- Файл
Kateryna
Customer support representative, sales manager
- Вік:
- 24 роки
- Місто проживання:
- Харків
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10976202/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
[
Education __________
Bachelor of Applied Linguistics National Aerospace University "Kharkiv Aviation Kharkiv, Ukraine
Institute"
Skills __________
• Hands-on experience with support platforms: Kayako, Sprout Social, Ubersmith, Toolkit
• Proficient in handling support via live chat, email, tickets, and social media
• Confident working with CRM and internal knowledge base tools such as Confluence and documentation in
Google Docs
• Experience in handling policy enforcement, abuse reports, and compliance investigations
• Familiarity with DMCA takedown processes and intellectual property rights enforcement
• Proficient in managing escalations and conflict resolution in a legal context
• Strong attention to detail and analytical skills for reviewing complex reports and evidence
• Multitasking and prioritizing investigations under tight deadlines
Experience __________
Customer Support Representative WhiteBit 09/2021 - 02/2022
• Assisted clients in completing KYC/AML verification, including document review, troubleshooting, and status
updates.
• Resolved a wide range of user inquiries related to deposits, withdrawals, transaction delays, trading issues, and
account access
• Provided multi-channel support via live chat, ticketing system, and Telegram (public and private support
channels).
• Educated users on platform features, including spot and margin trading, staking, security tools, and 2FA setup.
• Monitored platform updates and announcements to ensure up-to-date communication with users.
Customer Support Representative Namecheap 07/2022 - Current
• Investigated and processed abuse reports related to phishing, spam, malware, copyright infringement, and other
violations of Namecheap’s Acceptable Use Policy.
• Handled DMCA takedown requests, cease and desist notices, and trademark complaints in compliance with U.S.
and international law.
• Used tools like Kayako, Confluence, Sprout Social, Flock and Google Docs for case tracking, documentation, and
internal communication.
• Reviewed domains and hosting accounts for suspicious or illegal activity by accessing server file structures,
inspecting website content, and analyzing DNS records.
• Provided support to law enforcement and legal entities by preparing documentation and evidence when
requested.
Languages __________
E
• English - Upper-Intermediate(B2);
• Ukrainian - Native proficiency;
• Russian - Native proficiency;
Схожі кандидати
-
Менеджер по продажам строительных услуг (строительство домов), представитель
Дистанційно, Вінниця , ще 8 міст -
Менеджер з підтримки клієнтів
Дистанційно -
Business Development Manager (Sales), Customer Support Representative
Дистанційно -
Менеджер з продажу
Дистанційно -
Sales manager
Дистанційно -
Support manager
25000 грн, Дистанційно