• Файл

Оксана

Начальник відділу кадрів

Вік:
55 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Львів, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ГУРІНА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА

Особиста інформація:
Дата народження: 12 вересня 1969 року
Сімейний стан: заміжня
Контактна інформація: тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Vb, Wts, Telegram)
е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: отримати посаду керівника відділу управління персоналом (відділу кадрів)

Компетенції:
• аналіз кільця управління;
• знання алгоритму пошуку і підбору персоналу, ресурсів з пошуку персоналу різного рівня;
• навички роботи з різними джерелами інформації, навички роботи з великими об’ємами інформації;
• навички складання заявки на пошук, формування вакансії, складання профілю посади, проведення співбесіди та аналізу кандидата;
• знання видів корпоративних культур компанії, корпоративного кодексу, корпоративної айдентики; навички роботи з цінностями компанії;
• знання і навички щодо адаптації персоналу;
• навички проведення оцінки працівника, його аналізу і складання індивідуального плану розвитку;
• знання принципів атестації;
• навички розробки та формування навчальних програм; проведення навчальних семінарів, презентацій;
• навички написання регламентуючих документів, посадових інструкцій, побудови організаційних схем;
• знання механізмів мотивації персоналу (матеріальної і нематеріальної);
• знання і навички в кадровому адмініструванні (нормативна база, ведення штатного розкладу, прийом / звільнення / переведення працівника, заповнення трудових книжок, ведення особових справ працівників, облік робочого часу, облік відпусток, оформлення відряджень);
• знання та навички в складанні звітності щодо персоналу підприємства;
• навички ефективних комунікацій;
• знання і навички ведення документообігу.

Досвід роботи:

листопад 2023р.­ – теперішній час
Харківська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України»(галузь діяльності – послуги для населення та бізнесу, штат – більше 2000 осіб)
Посада: начальник відділу кадрового адміністрування (в підпорядкуванні 15 працівників)
Основні обов’язки:
• ведення повного циклу кадрового адміністрування;
• складання наказу щодо затвердження норм робочого часу на рік;
• складання графіків роботи працівників на рік;
• облік робочого часу працівників (формування табелю обліку робочого часу);
• формування графіка відпусток працівників, контроль його виконання;
• документальне оформлення відрядження працівників;
• робота з листками тимчасової непрацездотнсті;
• звітність по персоналу відповідно до стандартів компанії, звітність з кадрів в державні органи;
• своєчасне реагування на зміни в законодавстві України щодо трудових відносин, норм робочого часу, відпусток працівників тощо;
• пошук і підбір персоналу різного рівня, виходячи з вимог внутрішніх замовників (вибір джерел та методів пошуку та підбору для персоналу різного рівня; робота з ціннісними пропозиціями компанії; скринінг резюме; первинна співбесіда з кандидатом та підготовка до співбесіди з керівником; аналіз ефективності джерел та методів пошуку та підбору);
• підготовка пакету документів кандидата на працевлаштування для перевірки службою кадрової безпеки;
• взаємодія з Центром зайнятості (підбір кадрів, просування бренда роботодавця тощо);
• документообіг по роботі відділу.

квітень 2023р.­ – липень 2023р.
АТ «ХАРКІВГАЗ», Харківська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України»(галузь діяльності – послуги для населення та бізнесу, штат – більше 2000 осіб)
Посада: менеджер з персоналу
Основні обов’язки:
• пошук і підбір персоналу різного рівня, виходячи з вимог внутрішніх замовників (вибір джерел та методів пошуку та підбору для персоналу різного рівня; робота з ціннісними пропозиціями компанії; скринінг резюме; первинна співбесіда з кандидатом та підготовка до співбесіди з керівником; аналіз ефективності джерел та методів пошуку та підбору);
• підготовка пакету документів кандидата на працевлаштування для перевірки службою кадрової безпеки;
• підготовка прєктів наказів про прийняття працівника на роботу;
• формування особової справи, оформлення картки П-2;
• взаємодія з Центром зайнятості (підбір кадрів, просування бренда роботодавця тощо);
• взаємодія з вищими навчальними закладами;
• документообіг по роботі відділу.

грудень 2018р.­ – січень 2023р.
Науково-виробниче підприємство «ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД» (галузь діяльності – електротехніка та електроніка, штат – 120 осіб)
Посада: інспектор з кадрів (грудень 2018р.-червень 2019р.), провідний інспектор з кадрів (липень 2019р.-жовтень 2019р.), начальник відділу управління персоналом (листопад 2019р.-по теперішній час)
Основні обов’язки:
• коригування структури управління та штатного розпису відповідно до вимог внутрішніх замовників;
• участь в розробці та актуалізації регламентуючих документів, посадових інструкцій, організаційної структури підрозділів, підприємства;
• пошук і підбір персоналу різного рівня, виходячи з вимог внутрішніх замовників (вибір джерел та методів пошуку та підбору для персоналу різного рівня; робота з ціннісними пропозиціями компанії; скринінг резюме; первинна співбесіда з кандидатом та підготовка до співбесіди з керівником; аналіз ефективності джерел та методів пошуку та підбору);
• оцінювання персоналу згідно з внутрішніми стандартами компанії, аналіз результатів оцінювання;
• формування плану навчання персоналу, організація і контроль виконання плану;
• формування графіка відпусток працівників, контроль його виконання;
• ведення військового обліку (досвід бронювання військовозобов’язаних працівників);
• ведення повного циклу кадрового адміністрування;
• облік робочого часу працівників (формування табелю обліку робочого часу);
• документальне оформлення відрядження працівників;
• робота з листками тимчасової непрацездотнсті;
• звітність по персоналу відповідно до стандартів компанії, звітність з кадрів в державні органи;
• взаємодія з Центром зайнятості (підбір кадрів, просування бренда роботодавця тощо);
• взаємодія з вищими навчальними закладами;
• документообіг по роботі відділу.

вересень 2000 -
квітень 2018рр.

Національний фармацевтичний університет
Посада: методист вищої категорії навчального відділу, керівник сектору «Штат»
Основні обов’язки:
• керівник сектора (3 особи в підпорядкуванні);
• побудова процесів всередині сектора виходячи з аналізу потреб зовнішніх і внутрішніх цільових аудиторій;
• комунікації зі структурними підрозділами компанії з питань роботи сектору;
• участь в розробці положень, що регламентують роботу відділу, написання документованих процедур, написання посадових інструкцій;
• адміністрування модуля автоматизованої системи управління;
• виявлення потреби в навчанні персоналу; проведення навчальних семінарів;
• розрахунок, затвердження і коригування штатного розкладу підрозділів, виходячи з нормативів витрат робочого часу;
• контроль розподілу штатного розкладу між співробітниками підрозділів;
• розробка та контроль ведення внутрішніх облікових форм;
• документообіг по роботі сектора;
• участь в підготовці та проведенні профорієнтаційних заходів;
• участь в підготовці та проведенні командоутворюючих заходів.

Освіта:

вересень 2004-червень 2005рр.

вересень 1987-червень 1993рр.
Національний фармацевтичний університет
Факультет: медико-фармацевтичний
Спеціальність: педагогика і психологія вищої школи
Кваліфікація: магистр педагогіки

Харківський національний університет ім. В.М. Каразіна

Факультет: біологічний
Спеціальність: біологія
Кваліфікація: спеціаліст, біолог, викладач біології та хімії

Додаткова освіта:
вересень – листопад 2018р.
Курс HR-менеджерів, навчальний центр «Планета знаний»

Додаткова інформація:

Комп’ютерні навички: впевнений користувач ПК, Microsoft Office, Outlook,
1-С: ЗУП 8.3, 1-С: УПП 8.3

Особисті якості:
• націлена на результат;
• вимоглива до деталей;
• пунктуальна в роботі з документами;
• вмію встановлювати контакт з людьми, слухати, вести бесіду;
• маю навички вирішення конфліктів;
• стресостійка;
• вмію відстоювати свою точку зору;
• вмію працювати в команді, зважати на думку інших; прагну допомагати іншим для досягнення загального результату;
• легко і з задоволенням вчуся.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: