• Файл

Валерій

Начальник охорони

Розглядає посади:
Начальник охорони, Інспектор служби безпеки, Охоронник, Завгосп
Вік:
60 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Супровідний лист
Добридень! Мене звуть Валерій, мені 60 років, але, не поспішайте відкладати в сторону, або ж закривати мій лист. В вакансії вашої Компанії, зазначено про те, що вам, потрібен досвідчений, відповідальний і рішучий співробітник, який не боїться відповідальності, готовий розвиватися. І я такий. За 40 років своєї професійної діяльності я пройшов шлях від простого військовослужбовця (офіцера, командира взводу десантно-штурмових військ та морської піхоти) до керівника регіональної філії охоронного підприємства.
З самого випуску з військового училища, мені доводилося керувати як невеликими підрозділами з 25-30 чоловік, так і підрозділами з достатньою кількістю військовослужбовців. І не тільки в Армії, але в подальшому у цивільному житті. У своїй службі, а пізніше і в роботі, я завжди використовую найсучасніші методи управління, прислухаюся до думки підлеглих, намагаюся знаходити баланс між потребами керівництва і підлеглих. З попереднього місця роботи (директора філії охоронної компанії) мені довелося піти, оскільки компанія була ліквідована її засновниками.
Кажуть, після 40-45 років, роботу знайти неможливо. А я вважаю, що не знаходить нічого той, хто не шукає, і кому нема чого від себе, запропонувати ринку праці. У мене ж, є достатній і безцінний досвід, отриманий мною як у військовій, так і в цивільній сфері діяльності, впевненість і можливості. Але, найголовніше, що я, хочу, можу і знаю, як вирішити завдання, описані і поставлені вами перед даною вакансією.
Від себе гарантую, повну віддачу в роботі і зацікавленість в успішній роботі.
Спасибі за те, що приділили увагу до мого листа! Я, завжди на зв'язку і готовий до співпраці.

РЕЗЮМЕ

Ткаченко Валерій Вікторович
Посада: ОХОРОННИК (до офісу заритого типу)
Повна зайнятість, неповна зайнятість,
вік: повних 60 років?
Права кат. «В», «С»
Місто:
Львів
__________
Контактна інформація
Місто проживання: Україна, м. Львів, перехрестя вул. Стрийська-Наукова;
Сімейне положення: Одружений
Контактний телефон: осн. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (KS); [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Vodafone);
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Досвід роботи

Начальник особистої безпеки та особистий водій представника єврейського агентства Галичини ЕАГ «Сохнут», західного регіону України
2000-2005 рік;
У 2005 році, після прикрих подій у Києві по відношенню до головного офісу агентства «Сохнут», керівництвом центрального агентства було прийняте рішення про перехід всіх філій під державну службу охорони від МВС України;

ЛФ Приватної охоронної компанії “Кіготь”
Посада: Директор філії
Створення Львівської філії Приватної охоронної компанії з «0» Львів + західний регіон (штат понад 300 співробітників)
Основні функціональні обов'язки на займаній посаді:
• Організація комплексної роботи щодо забезпечення безпеки компаній що перебувають під охороною;
• Аналіз, оцінка та прогнозування ризиків, що виникають в процесі діяльності компанії за окремими напрямами;
• Проведення заходів, спрямованих на збереження відомостей, що становлять комерційну таємницю, що містять конфіденційну інформацію;
• Участь в проектах з інформаційної безпеки, а саме: планування робіт, технічної контроль виконання робіт, технічний контроль робіт підрядника, коригування та перевірка технічної документації;
• Перевірка на лояльність персоналу (включаючи здобувачів на вакансії);
• Взаємодія з правоохоронними та контролюючими органами;
• Організація пропускного режиму, всередині об'єктового режиму;
• Проведення службових розслідувань за фактами порушень і пригод;
• Розробка та впровадження регламентуючих документів;
• Підготовка звітної документації;
• Контроль за роботою персоналу охорони;
• Вирішення конфліктних ситуацій різного характеру;
• Організація і проведення службових розслідувань як очно, так і віддалено;
• Забезпечення кадрової безпеки;
• Організація і проведення робіт, спрямованих на запобігання і скорочення втрат товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ);
• Проведення внутрішніх службових розслідувань;
• Організація та контроль роботи співробітників, здійснення заходів з перевірки та оцінки їх лояльності;
• Робота з інформаційними базами даних;
• Організація та забезпечення дотримання контрольно-пропускного та внутрішнього режиму, аналіз доступу співробітників і їх переміщення по об'єктах;
• Організація взаємодії та роботи з правоохоронними органами;
• Організація проведення навчання та тренінгів з персоналом з питань безпеки, збереження ТМЦ і грошових коштів;
• Здійснення перевірок контрагентів.
• Участь в розробці системи забезпечення безпеки компаній що перебувають під охороною;
• Формування бюджету в частині питань, що відносяться до компетенції керівника філії.
• Забезпечення охорони об'єкту і матеріальних цінностей підприємства;
• Організація, контроль і управління роботою охоронників підприємства у співвідношенні до потреб компанії;
• Аналіз роботи філіалу і внесення пропозицій по покращенні взаємодії безпеки і бізнесу;
• Оцінка рівня знань і дій співробітників охорони;
• Формування колективу і його мотивація
• Запобігання матеріальних втрат і порушення правопорядку на підприємстві;
• Проведення службових розслідувань і розбір надзвичайних ситуацій на підприємстві;
• Проведення співбесід (і у випадку необхідності — перевірок) з прийнятими співробітниками;
• Координація роботи охорони при виникненні зовнішніх ситуацій;
• Організація руху, стоянки і парковки транспортних засобів на території компанії і належний контроль за ними;
• Проведення навчання для співробітників охорони;
• Звітність керівнику компанії.

Період роботи:
Дата початку роботи: 04.03.2009р.
Дата звільнення : 23.12.2014р.
Причина звільнення:
У зв’язку із закриттям головного офісу підприємства і ліквідацією засновниками всіх його філій, продажом всіх напрацьованих охоронюваних об'єктів, іншим охоронним структурам на ринку охоронних послуг Західноукраїнського регіону, через еміграцію засновників на ПМЖ до Ізраїлю.

Служба у Збройних силах та ОВС:
•1981-1994рр. служба в ЗС;
•1981-1983рр. строкова служба у лавах морської піхоти Тихоокеанського Флоту СРСР;
•1984-1988рр. Навчання у Сумському Вищому Артилерійському Командному Училищі
ім. М.В. Фрунзе (факультет ВДВ та морської піхоти);
•1988-1994рр. Служба на офіцерських посадах у лавах ЗС у різних групах військ, а саме:
( ГРВН, КВО 95ОАМБр, старшій офіцер відділу бойового управління розвідувальне управління Штабу ПРИКВО);
•у 1994 році, звільнений за скороченням штату;
•У 1995-1998 рр. Служба в МВС. ст. Дільничний інспектор Франківського РВ ЛМУ УМВСУ у Львівській області;
•В грудні 1998 року, звільнений зі служби за власним бажанням;

ОСВІТА:
Навчальний заклад: Сумське вище артилерійське командне училище (СВАКДКУ)
Ступінь: інженер
Назва спеціальності: Інженер з ремонту та експлуатації ракетно-артилерійського озброєння,
бронетанкової та автомобільної техніки.
Період навчання: 1984-1988рр.:

Додаткова освіта:
Тренінг Радислава Гандапаса «Самоменеджмент і самомотивація». (2018 р. м. Львів);
Тренінг Інституту розвитку бізнесу та особистості «Бенчмаркінг. Конкурентний маркетинг» (2013 р. Санкт-Петербург);

Професійні та інші навички:
Відсутність судимості та притягнень до кримінальної відповідальності;
Вміння працювати з трудовим , господарським, адміністративним правом;
Навички роботи з комп'ютером
• Microsoft Office, SAP, 1C 8.5;
• Вільне володіння ПК (Windows, Word, Excel, Outlook, 1С, Power Point, Google.Docs ), всією офісною оргтехнікою;
• Впевнений користувач пакету MS Office;
• Розробка та ведення WEB-сайтів та Інтернет-магазинів;
• досвід ремонту та збирання ПК,
• знання комплектуючих ПК;
• вміння виявляти і усувати несправності;
• знання операційних систем Windows 98, Windows 7, Windows 10, та Windows XP;
• діагностика обладнання;
• ремонт та заміна комплектуючих;
• інсталяція і налаштування програмного забезпечення з нуля.
• Встановлення та налагодження ОС на ПК та іншого програмного забезпечення, з нуля;
• Маю досвід роботи в сфері активних продаж B2B, B2C, а також, роботи в CRM системах Бітрікс24, Creatio,Perfectum та ін.;
• Володію знаннями та впевнено користуюсь месенджерами: Facebook, Telegram, Viber, WhatsApp;
• Маю вищу інженерну-технічну освіту;
• Маю добри навики та знання ремонтних робіт, в тому числі, автомобільної техніки, автоелектрики.
• Готовий до роботи в позаурочний час
• Встановлення і введення в експлуатацію систем відео спостереження, охоронної та протипожежної систем сигналізації та сповіщення;
• Достатній фах у проведенні внутрішнього, зовнішнього, оперативного та стратегічного бенчмаркінгу, а також, проведення конкурентної розвідки в інтересах клієнта, з метою визначення подальшої стратегії розвитку його компанії і підвищення прибутку його підприємства;
• Вмію вмотивовано та переконливо відповідати на заперечення клієнта, що стосується слів "дорого!"
• Високі комунікативні навички та вміння будувати відносини з клієнтами;
• вміння самостійно виконувати слюсарно-ремонтні роботи;
• знання правил експлуатації внутрішніх мереж;
• Знання та навички в оперативно-розшукової діяльності в сфері безпеки;
• Наявність власного авто;
• Відсутність судимості та притягнень до кримінальної відповідальності;
• Вміння працювати з трудовим , господарським, адміністративним правом та кодексами;
• Особисті якості: Чесність, відповідальність, працьовитість, пунктуальність, вміння приймати вірні самостійні рішення у нештатних ситуаціях;
• Досконале знання кримінального, кримінально-процесуального та цивільного законодавства;
• Навички ділового листування, грамотне і чітке викладення матеріалу;
• Досвід взаємодії з правоохоронними та державними органами та структурами;
• Відповідальність, уважність, лідерські якості та організаторські здібності.

Я колишній десантник та морпіх, офіцер запасу та є ще порох у порохівницях.
Повен сил, активно займаюсь спортом, в т.ч. і гирьовим;
Майстер спорту з рукопашного бою;
Не курю, спиртним не зловживаю;
Не святий, можу дозвольте собі, як всі нормальні люди, випити 100 грам, на свято, в позаробочий час.
Умію створювати професійно підготовлену команду (понад 14 років досвіду).
Високий рівень, більше 4-х років тому.

Знання мов:
Англійська – початківець, базова-військова;
Вільно володію українською та російською мовами;

Додаткова інформація:

Особисті якості:
Умію: працювати як самостійно, так і в команді; бачити і пропонувати нестандартні рішення; ставити перед собою цілі і досягати їх, приймати самостійні рішення і нести відповідальність за їх наслідки, працювати на результат, досвід управління особовим складом понад 500 осіб, високі морально-вольові якості, вимогливість, стрес стійкість, відповідальність, навички ведення ділових переговорів і вирішення конфліктних ситуацій, прагнення до професійного росту, ініціативність, чесність, обов’язковість, порядність, емоційна стабільність, наявність ділових і організаційних якостей.
Додаткові навички:
Взаємодія з правоохоронними органами (виявлення осіб, які вчинили крадіжки, надання в правоохоронні органи необхідних документів щодо осіб, якими завдано збитків компанії, юридичний супровід поданих документів);
Взаємодія з співробітниками департаменту продажів, зі складом компанії, провідним фахівцем департаменту безпеки.
Взаємодія з охоронними підприємствами, що здійснюють охорону магазинів;
Забезпечення кадрової безпеки (проведення бесід з кандидатами при прийомі на роботу в компанію і при звільненні з роботи);
Взаємодія з іншими охоронними структурами;
Здійснення планування по організації і проведенню навчання персоналу по лінії забезпечення схоронності ТМЦ;
Складання карт ризиків торгових точок;
Перевірка торгових точок;
Маю навички роботи з електричними торговельними приладами;
Вмію працювати з людьми, доброзичливий, комунікабельний, маю активну життєву позицію, цілеспрямований;
Самостійно виконую слюсарно-ремонтні роботи;
Маю знання правил експлуатації внутрішніх мереж;
Спеціальні знання/ досвід
Знання діючого законодавства з питань забезпечення безпеки бізнесу;
Наявність високого рівня знань, навичок та вмінь з організації технічних систем безпеки, досвід діяльності у вказаній сфері;
Навички щодо встановлення, налагодження і підтримання контактів із представниками правоохоронних та контролюючих органів, органів державної влади і управління, комерційних структур. Навички з організації та проведення переговорного процесу;
Вміння постановки завдань підрядним організаціям і контролю їх виконання.
Навички ведення внутрішніх розслідувань;
Маю досвід роботи у системі правоохоронних органів та в сфері забезпечення безпеки підприємств недержавної форми власності;
Комп'ютерні навички:
Вільне володіння ПК (Windows, Word, Excel, 1С, Power Point, Google.Docs) всією офісною оргтехнікою;
Розробка та ведення сайтів та Інтернет-магазинів;
Встановлення та налагодження ОС на ПК та іншого програмного забезпечення, з нуля;
Маю чималий досвід роботи в сфері продаж B2B, B2C;
Відповідний фах у проведенні внутрішнього, зовнішнього, оперативного та стратегічного бенчмаркінгу, а також, проведення конкурентної розвідки в інтересах клієнта, з метою визначення подальшої стратегії розвитку його компанії і підвищення прибутку його підприємства;

Про себе:
• Стрес стійка і доброзичлива людина;
• Спеціаліст з позитивним мисленням;
• Людина з сильними навичками комунікації;
• Наполегливий, орієнтований на кінцевий результат командний гравець, який здатний доводити почате до кінця;
• Маю успішний досвід в продажах послуг по телефону;
• Впевнено володію навичками продажів;
• Можу варіативно мислити і маю націленість на результат;
• Маю уміння грамотне висловлювати свої думки і створювати комунікації, слухати і чути людей (клієнтів);
• Технічна грамотність, здатність розібратися в особливостях монтажу, технічних вузлах, вміння користуватися технічними каталогами;
• Водійські права. Категорії: “В” та “С”;
• Стаж безаварійного та безперервного водіння : 36 років (1987-2023);
Наявність власного авто «Chery-Tiggo» (легковий універсал) 2008 року, вантажопідйомністю 450 кг.;
По місту 10 л. зрідженого газу по місту.

При несправності службової автомашини, до введення її в експлуатацію після закінчення поточного ремонту, можу використовувати власну автомашину, як один з альтернативних варіантів роботи по вирішенню робочих питань компанії.

Водій, а не вершник, маю великий досвід на експлуатації та ремонті багатьох марок Авто, в тому числі й вантажних;
Маю великий досвід на експлуатації та ремонті багатьох марок імпортних авто, в тому числі й мало вантажних; (Ford-Transit; Mercedes-Benz Sprinter, Mercedes 309;609 Рекс; Volkswagen Transporter; Volkswagen LT 28,35,45; Т5(довга база),Рено Трафік, Фіат Дукато;
Знання будови автомобілів, легкових та вантажних, як вітчизняного виробництва, так і іномарок;
Фізично здоровий та витривалий завдяки загартуванню у ДШВ та Морській піхоті;
• Прагну навчатись новому та розвиватись;
• Володію навичками ефективних комунікацій та взаємодії в команді;
• Вмію переконувати та вдало вести переговорний процес;
• Швидко адаптуюсь до змін та з легкістю приймаю виклики;
• Несу відповідальність за кінцевий результат і завжди досягаю поставлених цілей;
успішний досвід продажів від 2х років;
вища освіта (Інженер);
навички роботи з технічними каталогами;
впевнене володіння комп’ютерними програми Microsoft: Excel, Word, електронною поштою, 1С.
здатність самостійно вибрати оптимальний шлях вирішення поставлених завдань,
високі комунікативні навички, порядність і відповідальність
знання і успішне застосування технік продажів
досвід проведення успішних переговорів
досвід укладання договорів, супровід та контроль виконання угод в повному обсязі
водійське посвідчення категорії «В», «С» та безаварійний водійський стаж понад 36-ть років
Маю аналогічний досвід роботи:
Маю знання основ інженерних систем (опалення, вода, каналізація та електроустаткування)
Відповідальний та поважний до деталей;
Вмію забезпечувати справність роботи внутрішніх мереж (електрика, опалювання, вентиляція,
водопостачання, каналізація);
Вмію самостійно усувати дрібні несправності;
Вмію виконувати планування, організацію та нагляд за ремонтними роботами;
Здійснюю всебічний контроль за дотриманням технології та якості робіт що виконуються;
Визначення пріоритетів у проведенні ремонтних робіт;
Робота з підрядними організаціями;
Організація пошуку підрядних організацій;
Супровід і контроль договірних документів;
Контроль за якістю виконання робіт;
Участь у приймання після закінчення виконання робіт;
Контроль за виконаною роботою підрядників та працівників;
Вмію вмотивовано та переконливо відповідати на заперечення клієнта, що стосується слів "дорого!"
Закордонний паспорт: Не маю;
Впевнений користувач месенджерами (Viber, телеграм, WhatsApp, тощо), навігаторами на смартфоні;
Три роки не офіційно працював водієм служби доставки в компанії «Arbofari» на вантажному авто Volkswagen
Transporter Т5,( довга база) по доставці вантажів (ламінат, інженерна дошка, будівельні клеї та суміші) клієнтам
компанії та будівельного інструменту на будівельні об’єкти, будівельників на будівельні об’єкти, а також з буд
об’єктів на склади компанії. Досвід роботи водієм-кур'єром з ТТН, понад 3 роки; Доставка товарів клієнтам,
робота з супровідними документами. Відправка та отримання товарів «Новою поштою».
Один рік і вісім місяців працював заступником керівника філії по господарських питаннях у ЛФ ВК
«Круг», фірма знаходиться у м.Харків, Однак через те що керівництво вирішило змінити місце
перебування свого підприємства, зі Львова на Хуст, так як сировина для виробництва знаходиться
у Хусті, вимушений шукати іншу роботу.
Що саме входило до посадових обов'язків завгоспа:
• Здійснення керівництва роботою з господарського обслуговування підприємства та його підрозділів.
• Забезпечення збереження господарського інвентарю, його відновлення та поповнення, а також дотримання чистоти у приміщеннях та на прилеглій території.
• Стеження за станом приміщень та вжиття заходів щодо своєчасного їх ремонту.
• Забезпечення працівників канцелярським приладдям та предметами господарського побуту.
• Керівництво роботою обслуговуючого персоналу.
• Знання всіх постанов, розпоряджень, наказів, інших керівних та нормативних документів вищих органів щодо господарського обслуговування підприємства;
• засобів механізації праці обслуговуючого персоналу;
• правила експлуатації приміщень; основи організації праці; основи трудового законодавства; правила внутрішнього трудового порядку; правила та норми охорони праці.
Навички та вміння, або те, що доводилося робити в процесі роботи на посаді:
Ремонт дизельного автонавантажувача "Балканкар", вантажопідйомністю 3.5 тони;
Технічне обслуговування, ремонт, технічна експлуатація приміщень;
Електротехнічні роботи (комутація освітлення, розеток, підсвітки вітрин, монтаж/демонтаж тощо);
Слюсарні роботи (ремонт офісних меблів);
Ремонт меблів (заміна фурнітури, скла, направляючих тощо);
водопровід, водовід тощо;
Досвідчений користувач Word, Excel, 1C
Досвід організації роботи у сфері закупівлі обладнання та сервісу (сортувальні конвеєрні лінії, навантажувальна
техніка, складське обладнання, стелажне обладнання тощо);

.
Наразі до 05.06.2024 року, я працював начальником охорони АТ «Львівський Ювелірний Завод» та чотирьох Львівських бізнес-центрів, а саме:
"Інтерсіті" пр-т В. Чорновола, 60;
«Інтерсіті» пр-т Чевоної Калини, 62а
«Семицвіт» вул. Шевченка, 60г
"Банк-бізнесу" вул. Ак. Гнатюка,2
Роботу шукаю у зв'язку з необґрунтованими двомісячної затримками заробітної плати апаратом центрального офісу, перед працівниками охорони вищевказаних об'єктів..
Також маю:
Досвід роботи з корпусними меблями;
Маю Гарну фізичну форму, алко та нарко незалежний,
Вмію самостійно вирішувати поточні питання,
Знаю дорого м.Львова та області.
Маю досвід водіння буса кат В, Volkswagen Transporter Т5,( довга база);

Моє АВТО CHERY-TIGGO T11 2008 р.в. УНІВЕРСАЛ
Пальне: ГАЗ по місту 10-12л/100км.
P.S. Шукаю роботу через те, що Львівське представництво охоронної компанії ТОВ «SEKURITY GROUP» вирішило звертати свою охоронну діяльність у Львівському регіоні. Не потягнуло через велику відстань до Києва та через двомісячну затримку у заробітній платі (програло тендер). А може не розглядало Львівський регіон, як потенційно потрібний у роботі!...Даруйте! Але, я не вправі висказувати свої претензії у бік керівництва та засновників. Тому саме вони вирішують, куди та у якому напрямку рухатися компанії!
Особисті якості:
Впевненість;
Акуратність;
Пунктуальність;
Послідовність;
Звітність;
Самостійність;
Чесність;
Висока вимогливість по відношенні до себе;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: