• Файл

Людмила

Логіст, бухгалтер, адміністратор

Розглядає посади:
Логіст, бухгалтер, адміністратор, Регіональний менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, Бухгалтер з первинної документації, Менеджер з продажу, Фінансовий контролер
Вік:
45 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Рябчун Людмила Романівна

ОСОБИСТІ ДАНІ

Дата народження 24.06.1980

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інвалідність ІІІ робоча група

ОСВІТА

Свідоцтво «Бухгалтерський облік та 1С: Бухгалтерія 8.2 для України», 2013
Бухгалтерська компанія баланс

Диплом спеціаліста про перепідготовку
Спеціальність «Облік і аудит»
2002 -2003 Черкаський державний технологічний університет

Диплом спеціаліста
Спеціальність «Екологія та охорона навколишнього середовища»
1997 -2002 Кременчуцький державний політехнічний університет

ОСОБИСТІ НАВИЧКИ
• Цілеспрямованість
• Увага до деталей
• Відповідальність
• Пунктуальність

ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ
Microsoft office
Ме.DOC
1C: Бухгалтерія

ХОБІ
Сертифікат «Професія – флорист», 2013

ПРО СЕБЕ
Маю досвід роботи з великим об’ємом первинної документації, організації складу та логістичних міжнародних перевезеннях. Володію навиками переговорів з клієнтами. Маю вміння практично організовувати виконавчу, розпорядчу та виробничу діяльність. Готова навчатися новому та удосконалювати свої професійні навички.

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

З 28.12.2019 по теперішній час
Бухгалтер - логіст Ltd « Alumil» (напрямок компанії: розробка та виробництво алюмінієвих конструкцій, В2В):
• виставлення рахунків на оплату, оформлення видаткових накладних;
• опрацювання вантажно - митних декларацій;
• планування графіків відвантажень;
• контроль залишків матеріалів на складі, розрахунок потреб складу;
• контроль браку сировини та рекламаційних робіт.

З 12.09.2013 по 01.05.2017 Адміністратор Фітнес-центру «Тонус»:
• зустріч та консультація клієнтів, складання графіка роботи співробітників, розрахунок та видача заробітної плати, складання внутрішніх звітів.

З 25.06.2012 по 20.06.2013 Бухгалтер ТОВ «Віконіка» (напрямок компанії: оптовий продаж овочів та фруктів):
• оформлення прибутково - витратних накладних, актів виконаних робіт;
• складання актів звірки з контрагентами;
• оформлення довіреностей;
• формування банківських виписок;
• складання та реєстрація податкових накладних.

З 01.09.2011 по 09.06.2012 Адміністратор ТОВ «Спорт Лайф»:
• реєстрація та консультація клієнтів, робота з касою (ведення журналу касових операцій), прийом платежів; складання графіка роботи співробітників.

З 01.07.2010 по 01.09.2011 Адміністратор відділу внутрішньої логістики
ТОВ «Фоззі - Фуд» (склад готової продукції):
• прийом замовлень покупців та їх розподіл;
• контроль товарів на складі (місця зберігання, переміщення);
• підготовка та супровід відвантажень товару по Україні;
• підготовка внутрішніх господарських звітів.

З 01.08.2009 по 01.03.2010 Адміністратор салону краси «Дісар»

З 28.12.2007 по 04.07.2009 Менеджер зуботехнічної лабораторії стоматологічної клініки «Аванто плюс»:
• оформлення замовлень, укладання договорів з замовниками;
• нарахування заробітної плати;
• складання внутрішніх фінансових звітів;
• контроль використання та облік залишків матеріалів, та їх замовлення;
• робота з постійними клієнтами та пошук нових;
• організація виставок, моніторинг ринку та аналіз діяльності конкурентів.

З 03.01.2006 по 15.09.2006 Секретар фінансового департаменту торгово - фармацевтичної компанія ТОВ «ВВС ЛТД»:
• виписка доручень, ведення журналу реєстрації доручень, ведення документообігу, оформлення та узгодження договорів.

З 24.03.2004 по 28.10.2005 Головний економіст відділу освіти Золотоніської районної державної адміністрації:
• розробка планових показників бюджету та позабюджетних коштів;
• контроль використання коштів;
• прийом документів, формування особових справ;
• нарахування компенсаційних виплат;
• складання та здавання бухгалтерської звітності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: