Тетяна

Адміністратор, менеджер, помічник керівника, керуючий, секретар, 35 000 грн

Розглядає посади:
Адміністратор, менеджер, помічник керівника, керуючий, секретар, Менеджер з залучення талантів, Фахівець з обліку, Менеджер з фандрайзингу, Консультант 1C, Діловод, Фахівець з аналітики, Фахівець з закупівель, Координатор, Менеджер з продажу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
26 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор відділу власного сервіса

з 01.2025 по 08.2025 (7 місяців)
Vaillant Group Ukraine, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Підготовка та проведення оплат партнерам, контроль своєчасності розрахунків.

Робота з договорами: підготовка, перевірка, внесення змін, архівація.

Використання корпоративного порталу для обробки внутрішніх запитів та управління процесами.

Робота в CRM-системі: ведення бази клієнтів, фіксація звернень, контроль етапів виконання заявок.

Спілкування з клієнтами: прийом та обробка звернень, вирішення спірних ситуацій, підтримка високого рівня сервісу.

Фахівець з підтримки бізнесу

з 10.2024 по 01.2025 (3 місяці)
Агросем, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення первинної бухгалтерської документації

Робота з електронним документообігом (M.E.Doc, Вчасно)

Робота в 1С:Підприємство

Співпраця з бухгалтерією, постачальниками

Контроль архівації та відповідності документів

Адміністратор

з 03.2022 по 10.2024 (2 роки 7 місяців)
Garrison, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Управління графіками, записами клієнтів

Контроль касових операцій та звітності

Комунікація з клієнтами та персоналом

Формування закупівель, контроль витрат

Впровадження маркетингових заходів

Рієлтор з нерухомості

з 04.2021 по 01.2022 (9 місяців)
Realty Group, Кривий Ріг (Нерухомість)

Адміністратор ресторану

з 05.2020 по 09.2020 (4 місяці)
VOG CAFE, Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

Знання і навички

  • Проведення касових операцій
  • Ведення клієнтської бази
  • Робота з клієнтами
  • Виявлення потреб клієнта
  • Ведення CRM
  • Холодний продаж
  • Ефективна комунікація
  • Активний продаж
  • Презентація обʼєктів нерухомості
  • Консультування клієнтів
  • Пошук і підбір об'єктів нерухомості
  • Аналіз інформації об'єкту
  • Збір документів по об'єкту
  • Управління персоналом
  • Розробка маркетингових заходів
  • Адміністративна робота
  • Ведення розрахунків і касова дисципліна
  • Управління записами та графіками
  • Робота з клієнтською базою
  • Ведення документації
  • Робота з запереченнями
  • Користувач 1С

Додаткова інформація

Маю значний досвід безпосередньої роботи з клієнтами, що сформував у мене високий рівень комунікативних навичок та вміння ефективно доносити і аргументувати пропозиції щодо продукту. Легко встановлюю контакт з людьми різного рівня та темпераменту, вмію слухати, швидко орієнтуватися у ситуації та знаходити оптимальні рішення, зберігаючи професійний підхід і доброзичливу атмосферу.

Шукаю стабільну та довгострокову роботу, де зможу реалізувати свій потенціал як професійно, так і фінансово, з перспективою кар’єрного зростання. Для мене важливі комфортні умови праці, позитивний колектив, прозорість у нарахуванні заробітної плати та чесні взаємовідносини в команді.

Відзначаюся пунктуальністю, високою мотивацією, відповідальністю та орієнтацією на результат. Готова до нових викликів та швидкого освоєння нових завдань.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: