевтичному ринку
вул. Героїв Дніпра, 16-А, кв.78, 04209, м. Київ, Україна,
тел.: [
e-mail: [
Цілі
Посада в маркетингу та продажах
Резюме Дата народження:
Експерт галузі з 19-річним досвідом роботи, чудовим розумінням фармринків України 27.06.1966
та СНД та підтвердженими досягненнями. «Out of box thinking» і «helicopter view» Громадянство: Україна
дозволяють мені досягати запланованих цілей практично за будь яких умов. Мої Статус: Одружений
лідерські якості підтверджені неодноразовим досвідом командоутворення з нуля.
Системний підхід з одного боку, гнучкість у прийнятті рішень, бажання брати на Ключові компетенції
себе відповідальність з іншого, дозволяють мені досягти успіху. •Аналіз ринків
Досвід роботи •Стратегічне планування
•Розвиток бізнесу
Директор ТОВ «Сучасна турбота» 1.05.2021 – по теперішній час • Бюджетування та управління
Телемедична компанія https://sturbota.com.ua/ проектами
•Стимулювання збуту
Керівник відділу міжнародних продажів та маркетингу • Управління брендом
• Керування ключовими клієнтами та
Avoseno Investments, LLC, Кіпр/Avoseno Pharm, LLC, Україна 22.04.2015 – 30.04
OL
2021
• Побудова та розвиток команди
На основі аналізу ринків країн СНД розробка стратегії і тактики виведення
продукції на ці ринки. Пошук партнерів - локальні дистриб'ютори та маркетингові Освіта:
організації. Пошук та налагодження довгострокової співпраці з місцевими OL та Київський університет
ключовими клієнтами. Організація процесів реєстрації ліків та міжнародної ринкових відносин
логістики. Маркетингова діяльність, розробка та контроль цінової політики. Публічне управління та
Розробка бюджету, його оптимізація та контроль, P&L менеджмент.
адміністрування
Досягнення
Національна академія
• Організував реєстрацію ліків у 7 країнах (Казахстан, Узбекистан, Азербайджан,
управління, Київ, економічний,
Грузія, Вірменія, Киргизстан, Таджикистан)
факультет спеціалізація –
• Розробив та надав стратегію виходу на ринок
Маркетинг,
• Підписав контракти з провідними дистриб'юторами в усіх цих країнах.
Диплом магістра 2004 - 2007
• Підписав договори з 8 маркетинговими компаніями
Український державний
У результаті продажі склали 1,5 млн доларів США
медичний університет, Київ
Дипломований лікар,
Директор з розвитку бізнесу Shiko, LLC, Україна 27.03.2014 - 20.04.2015
анестезіолог 1985 - 1993
(контракт 1 рік)
Імпорт та оптовий продаж дитячого одягу та взуття (Reima®, Фінляндія), Київський медичний коледж
виробництво одягу власної ТМ N°4, Київ, з відзнакою
Досягнення Медична сестра 1983 - 1985
• Провів успішні переговори з виробником у кризовий період та зекономив $220К
• Знайшов надійних партнерів і розпочав новий для компанії бізнес – роздрібні Додатки
продажі з валовим доходом $800К • Microsoft Word
• Провів реорганізацію складської логістики та зекономив $30К • Excel
• Провів оптимізацію бізнес-процесів – досяг зростання кількості клієнтів на 17% • PowerPoint
• Знайшов нового виробника (Gusti®, Канада) - досягнув продажів $200К • Access
• Оптимізував складські запаси - дохід $300К • Outlook
• WordPress
Керівник відділу стратегічного маркетингу ТОВ «Фармпланета», Україна Посвідчення водія категорії
23.07.12 - 26.03.2014 «В» з 1990 року
Визначення збутової та маркетингової стратегії компанії щодо ексклюзивних Мови
продуктів. Розробка стратегії розвитку ексклюзивного портфеля на основі Російська - рідна
детального аналізу ринків України та СНД, точок зору NOL, активності конкурентів, Українська – рідна
очікуваних прибутків і збитків тощо. Пошук нових продуктів, виробників, партнерів, Англійська - вище середнього
можливостей для бізнесу. Проведення переговорів, заключення контрактів,
реєстрація ліків, вирішення питань логістики. Визначення стратегії, тактики та
1
планів дії для виведення продуктів на ринок та зростання продажів (виведено більше 20
продуктів). SMART-постановка цілей для команди Field force, щоденне управління
продажами, маркетингом і діяльністю польових сил. Впровадження та контроль за
виконанням плану продажу та маркетингу. Розробка та контроль виділеного бюджету на
постійній основі в межах визначених лімітів. Створення нових бізнес-процесів і
вдосконалення існуючих БП і СОП. Підбір персоналу, навчання, мотивація та щоденне
управління.
Досягнення
• Сформував відділ маркетингу (6 керівників проектів)
• Створив довгострокову стратегію компанії щодо розвитку портфелю ексклюзивної
продукції
• Підписав 8 нових ексклюзивних контрактів
• Вивів на ринок більше 20 продуктів
• Досяг зростання продажів більше ніж на 30%.
• Розробив стратегії виходу на зовнішні ринки (для 4-х країн СНД)
• Розробив та затвердив два нових напрямки бізнесу (FMCG, ветеринарія)
Group Brand Manager Представництво Mega Lifesciences PTI Ltd, Таїланд 3.05.2009 -
22.07.12
Постійний моніторинг ринку, аналіз конкурентів. Прогнозування та бюджетування
продажів, управління прибутками та збитками. Створення та реалізація планів
просування OTC group (рекламні компанії, програми стимулювання продажів, трейд-
маркетингова діяльність). Проведення тренінгів щодо продуктів для відділу продажів і
дистриб’юторів. Наполеглива та злагоджена співпраця з Panels, OL. Планування,
проведення та контроль постмаркетингових клінічних досліджень. Організація та
проведення наукових симпозіумів у рамках великих національних медичних та наукових
конгресів та конференцій. Створення, підтримка та просування корпоративних та
продуктових WEB сайтів. Співпраця з ATL, BTL агентствами, медіапланування,
медіабаїнг.
Досягнення
• Вивів на ринок 2 нових продукти (Enat 400, iicare)
• Розробив та підтримував корпоративний WEB сайту (www.megawecare.com.ua)
• Розробив з нуля www.ginsomin.com.ua
• Розробив та реалізував програми просування через INet
• Досяг зростання продажів (Enat 400 + 57%, Ginsomin + 70%)
Group Brand Manager Представництво Sopharma AD, Болгарія 18.08.2008 -31.04.2009
Sales and Marketing Novopharm , Ltd, Ukraine, Marketing Manager 24.10.2007- 17.08.08
Sales and Marketing Manager Ukrservice 92, Ltd, Ukraine 2.05.06 - 23.10.2007
Marketing Manager Representative office Terapia S.A., Romania 26.01.2004 - 1.05.06
Brand Manager OLFA, LTD, Ukraine 22.05.2003 - 25.01.2004
Medical Representative, Ferrosan International A/C, Denmark 01.2003 - 21.05.03
Тренінги
• International Marketing Business Academy – Digital Marketing
•«Академія маркетингу», Київ - Інтернет-маркетинг
• Mega Lifesciences, Київ - Пошук сильних сторін
• Robert Spector Consulting (США), Бангкок - обслуговування клієнтів
• Навчальний центр «Технології торгівлі», Київ Планування та
управління продажами та маркетингом
• Московський центр оцінки та розвитку персоналу «Мистецтво
ділового життя», Москва - Переговори з конфліктним співрозмовником
• Авторизований семінар Філоненко, Київ - Дискусійна модель
2
Схожі кандидати
-
Директор з продажу, маркетингу, комерційний, національний менеджер
Київ, Дніпро, Запоріжжя -
CEO, COO, CMO, Head of project
Київ -
Маркетинговий директор
Київ -
Керівник відділу, менеджер
40000 грн, Київ -
Креативний директор, керівник відділу маркетингу та реклами
Київ, Дніпро , ще 3 міста -
Директор по маркетингу
150000 грн, Київ, Інші країни, Дистанційно