• PRO

Костянтин Ветеран

Менеджер по роботі з клієнтами, спеціаліст з обслуговування клієнтів

Розглядає посади:
Менеджер по роботі з клієнтами, спеціаліст з обслуговування клієнтів, Спеціаліст клієнтської підтримки, менеджер з продажу
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець відділу закупівель

з 07.2025 по нині (1 місяць)
Укренерго, НЕК, Київ (Енергетика)

Обов'язки:
•Координація закупівель Департаменту закупівель робіт та послуг Дирекції управління ланцюгами поставок.
•Розробка тендерної документації для проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro, SmartTender.
•Проведення актуалізації закупівлі в СЕД Аскод згідно бізнес процесу.
•Погодження заявок на закупівлю з структурними підрозділами.

Головний фахівець департаменту господарського забезпечення

з 12.2024 по 05.2025 (5 місяців)
UGB еко банк країни (Укргазбанк, АБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
•Формування річного плану закупівлі для потреб дирекцій Банку.
•Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
•Моніторинг ринкової вартості закупівлі.
•Обґрунтування доцільності закупівлі та підготовка документації для погодження на бізнес-комітеті Банку.
•Розробка технічних вимог до предмета закупівлі, підготовка договору та специфікацій.
•Підготовка тендерної документації та проведення закупівель на тендерних майданчиках Prozorro, Zakupivli.
•Аналіз тендерних пропозицій учасників тендеру.
•Аналітика по закупівлям структурних підрозділів Банку.
•Пошук та вибір постачальників.
•Аналіз результатів тендерів та підготовка звітів.
•Проведення переговорів із постачальниками.
•Супровід та адміністрування укладених договорів.
•Організація виконання замовлень структурних підрозділів департаменту Банку з забезпечення матеріально-технічними засобами.
•Робота в системі електронного документообігу та Help Desk.
•Координація процесу співпраці з суб'єктом оціночної діяльності.
•Перевірка звітів про оцінку, підготовлених суб'єктами оціночної діяльності.
•Ведення обліку матеріалів.
•Проведення інвентаризацій.

Досягнення:
• Розробка регламенту продажу майна банку згідно Положення АБ «УКРГАЗБАНК».
• Розробка інструкцій щодо організації внутрішнього процесу продажу майна банку, що не використовується та не підпадає під регуляцію нормативно-правовими актами НБУ.
• Затвердження (з обґрунтуванням та презентацією доцільності) проведення закупівлі на бізнес-комітеті Банку.
• Розробка технічних вимог та специфікацій для проведення закупівель меблів, спеціального паперу, пакувальних матеріалів для кас.
• Створення звітів на основі аналізу оцінки майна, підготовлених суб'єктами оціночної діяльності.
• Координація процесу переміщення майна між структурними підрозділами Банку.

Головний сержант взводу

з 03.2022 по 07.2023 (1 рік 4 місяці)
ЗСУ, Київ (Сили оборони)

Обовʼязки та досягнення:
•Робота з особовим складом взводу ( 30 військовослужбовців).
•Виконання оперативних завдань.
•Пошук та підбір персоналу.
•Оформлення документів з прийняття, переведення та переміщення.
•Ведення особистих справ та досвід діловодства.
•Створення наказів та інших нормативних документів з кадрових питань.
•Досвід роботи в службі персоналу штабу.

Менеджер з обслуговування клієнтів, Спеціаліст з продажу

з 06.2015 по 03.2022 (6 років 9 місяців)
Приватний підприємець, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обовʼязки та досягнення:
•Обслуговування клієнтів онлайн, у тому числі на
маркетплейсах ROZETKA та Prom.ua.
•Робота із запитами та рекламаціями клієнтів.
•Використання інструментів аналітики та моніторингу ринку.
•Дистанційні продажі клієнтам B2C.
•Продаж товарів В2В.
•Досвід переговорів.
•Налагодження бізнес-процесів з постачання та продажу онлайн.
•Координація закупівель товару кількох категорій.
•Пошук постачальників та виробників в Китаї.
•Організація виробництва товару під власним брендом OEM.
•Організація гуртових поставок товарів з Китаю.
•Робота з закордонними та українськими постачальниками.
•Співпраця з транспортними компаніями, робота з карго.
•Збільшення обороту торгівлі за фінансовий рік.
•Розширення номенклатури товар.

Заступник комерційного директора

з 02.2004 по 06.2015 (11 років 4 місяці)
ТОВ "Мастер", Херсон (Будівельна промисловість, деревообробка)

Обовʼязки та досягнення:
•Організація участі в публічних закупівлях.
•Координація підготовки тендерних пропозицій.
•Забезпечення участі в тендерах, аукціонах на майданчику Prozorro.
•Організація закупівель матеріалів у постачальників.
•Налагодження процесу пошуку нових клієнтів.
•Проведення переговорів з клієнтами, контрагентами та заключення контрактів.
•Керування адміністративно-господарською роботою.

Заступник керівника з розвитку

з 01.2001 по 02.2004 (3 роки 1 місяць)
ТОВ "Катран", Херсон (Будівельна промисловість, деревообробка)

Обовʼязки та досягнення:
•Організація матеріального забезпечення меблевого виробництва матеріалами.
•Координація замовлення та закупівлі обладнання.
•Контроль та забезпечення обліку матеріальних цінностей.
•Координація діяльності технічного відділу, складу.
•Налагодження співпраці з замовниками (державні установи, корпоративні клієнти).
•Забезпечення участі у спеціалізованих виставках.
•Розвиток та просування бренду компанії.

Інженер конструктор-технолог

з 11.1997 по 02.1999 (1 рік 3 місяці)
багатогалузевий концерн "Содружество", Херсон (Енергетика)

•Розробка та супровід виконання проектів.
•Конструювання нових моделей меблів.
•Дизайн проектів.
•Впровадження технологічних процесів.
•Розрахунок матеріалів для виробництва.
•Контроль здачі проекту клієнту.

Освіта

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

«Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», Київ
Вища, з 2003 по 2005 (2 роки)

Херсонський індустріальний інститут

"Технологія машинобудування", Херсон
Вища, з 1988 по 1993 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

«Основи кар'єри в галузі адміністративної допомоги від Microsoft та LinkedIn»

2023
Сертифікат

Основи технічної підтримки

2023
Сертифікат

"Операційні системи: як стати досвідченим користувачем" від Google

2024
Сертифікат

Інструменти генеративного ШІ, мистецтво запитів. Google AI Essentials

2025
Сертифікат

Менеджер з продажів. Prometheus

2025
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Office
  • Ведення документації
  • MS PowerPoint
  • Адміністрування офісу
  • Генеративний ШІ
  • Аналіз продажу
  • Аналіз ринку постачальників
  • Ведення переговорів
  • MS Excel
  • Укладання угод
  • Аналіз даних
  • Аналітичне мислення
  • Підбір персоналу
  • Пошук постачальників
  • Створення презентацій
  • Підготовка тендерної документації
  • Контроль документообігу
  • Держзакупівлі.Онлайн
  • Участь у публічних закупівлях
  • Ведення договірної роботи
  • Діловодство
  • Оцінка персоналу
  • Складання управлінської звітності
  • Матеріально-технічне забезпечення
  • Забезпечення життєдіяльності офісу
  • Керування ланцюгом постачання
  • Банківська справа
  • Організація логістики
  • Уміння аналізувати
  • Комунікабельність
  • Закупівля виробничого обладнання
  • Проведення закупівель на Zakupki.Prom.ua
  • Prozorro
  • Інвентаризація
  • Управління виробництвом
  • Онлайн-маркетинг
  • Контроль оформлення документів
  • Супровід угод
  • Конкурентний аналіз
  • Аналіз ринку

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

•Досвід надання клієнтської підтримки.
•Навички ведення переговорів з постачальниками та клієнтами.
•Робота із запитами та рекламаціями клієнтів.
•Залучення нових клієнтів.
•Продаж товару онлайн на маркетплейсах Rozetkа, Prom.
•Організація та розвиток інтернет-магазину.
•Спеціаліст дистанційних продажів.
•Надання консультацій клієнтам та їх супровід.
•Ведення ділового листування та спілкування.
•Комунікація в чатах та месенджерах.
•Розвинені навички спілкування з клієнтами як офлайн, так і онлайн.
•18 років роботи в меблевій сфері - від організації, забезпечення виробництва до продажу готового продукта.
•Вільне володіння грамотною українською мовою.
•Використання в роботі інтернет-ресурсів, які пов’язані із закупівлями (PROZORRO, DOZORRO, CLARITY-PROJECT, BI.PROZORRO).
•Застосування AI (Chat GPT, Gemini) для генерації документів та автоматизації завдань.
•Впевненний користувач ПК, MS Office: Word, Excel, PowerPoint.
•Досвід роботи в системі документообігу Докс та в Service Desk.
•Навички ділового спілкування, листування та складання документів.
•Знання ділового та корпоративного етикету, норм ділового спілкування.
•Організаторські здібності та комунікативні навички.
•Досвід служби в ЗСУ.
•Маю водійське посвідчення. Категорія В.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: