• Файл

Ірина

Головний бухгалтер

Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
1.Загальні дані
Прізвище,ім”я,по-батькові Заставна Ірина Богданівна
Адреса м.Львів,вул..Тролейбусна, д.2,кв.132
Контактний телефон моб.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Е-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

2.Рівень освіти
Коли, де і за якою спеціальністю Ви навчались або навчаєтесь
1984-1987р. Львівський технікум радіоелектроніки за спеціальністю “Обробка металу різанням”
( червоний диплом), технік-технолог
1987-1993р.Львівський політехнічний інститут за спеціальністю “ Технологія машинобудування”, інженер-механік
1999р. Диплом державного взірця –бухгалтер(вечірні піврічні курси від відділу статистики)
3.Професійна діяльність
( починаючи з останнього місця роботи)

З березня 2022 року ведення бухгалтерського обліку на великому державному підприємстві(небюджет). Облік ПДВ, банк, каса,основні засоби,МШП,закриття податкового періоду, подача всієї фінансової та податкової звітності, сплата податків.
З червня 2020 року веду повний бухгалтерський та кадровий облік в торговій мережі (починали з 8 магазинів, зараз вже 25) Реєстрація Фоп, відриття рахунків, повне ведення розрахунків з постачальниками, нарахування та виплата заробітної плати, подача звітності, вирішення всіх питань з контролюючими органами, реєстрація та налаштування ПРРО. Ведення ТзОв на спрощеній та загальній системі оподаткування. Експортні та імпортні операції. Сплата податків.З 01 серпня 2024 року передала цю фірму іншому бухгалтеру.
З черня 2017 року-ведення управлінського обліку в ресторанному бізнесі ,знання всіх стандартів кухні і залу, впевнений користувач ПК, досконале знання спеціалізованих програм ( стархауз і р-кіпер), активна життєва позиція , стресостійкість,системність та організованість, контроль стандартів компаніі, ефективне планування закупок, ціноутворення, АВС- аналіз, фінансове планування , контроль дотримання бюджету. Успішні переговори з постачальниками, заключення договорів.Розуміння процесу роботи кухні, технологічних процесів, розробка калькуляційних та технологічних карт, автоматизація процесів, аналітика правильності списання продуктів,повний аналіз інвентаризацій, пошук помилок та шляхів іхвиправлення.
З 2015 року проведення аудиту власного бізнесу, надання консультацій по бухгалтерському обліку.
З 2012 року по 2015 рік ведення фінансового, адміністративного, технічного, бухгалтерського контролю за власним бізнесом (дилерська мережа система електронних платежів мобільних та інших операторів),ведення телефонних та особистих переговорів по умовах співпраці, договорах та продажах, пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази.Ведення бухгалтерії СПД на 2 та 3 формі господарювання.
2009 рік -2012рік заступник директора ТзОВ «ВаРос» ( гуртова торгівля комп»ютерними комплектуючими,комп»ютерами,програмним забезпеченням,мобільними телефонами та аксесуарами, електронним поповненням мобільних операторів та інших послуг,припейд).Організація з нуля напрямку електронних поповнень(заключення договорів,пошук клієнтів, переговори по поставці та продажу), паралельне ведення бухгалтерського та управлінського обліку на підприємстві, переговори з контролюючими органами різного рівня.
2005-2008 рік- Фінансовий директор-в. о. директора філіалу ТзОВ "Інтерком-Львів"(гуртова торгівля мобільними телефонами,аксесуарами і припейдом. Організація підприємства з нуля, контроль фінансової діяльності підприємства у Західному регіоні, ведення кадрової документації, фінансової звітності,мінімізація податків, договірна політика підприємства, ведення переговорів
з клієнтами, контроль кредитної політики компанії у Західному регіоні, розрахунки з клієнтами, переговори з контролюючими органами різного типу, ведення бухгалтерського обліку ,контроль обліку матеріально-технічних залишків,складського обліку,управлінський облік, участь у розробці та впровадженні в життя бізнес-процесів по логістиці і складу.
Бюджетування підприємства та контроль за виконанням бюджету.Головний бухгалтер підприємства.
1999-2005 рік -заступник головного бухгалтера ТзОВ "ІнтерПЕТ"(виробництво ПЕТ- тари).Здача звітності, робота з контролюючими органами, виробничі звіти, первинна документація, звірка з клієнтами, звіти по виробництву основних засобів, списання
пального, складський облік, списання матеріалів.

4.Рівень мовної підготовки і володіння комп”ютером
( необхідне відмітити)

початковий
середній
досконалий

Бухг. Програми
Знаю на рівні користувача
Знаю професійно
Англійська
так

Володіння ПК
1-С бухгалтерія,КУП, медок, фредо
Фінексперт
так

Польська

так

5.Інші дані
Наявність прав водія (категорія)
В
Наявність власного автомобіля ( так чи ні)
ні
Наявність закордонного паспорту ( так чи ні)
так

Достовірність наведених даних підтверджую.
Ця інформація може бути використана кадровою агенцією для мого працевлаштування.
“__”__________ 2024 року Заставна І.Б._______

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: