Резюме від 13 грудня 2018

Родак Николай Васильевич

Заместитель главного бухгалтера, главный бухгалтер, финансовый аналитик, 18 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Освіта

Київській національний економічний університет

Бухгалтерський облік та аудит., Киев
Вища, з 09.1997 по 08.2002 (4 роки 11 місяців)


Додаткова освіта

Сертификат САР (2009)


Додаткова інформація

Родак Микола Васильович
Рік народження:1973
Місце проживання: м.Київ
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
диплом магістра з бухгалтерського обліку та аудиту Київського національного економічного університету.
Додаткова освіта:
сертифікат CAP
Досвід професійної і трудової діяльності:
2015- по теперішній час керівник групи розрахунків Центрального макрорегіону (5 областей України) ПАТ «Укртелеком»;
2007 – 2015 заступник головного бухгалтера Київська міська філія ВАТ «Укртелеком»;
2002 – 2007 провідний бухгалтер Київська міська філія ВАТ «Укртелеком»;
2001–2002 заступник головного бухгалтера Головного міжрегіонального управління статистики (ГМУС);
1999–2001 бухгалтер 1 кат. Головного міжрегіонального управління статистики (ГМУС).

Професійні навички:
- централізація бухгалтерського та податкового обліків по 5 областях України
- централізація розрахунків по заробітній платі
- формування видатків та доходів підприємства, їх консолідація
- розробка методології та процедур відображення витрат та доходів, їх уніфікація
- досконале знання бухгалтерського та податкового обліку (звітність фінансова, податкова, статистична);
- керівництво групою бухгалтерів з нарахування заробітної плати та основних фондів більш ніж 20 чоловік;
- керівництво групою розрахунків з контрагентами більш ніж 25 чоловік;
- розрахунки з підзвітними особами;
-аналіз доходів-витрат підприємства;
- ефективний розподіл та використання фінансових ресурсів (контроль процесу бюджетування, забезпечення мінімізації фінансових втрат компанії);
-ведення управлінського обліку;
-впровадження на підприємстві програмного продукту «FinExpert»;
-ПК (Microsoft Windows, MS Office, Internet, FinExpert, Парус);
-права водія;

Особисті якості:
лідерські навички, комунікабельність, організованість, відповідальність.

Ціль – організованість та робота на результат.

Хобі:
рибалка


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категоріях
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: